22.2.07

Aυτο-manual

Είναι απίστευτο τί μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου.

Δεν φαντάζεστε πόσοι άνθρωποι μου τηλεφώνησαν, μου έστειλαν e-mail να με ρωτήσουν…. πώς διάολο κουνάω … τ’ αυτιά μου.

Χαχαχαχαχαχαχα… δεν το’χα σκεφτεί ποτέ.

Τα κουναγε κι ο πατέρας μου… Όταν ήμουν πιτσιρικάς με έπαιρνε στα γονατά του και μου’κανε ντέι-ντέι και ταυτόχρονα κούναγε αυτιά και μουστάκια…

Ξετρελλαινόμουνα!

Παρ’ όλα αυτά δεν είναι … κληρονομικό.

Εκανα μεγάλη προσπάθεια στα 5-7 μου για να προπονηθώ να τα κουνάω.

Πώς το κάνω;

Κατ’ αρχάς δεν είναι εύκολο.

Δεύτερον, κλείνεις τα μάτια και προσπαθείς να σκεφτείς τα αυτιά σου…

Κάνεις μια προσπάθεια να τα κουνήσεις…

Κουνιούνται τα φρύδια , αλλά όχι τα’ αυτιά…

Μην απογοητευτείτε… είναι θέμα αυτοσυγκέντρωσης…

Πρέπει ο εγκέφαλος να δώσει οδηγία στον αυτικο(!!!) μυ!

Αν έχετε πεταχτά αυτιά το πράγμα προφανώς είναι ευκολότερο.

Ειδικά όταν φυσάει ή τρέχετε.

Θυμηθείτε ότι χρειάζεται οπωσδήποτε καθρέφτης….γιατί αλλιώς θα κουνάτε το σαγόνι σας και θα νομίζετε ότι κουνάτε τα αυτιά σας…

H τελική κίνηση μοιάζει με αυτή του Σμούντα (του γάτου μου) όταν τα τραβάει πίσω και το παίζει αδιάφορος άμα έχει κάνει καμμιά αηδία.

Μια φορά που είχα πάει καλεσμένος στην τηλεόραση καθόταν δίπλα μου ένας μοναχός (λέμε τώρα) που τον αντιπάθησα από την πρώτη στιγμή… Για να μιλήσει λοιπόν έπρεπε να στρέψει το πρόσωπο του λιγάκι προς τα αριστερά… Δηλαδή εκεί που καθόμουνα εγώ…

Μίλαγε λοιπόν ο μοναχός (κατά κάποιον τρόπο πίσω από την πλάτη μου) κι εγώ κουνούσα τ’ αυτιά μου θυμωμένος και εντελώς μηχανικά…

Μια-δυο-τρεις φορές… Ο μοναχός κόμπλαρε.

Εγώ δεν είχα καταλάβει…

Κάποια στιγμή που δεν μας έβλεπε η καμερα μου είπε:

-Σας παρακαλώ, σταματείστε το!

-Ποιο;

-Ξέρετε εσείς!

-Ποιο; Δεν καταλαβαίνω…

-Να κουνάτε τα αυτιά σας κάθε φορά που μιλάω. Με αποσυντονίζει…

Σε όλη την εκπομπή δεν ξαναπήρε τον λόγο.

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

13 σχόλια:

Pakou είπε...

Τόσα τηλεφωνήματα και e-mail επειδή κουνάς ΜΟΝΟ τα αυτιά σου... Φαντάσου ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ τώρα που μας αποκάλυψες ότι ο πατέρας σου κουνούσε ΚΑΙ αυτιά ΚΑΙ μουστάκια!!!

na sai kala είπε...

APISTEYTO ....

PRAGMATIKA M'EKANES KAI GELASA...

THANKSSSSSSSS

PS : THA SOU STEILO VIDEAKI ME TIS PROSPATHEIES... THA XEI GELIO NOMIZO. PARALLILA THA PROSPATHISO NA LYGISO KAI TA KOUTALIA.

AN EINAI NA KANOUME MIA TETOIA PROSPATHEIA NA GINEI EXODAS ARKETOUS STOXOUS. POU KSEREIS ISOS KAPOIO PETYXEI...

allmylife είπε...

ποιός είναι ο "αυτικός μυς"
παιδί μου;;;;;

προσωπικός λέγεται.



(να σου πω, οι γάτες μου όταν έχουν κάνει μαλακία, τα κρατάνε πίσω και ακίνητα.Ο Σμούντα τα κουνάει;)

allmylife είπε...

σςςςςςςςς.
το ξαναδιάβασα.
εντάξει.
η τελική κίνηση.
ήσουν σαφής.

it is είπε...

lol εγώ είχα φάει σκάλωμα να τα κουνήσω όταν μου είχαν πει πως και καλά μόνο οι έξυπνοι άνθρωποι τα κουνάνε... Ο καθρέφτης κάνει όλη τη δουλειά... Σε μερικές ωρίτσες το είχα βρει χαλαρά :p
Το δύσκολο είναι να κουνήσεις το δέρμα του κεφαλιού και να πηγαίνουν μπρος πίσω τα μαλλιά σου σα να φοράς περούκα! Το κάνει μια φίλη μου και παθαίνω πλάκα όποτε το βλέπω!

vatraxokoritso είπε...

ποιον λάτρεψαν οι γάτες δεν λες όμως,,,

kwlogria είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ρε άτομο!!! Εγώ προσπαθούσα πολύ καιρό και τελικά, έκατσα σοβαρή, συγκεντρώθηκα και το'κανα!! Και τώρα, άμα κάθομαι δίπλα σε κανένα μαλάκα τα κουνάω για να γελάνε οι απέναντι (φίλοι μου)!!! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!! Το κόλπο είναι να συντονίσεις τα νεύρα που είναι κάπου κει στα μάγουλα και συνδέονται με τα αυτιά. Χέσε ψηλά κι αγνάντευε!! Χαχαχχαχαχαχαχα γαμώ!!

silver surfer είπε...

Κύριε Μάνο καλησπέρα.

Συγνώμη για το σχόλιο στην κωλόγρια.
Ήταν ίσως μιά έμμεση αναφορά στον τρόπο που την ανακάλυψα μόλις σήμερα, διαβάζοντας ένα δικό σας ποστ. Τίποτα παραπάνω.
Άλλωστε και το δικό σας το ποστ πρόσφατα το ανακάλυψα.

Όσο για τα παιδικά κομμάτια στο πιάνο του Μίκη, αυτό το έχω κάνει πάρα πολλές φορές σε κάποια ποστ του Pascal.
Δεν κάνω ασκήσεις ύφους απλά χτίζω σε έτοιμα σχέδια.

Μου αρέσει η αγάπη σας γιά τα ζώα.

manosantonaros είπε...

Pakou …xaxaxa εχεις δίκιο… δεν το’χα σκεφτεί.

Να’σαι καλα… Να’σαι καλά, Να’σαι καλά!

Allmylife… ο αυτικός παιδί μου… αυτός που κουνάει τα αυτιά… μήπως λέγεται αυτι-στικός; Ναι, ο Σμούντα τα κουνάει μπρος πίσω… πού να δεις την Σέρμπα να κουνάει την μύτη της.

It is…A-κρι-βως … αυτό που περιγράφεις με την περούκα είναι η λύση… χαχαχαχαχαχαχα… η φαλάκρα βοηθά πολύ επίσης.

Vatraxokoritso… εσένα κορίτσι μου… εσένα!

Kwlogria… a, πανεύκολο… πώς το’πες; Συνδυασμός νεύρων και αυτιών… μιλάμε πα-νευ-κο-λο! Πις οβ γέϊκ… μια μέρα συνδύασα τα νεύρα ωμοπλάτης και αφαλού…

Silver surfer..μην το κάνεις θέμα βρε παιδί μου… περισσότερο πλάκα έκανα… καλωσήρθες και ελπίζω να γίνουμε e-φίλοι… Αλήθεια αγαπώ τα ζώα… ενίοτε και τους ανθρώπους…

vsls είπε...

Καλά μόνο εγώ δεν ασχολήθηκα με τ' αυτιά σου? Ας είσαι και ο Αυτιοκράτωρ ο ίδιος δε με απασχολεί ιδιαίτερα...
Πάντως αν έχουν καμιά μαγίκη δύναμη κούνησε τα απόψε μπας και φέρουμε 2-0 αν και έτσι όπως μας βλέπω δεν φτάνουν μόνο τ' αυτιά γι' αυτό (πςς τι ποιήτικά τα γράφω...)

allmylife είπε...

Μάνο, ξέρετε...

δεν θέλω να σας λυπήσω,
αλλά...
η Σέρμπα....



ΔΕΝ έχει μύτη.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η πλακίτσα, αλλα όσο εσεις κουνάτε τ' αυτιά σας κάποιοι σας γαμανε τα blogs και όχι μόνο κι εσείς σφυρίζετε αδιάφορα. Σε σένα τα λέω Αντώναρε, που αφήνεις τον κάθε απίθανο -όλους αυτούς που σιχαινόμαστε δηλαδή- να σε βάζει στη γωνία και να σε βαράει επειδή έτυχε ο αδελφός σου και τα λοιπά... Μα, συγνώμη... Ο Παπαγιάννης;;;;;;;;; Ο Θέμος;;;;;;;; Ο Τροανταφυλλόπουλος;;;;;;; Και, εσχάτως, από τη γωνία, ο Μπόνιος πιο έξυπνος απ' όλους;;;;;; Κάτσε ρε φίλε. Οι μούτσοι που πηδούσαμε γίνανε καπετάνιοι κι εσύ κάθεσαι και τους κοιτάς. Τι τους κοιτάτε και δεν τους... και τα λοιπά, που λένε και στα γήπεδα. Παρεπιμπτώντος πολύ ωραία έπαιξε ο Παναθηναϊκός απόψε. Να τον χαιρόμαστε τον Ευρωπαίο. Ο Νίνης άπαιχτος όμως. Όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ και χρόνια, κάποιοι άνθρωποι απλώς δεν παίζονται. Καθένας για τους δικούς του λόγους. Ο Νίνης για όλους τους καλούς. Λόγους.
Επανέρχομαι στο δια ταύτα όμως.
Από τη μια ο κάθε μαλάκας σε στριμώχνει και σε βάζει να κόψεις τις τσόντες με το ζόρι -και καλά έκανες από μια άποψη, γιατί ο αδελφός σου δεν φταίει τίποτα- και από την άλλη ο κάθε καραγκιόζης παίρνει τα κείμενά σου και τα δημοσιεύει τσάμπα στην κολοφυλλάδα του για να μην αναγκαστεί να δώσει ένα δίφραγκο... Και να πεις ότι τα δημοσίευσε η El Pais, ο Independent, άντε και το ΒΗΜΑ, να πω, πάει στο διάολο. Αυτό το ΑΡΘΡΟ είναι η πιο προχειροφτιαγμένη, κρυπτοφασιστοειδής και δήθεν μου τάχα μου πρακτορική κολοφυλλάδα που έχω δει εδώ και χρόνια. Μόνο την ταυτότητα να δεις, αν ξέρεις λίγα πράγματα, το έχεις πιάσει το νόημα.
Έτσι θα κάτσεις ρε Μάνο; Να τους κοιτάς; Μπορεί να έχεις και δίκιο. Πείσε με όμως λίγο...

Nana Tsouma είπε...

είδες τι παθαίνεις τωρα;;;σε λίγο θ`αρχίσεις να κουνάς το δεξί αυτι με το αριστερο ρουθουνι. Μετά το αριστερό φρυδι με τα δεξί μάτι.Στη συνέχεια θ`ανοίγεις το στόμα σου και θα πέφτουν τα γιαλιά. Στο τέλος θα τρως φιδέ και θα σου φυτρώνουν μαλλιά μέχρι τη μέση!!!
Για βάλε καινούργιες μπαταρίες