5.3.07

Οι όμορφες ΔΕΝ είναι στην ΤV!


Πριν πολλά χρόνια, όταν ήμουν ακόμα πιτσιρίκος και θαμπωνόμουνα με ο,τι έλαμπε…είχα χαζέψει με μια γυναικάρα πού ήταν πίτα σε ένα bar (Contacts) στο Κολωνάκι.
Λαμέ, χρυσά, μίνι μέχρι τον αφαλό, ξανθό μαλλί και άρωμα που σου έκοβε …τι σου έκοβε;…. α, ναι τη ανάσα.
Όλα υπερβολικά… ωραία…
Ημουν δεν ήμουν 18 ετών, νόμιζα ότι τα ήξερα όλα και αν δεν ήμουν απολύτως βέβαιος γι’αυτό… το σίγουρο ήταν ότι τα ήθελα όλα.
Μιλάμε για την 10ετία του ’70.
Γυναίκες στα bar και μάλιστα μετά τα μεσάνυχτα (όχι επεγγελματίας) δεν ήταν ό,τι πιο συνηθισμένο.
Καθόμουν ακριβώς δίπλα.. και είχα χαζέψει…
Ηταν και το ουίσκι, που νόμιζα (χαχαχαχαχα!) ο,τι το άντεχα…

Ένα χέρι με ακούμπησε μαλακά στον αγκώνα.
-Δεν είναι όμορφη αυτή!
Γύρισα.
Ο Λάκης Παπάς.
Ενας τύπος της Καλλιθέας.
Πάντα κυκλοφορούσε με μπλέηζερ και σάμσονάϊτ.
Επαιζε στην Εθνική βόλλευ, στη δεκαετία του ’50. Σκεφτείτε… βόλλευ στα ‘50ς… στην Ελλάδα…
Πολύ ωραίος άνδρας.
Θα ήταν καμμιά 55αριά όταν εγώ ήμουν 18-19…
Η μάνα μου, οι θειάδες μου και οι φίλες τους με συμβούλευαν να μην κάνω παρέα μαζί του, γιατί ήταν γυναικάς και ξενύχτης.
(-Ωραίος άνδρας, έλεγαν χαμηλόφωνα… μόλις έβγαινα από το δωμάτιο.)
Ξενύχτης και γυναικάς;
Αυτός ο άνθρωπος ήταν ο ήρωας μου.
Πολύ μικρός εγώ… πολύ μεγάλος αυτός…
Μια νύχτα όμως, που δεν είχε χρήματα μαζί του (δεν ήταν δα και κανένας πλούσιος) και βρέθηκε σε δύσκολη θέση… πέταξα τον υποτυπώδη μισθό μου και το μισό μου χαρτζιλίκι -επειδή πήρα πρέφα την κατάσταση- λέγοντας από το διπλανό τραπέζι.
-Σήμερα κερνάω εγώ τον κ. Παπά (και την παρέα του!)

Προφανώς δεν το ξέχασε ποτέ.
Μπορεί να μην γίναμε φίλοι… αλλά με «πρόσεχε» κάθε φορά που με συναντούσε τα βράδια στα… bar… (α, ρε μάνα, εσύ και οι συμβουλές σου…) με χαιρετούσε… με κερνούσε εμένα κανένα ποτό… και όταν είχε κέφια μου έλεγε ιστορίες, πώς τον πέτυχε τύφλα στο πιοτί ένα τανκ στην μέση της Φιλελλήνων…τη νύχτα της 21ης Απριλίου (δεν μπορεί! Εσείς οι πιτσιρικάδες όλο και κάτι θα’χετε ακούσει γι’ αυτή τη νύχτα… Κι αν πάλι δεν έχετε… για ρίξτε μια ματιά στο Google… )… αλλά δεν τον συλλάβανε… ούτε καν τον τουφέκισαν… αφού με τον επικεφαλής τα πίνανε το προηγούμενο βράδι….στο Contacts…

-Δεν είναι όμορφη αυτή! μου ψιθύρισε ο Λάκης Παπάς στο αυτί…
-Κουκλάρα είναι… μουρμούρησα.
-Μοιάζει με κουκλάρα μικρέ… αλλά δεν είναι… αν την δεις στις 8 το πρωί δεν θα θες να ξυπνήσεις για τις επόμενες δυο εβδομάδες.
Τον κοίταξα με απορία…
-Και αν αυτή δεν είναι όμορφη… τότε πού είναι οι όμορφες;
-Όχι, πάντως στο Κολωνάκι… ούτε στα σαλόνια… ούτε στο θέατρο… (δεν μιλάγαμε για τηλεόραση τότε….)…οι πραγματικά όμορφες είναι αλλού;
-Πού; ρώτησα με ελπίδα… νωρίς ήταν ακόμα…
-Τι κάνεις συνήθως στις 6 το πρωί;
-Ε;
-Λέω, τι κάνεις συνήθως στις 6 το πρωί;
-Κοιμάμαι…. βέβαια…
-Ε, δεν μπορείς να τις συναντήσεις…
-Γιατί;
-Επειδή αυτές βγαίνουν … ενώ εσύ κοιμάσαι του καλού καιρού.
-Δηλαδή;
-Δηλαδή…. Περιμένουν το λεωφορείο για να τις πάει στην δουλειά… στις φάμπρικες… στα μαγαζιά στου διαόλου τον πατέρα…
-….
-Μην με κοιτάς έτσι… Πήγαινε μια μέρα ας πούμε στο Κερατσίνι…. Την ώρα που οι γυναίκες, τα κοριτσόπουλα πάνε για δουλειά… παρατήρησε τις στις στάσεις… και μετά έλα να μου πεις… αν αυτός ο καρνάβαλος –που ζαχαρώνεις- είναι ωραία γυναίκα…

Τον θυμήθηκα μερικά χρόνια μετά…
Πέθανε ο καϋμένος σχετικά νέος… αχ, τι κάνουν τα ξύδια…
Τον θυμήθηκα όταν πήγα στο Ναυτικό και έπρεπε κάθε μέρα να πηγαίνω από τα άγρια χαράματα στα Πέραμα…
Ο Λάκης Παπάς είχε απόλυτο δίκιο.
Οι πραγματικά ωραίες Ελληνίδες ήταν εκείνες οι γυναίκες που έβλεπα στα λεωφορεία… Μπορεί να μην είχαν ιδέα για κτενίσματα, μακιγιάζ ή επώνυμες μάρκες… μπορεί τα νύχια τους να μην ήταν με γαλλικό…. Αλλά τί μάτια… τί χαμόγελο… τί κορμοστασιά… τι αισιοδοξία… τι θρήνος, όταν χρειαζόταν…. Greek beauty….

Τριάντα χρόνια μετά φωτογραφίζοντας ανθρώπους στην Ερμού… τις ξαναβρήκα αυτές τις υπέροχες Ελληνίδες… ειδικά τα Σαββατα, που έχουν λίγο χρόνο να βγουν μια βόλτα… όχι υποχρεωτικά για να ψωνίσουν… πού να βρεί ο κόσμος λεφτά;….
Εδώ συναντάει κανείς όλη την Ελλάδα… κι όχι μόνο…

Ναι, εδώ είναι πάντα οι όμορφες Ελληνίδες… και είναι πολλές και πολύ όμορφες…

Mε τα ίδια ωραία μάτια…
Το ίδιο χαμόγελο…
Οι ίδιες και καλύτερες κορμοστασιές…
Η ίδια αισιοδοξία…
Ο ίδιος θρήνος… και ω του θαύματος αυτή η γενιά έχει και γούστο… εχει και προοπτικές… το βλέπεις στα μάτια τους…

Νομίζω –και εύχομαι να έχω δίκιο- αλλά αυτή η γενιά (όχι μόνο οι γυναίκες… αλλά βασικά αυτές) βρίσκουν τον δρόμο τους… όχι φυσικά επειδή παραμένουν όμορφες… αλλά επειδή τις κόβω να περπατάνε με αυτοπεποίθηση…
Θυμηθείτε γλυκειές μου… αυτή είναι η λέξη-κλειδί:
Αυ-το-πε-ποί-θη-ση.





attachment:

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ;

Η φίλη μου η Δέσποινα έχει τα εξής γατιά:
1.Εγκλημα
2.Σαμψών
3.Ούζο
4.Ταρτσίν
5. Μέλπω
Της φίλης μου της Δέσποινας τα γατιά της τα στέλνει ο Θεός.
Ένα γατάκι μπαίνει τυχαία στην είσοδο της πολυκατοικίας την ώρα που μπαίνει και η Δέσποινα… την ακολουθεί (το γατάκι) μέχρι τον 6ο όροφο …
Ένα άλλο πήδησε μαζί της στο πλοίο καθώς ερχόταν από Μυτιλήνη. Ένα άλλο μπήκε μαζί της στο ταξί καθώς πήγαινε στο κομμωτήριο (η Δέσποινα) κ.λ.π.
Για να μην σας τα πολυλογώ η φίλη μου Δέσποινα έχει μονίμως έναν σταθερό αριθμό (για το σπίτι μιλάω) 5-6 γατακίων…


Τις προάλλες πήγα για καφέ στην κοινή μας φίλη την Μαρία.
-Η Δέσποινα έχει πρόβλημα… μου είπε… -
Πάλι βρήκε γατάκι;
-Ναι, προχθές που….
-Δεν θέλω λεπτομέρειες…. Ένα είναι αυτή την φορά;
-Μμμμμ… θα΄λεγα δυο…
-Α….
-Μόνο που έχουμε ένα μικρό προβληματάκι….
-Για λέγε… για λέγε…
-Είναι αδελφάκια…
-Ρε, άσε τον συναισθηματικό πρόβλημα και πες μου γεγονότα….
-Λοιπόν…το ένα αδελφάκι…. είναι … κουτσό.
-Τι είναι;
-Κουτσό….
-Εκ γενετής;
-Όχι… το πιάσανε κάτι σκυλιά… το βρήκε η Δέσποινα… το πήγε στον κτηνίατρο και δυστυχώς δεν το γλύτωσε το πόδι… -
Και το άλλο;
-Ηταν το αδελφάκι του…
-Που το ξέρεις εσύ;
-Μου’τοπε η Δέσποινα…
-Α…. Αυτό τα’χει όλα του τα πόδια;
-Καλέ, μια χαρά είναι το γατί.
-Και πού είναι το πρόβλημα;
-Η Δέσποινα φυσικά θα το κρατήσει το κουτσό…
-Δεν αμφέβαλα.
-Πρέπει όμως να δώσει το άλλο…
-Θηλυκό είναι;
-Μάλιστα….
-Ωραία! Αμα το δώσει τρύπα μου την μύτη… Τα έκανε αισίως 7 τα γατιά. Εσπασε το ρεκόρ της… -Μου είπε να γράψεις στο blog σου….
-Καλά, πες της ότι δεν με είδες…

(Ντριιιιν…το σταθερό της Μαρίας)
-Η Δέσποινα είναι. Σε θέλει…

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
Αν κάποιος θέλει μια γατούλα (είναι κούκλα)…ας μου στείλει e-mail.
Θεέ μου, σε ευχαριστώ που της στέλνεις γατιά… κι όχι καμηλοπαρδάλεις!

26 σχόλια:

Στέλιος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!
Πολύ ενδιαφέρον τό post σας.
Τά θερμά μου συγχαρητήρια.

Sofogreg είπε...

Ναι. Ναι. Και πάλι ναι.
Χαθήκαμε...

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Εκείνη με το τατουάζ και το κόκκινο λογότυπο στο μαύρο μπλουζάκι Μάνο σε αγριοκοιτάει πάντως. Καλημέρα ...

Alitovios είπε...

Πόσο χαίρομαι που γεννήθηκα άντρας σε αυτή τη χώρα.

vsls είπε...

Γι'αυτό ρε γαμώτο όσο μακριά και να είμαστε από την Ελλάδα όσες διαφορετικές να γνωρίζουμε από άλλες χώρες, όσο θεωριτικά ωραίες να είναι οι άλλες εμείς πάλι Ελληνίδες ψάχνουμε στη τελική να βρούμε και εκεί δυστυχώς ΜΟΝΟ εκεί κολλάμε... Ο λόγος όπως όλοι ξέρουμε δεν είναι μόνο η εμφάνιση... Είμαστε καταδικασμένοι!

Μαύρος Γάτος είπε...

Πω πω!!!!!!

Ειδικά με μια από τα μοντέλα σου, θα μπορούσα άνετα να ερωτευτώ!!!! Κωδικός "πράσινος κότσος".

Ο πρώτος "καρνάβαλος' που μού ξεχείλωσε τη γνάθο ήταν σε ένα μπαράκι στη Σαντορίνη, τουρίστρια άγνωστης εθνικότητας, με κατάλευκο μίνι φόρεμα. Η συγκεκριμένη εκείνη γυναίκα πάω στοίχημα ότι ήταν Άγγελος ΚΑΙ το πρωί όταν πήγαινε στη δουλειά...

Καλή εβδομάδα

Natalia είπε...

καλέ μου μάνο, γυναίκα ούσα (και όχι από τις ιδιαίτερα ωραίες), μπορώ να πω ότι οι γυναίκες είναι πολύ πιο όμορφες όταν δεν το παίζουν... και όντως οι πιο όμορφες γυναίκες είναι αυτές που βλέπεις έξω και όχι στην τηλεόραση, που ξεχυλίζουν θηλυκότητα και ζωντάνια... εγώ τα λέω χρόνια, αλλά δεν με ακούει κανένας...
by the way, η μία από τα μοντέλα σου είναι stripper, τη γνώρισα την παρασκευή, κι εκτός από ωραία γυναίκα είναι και πολύ καλό παιδί...
όσο για το attachment, μακάρι να μπορούσα να τα πάρω τα γατούλια... αλλά η μάνα μου επιμένει ότι ο Μαγκάιβερ είναι το τελευταίο γατί που μπαίνει στο σπίτι... σνίφ...

Herinna είπε...

χμμμ
Αυτά είναι ανδρικά θέματα. Χθες βράδυ πάντως κοιτάζονας με έναν συνάδελφο μια κοπέλα γνωστή μας, του λέω, "Πολύ όμορφη κοπέλα αυτή". "Δεν μου αρέσει καθόλου" Είπε αυτός. Ψαχνόμουν εγώ. Σώμα πρόσωπο, μαλλί, πόδια, ήταν όλα εκεί και κυρίως πνεύμα. Κι όμως δεν του άρεσε. Τι να πω τώρα εγώ; Παρέξενα γούστα έχετε οι άντρες.
Για το γατάκι, πόσο μηνών είναι; Μήπως κάνω καμιά έκπληξη στη Βάσια, μας σκότωσαν 4 οι γάτοι στην αυλή, που γέννησε η Μίου μας, Σκοπεύαμε το ένα να το πάρουμε μέσα μόλις λίγο θα μεγάλωνε να μπορεί να τρώει μόνο του.

vatraxokoritso είπε...

ειδικά μερικές όπως η ξανθιά πίσω από το κάγκελο (στο metro είναι?) και εκείνη με τα πανέμορφα πράσινα μάτια σκέτες καλλονές και η άλλη με τα γυαλιά και τις ωραίες γωνίες στο πρόσωπο-όλες κούκλες!!!

Pan είπε...

Disclaimer: Ακολουθεί ρατσιστικό παραλήρημα: Ήμουν σε κατάστημα Marks and Spencer, αυτή η εγγλέζικη αλυσίδα, με φίλο που έψαχνε κάτι. Ήταν περίοδος που άλλαζαν τις βιτρίνες και είχαν φέρει μερικές Εγγλέζες για να βοηθήσουν-επιστατήσουν, κλπ. Αν ήμουν μία από αυτές και στεκόταν η Ελληνίδα θεά δίπλα μου θα είχα αυτοκτονήσει επί τόπου.

michelan είπε...

Πραγματικά όμορφη γίνεται μια γυναίκα
από τον άντρα που έχει δίπλα της...

manosantonaros είπε...

Στέλιο… Και σε σένα είναι πολύ ωραίο το blog σου…

Sofogreg… Ναι, βρε παιδί μου

Dε μασάμε ρε… Καρα-κουκλάρα όμως ε;

Alitovios… Κι εγώ… κι εγώ… σε άλλη περίπτωση φοβάμαι, ότι θα με έκοβε το σουτιέν.

Vsls Ισόβια… ίσόβια…

Mαυρος Γάτος… Σου εύχομαι έναν «πράσινο κότσο» λοιπόν…

Ναταλια Ετσι ακιρβώς είναι… η ομορφιά είναι φυσικό πράγμα… Και στρίπερ είναι είναι… συνεχίζει βέβαια να είναι εργαζόμενο κορίτσι… Σ’ ευχαριστώ που δεν είπες ποια είναι…

Herinna…Nαι γλυκιά μου… επειδή δεν είσαι άνδρας προφανώς δεν καταλαβαίνεις τι είναι για μας όμορφο… όμως μήπως το μπερδεύεις με το σέξι;
Η γατούλα είναι 6 μηνών και η Δέσποινα μου’πε ότι θα σου αφήσει comment για τα περαιτέρω.

Batraxokoritso… Ρε συ Κατερίνα… έχεις πολύ μάτι κούκλα μου… Ναι, η συγκεκριμένη ήταν κούκλα… μετρό Μοναστηράκι.

Pan… Κατά την γνώμη μου η όμορφες Ελληνίδες θέλουν μια δεύτερη ματιά για να συνειδητοποιήσεις πόσο όμορφες είναι… Αυτό μου αρέσει ακόμα πιο πολύ…

Michelan… Mmmmmm δίκιο έχεις… όχι απόλυτο… αλλά έχεις point.

Καλησπέρες σε όλες κι όλους…

manosantonaros είπε...

Aπορία:
Αμα γράφω "οι Ελληνίδες" το ΟΙ με Η...τι έχω γιατρέ μου;

vsls είπε...

Καλπάζουσα blogίτιδα και καραμπινάτη οσφυοκαμψία (που έλεγε παλιά ο Σπύρος)

michelan είπε...

@ manosantonaros

μία γυναίκα δίπλα σου
που σε αποπροσανατολίζει...


ΥΓ.μην την σκέφτεσαι όταν βάζεις τραγούδια στο podcast, γιατί :
-μπερδεύεις τον Frank Sinatra με τον Dean Martin
-και κόβεις στην μέση την Aretha...
killing me softly :):):)

Natalia είπε...

μάνο,
1)δεν υπήρχε περίπτωση να πω ποια είναι
2)όχι απλά είναι σκληρά εργαζόμενη, και πολύ πιο σκληρά μάλιστα από όλες εμάς τις "κυρίες" που στρογγυλοκαθόμαστε στα γραφεία, αλλά αξίζει και πολλά συγχαρητήρια, γιατί τη δουλειά που κάνει δεν τη διάλεξε για τα λεφτά, αλλά γιατί μεγαλώνει μόνη της ένα παιδί και είναι ΚΥΡΙΑ, όσο λίγες γυναίκες που έχω γνωρίσει στη ζωή μου!

Παράφωνος είπε...

Από πιτσιρικάς είχα μια απαίτηση που κατέληγε σε μόνιμο καυγά με τις συντρόφους μου...
Να απογεύγουν το βάψιμο...
Τις ήθελα με το χρώμα του δέρματος τους, χωρίς μολυβιές που φορτώνουν τα μάτια με μουντζούρες, χωρίς ψευτοφουσκωμένα χείλη, χωρίς σκιές και ψεύτικά ζυγωματικά...
Είχε δίκιο λοιπόν ο φίλος σου... λυπάμαι μόνο που λίγοι το έχουμε προσέξει...

allmylife είπε...

αφυδάτωση;;;;;;;;;;;;;;;


η γιατρός.

Arkin είπε...

Βρισκόμενος στην Αγγλία αυτήν την περίοδο, θα συμφωνήσω κι εγώ ότι οι Ελληνίδες - οι απλές, οι καθημερινές, οι "άβαφες"- και πολύ ομορφότερες είναι και περισσότερο στυλ έχουν. Αλλά το κυριότερο, εκτός από αυτοπεποίθηση έχουν και αξιοπρέπεια, κάτι στο οποίο οι Αγγλίδες υστερούν τραγικά.
Δεύτερες έρχονται κατά τη γνώμη μου οι Ιταλίδες, οι οποίες είναι πιο σέξι, αλλά και πιο ελαφρόμυαλες (και πιο ζηλιάρες).
Κι η δική μου ψήφος πάει στην πρασινομάτα με τον όμορφο λαιμό που πιέζει τα χείλη της...

Nana Tsouma είπε...

Καλό μεσημέρι!!
Νομίζω πώς σήμερα όλες οι γυναίκες μπορουν να ειναι όμορφες ή να δείχνουν όμορφες.
Αμα προσέχουν τον εαυτό τους, το μεικ απ τους, το ντύσιμό τους, τα κιλά τους....και αυτή η εικόνα φέρνει και την αυτοπεποίθηση.
Η αυτοπεποιθηση χτιζεται σιγά σιγά..δεν ξυπνας μια μερα και την έχεις!!!
Θέλει δουλειά πολλη!
Υποθέτω το ίδιο συμβαίνει και με τους άντρες!

Lupa είπε...

Δεν παίζεται με τίποτα η ομορφιά όταν πηγάζει από εσωτερική λάμψη και αυτοεκτίμηση. Μπορεί να χαζέυεις με το αψεγάδιαστο φιγουρίνι αλλά μετά από λίγο τα βλέμματα κερδίζει αυτή που καρδιά ψυχή και σώμα φλέγονται απο αγάπη για ζωή.

Καλέ μου, αν δεν είχα δύο σκύλαρους θα το ζήταγα το γατουλίνι στ'ορκίζομαι. Ειναι κουκλί!

allmylife είπε...

ψιτ!
που είναι η "κόρη μου";

Παράφωνος... είπε...

Αφιερωμέν το σημερινό μου ποστ στις γυναίκες σου :)

avissos είπε...

"Οι όμορφες ΔΕΝ είναι στην ΤV! ", είναι στα blogs! γιατί μόνο εκεί κοιτάς το μυαλό κ όχι την εμφάνιση ;)

alas είπε...

...ρε πούστη μου γιατί δεν γνωρίζω κι εγώ μια στρίπερρρρρρρρ
θα ήμουνα και τρέντης θα έπαιρνα και μάτι που και που...

που πάω χωρίς μια γνωστή στρίπερ να σταθώ στην blogosfera???

(εδώ κολάει το που πας ρε Καραμήτρο;)

nina είπε...

A NA ΣΟΥ ΠΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΛΑΚΗ ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ!!!

ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΡΑΔΥΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ - Ή ΧΑΡΑΜΑΤΑ? - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΨΥΧΗ??? ΔΕΝ ΕΙΜΕΘΑ ΟΜΟΡΦΕΣ???

ειδες τι παθαινουμε που δεν μας βαζεις στην ερτ???

=DDDDDDDDDDDDDDDD

Η τιβι θα αποκτησει ομορφες μολις αποκτησω κι εγω δικη μου εκπομπη =D μεχρι τοτες ομως...υπομονη, καποτες θα με απολαυσετε =D

Και δεν θελω γατι!!!

2 αγριογατες σε ενα σπιτι απλως δεν χωρανε!!!!