3.4.07

O θείος Μίμης

Εχει αποδειχθεί ότι όταν έχεις τα νεύρα σου καλό είναι να κάθεσαι σπίτι σου.
Μην οδηγείς γιατί μπορεί να σκοτώσεις καμμιά γιαγιά.
Μην οπλοφορείς γιατί είναι σίγουρο ότι θα σκοτώσεις περισσότερους από μια γιαγιά.
Ναι, αλλά εσύ έχεις τα νεύρα σου.
Να βγεις να τα πεις στο blog.
-Πριτς… και νάχω τον κάθε ψυχάκια να λέει ότι μπούρδα του’ρθει στο κεφάλι;
-Τότε να οπλοφορείς.
-Θα σκοτώσω πολλούς σε λέωωωωωω
-Καλά μην κυκλοφορείς.
-Και τι να κάνω;
-Με ποιόν είσαι εκνευρισμένος.
-Δεν είμαι εκνευρισμένος…
-Τι είσαι;
-Ε-ξα-λος!Είσαι σίγουρος στο να μην οπλοφορώ;
-Ναι…
-Και τι να κάνω;
-Με ποιόν είσαι έξαλλος;
-Με τον θείο Μίμη.
-Με τον θείο Μίμη;
-Λέγε μωρέ…., τι σχέση έχει με ποιόν είμαι έξαλλος; Πες ότι είμαι με τον θείο Μίμη…
-Φτιάξε ένα βίντεο λοιπόν και απευθύνσου στον θείο Μίμη…
-Και τι να του λέω;
-Ο,τι θες.
-Θέλω να του πω: Αντε γαμήσου, καριόλη! Θέλω να μου γράψουν 2 Α4 η Κωλόγρια και η Μ13, με τα καλύτερα μπινελίκια τους και και να αναγνώσω στα μούτρα του θείου Μίμη.
-Μα τι έχεις με τον θείο Μίμη;
-Είναι απατεών.
-Ο θείος Μίμης;
-Μάλιστα…
-Μα μια φορά που τον είδα επί2ωρο στον Λαιμό της Βουλιαγμένης δεν μου φάνηκε καθόλου απατεών.
-Ξέρεις τι έλεγε ο Τσιφόρος περί των απατεώνων;
-Δεν έχω διαβάσει Τσιφόρο….
-Εμ, γι’ αυτό δεν ξέρεις από απατεώνες. Τους περιγράφει με το νι και με το σίγμα. Λοιπόν ο καλός απατεών πρέπει να έχει ένα βασικό προσόν.
-Το οποίον είναι;
-Να μην φαίνεται απατεών.
-Το πήρα το μήνυμα.
-Καλό είναι να παίρνει κανείς τα μηνύματα.
-Σοφό! Σοφό! Σοφό σου λέω… Όμως πολύ το φιλοσοφήσαμε. Φτιάξε λοιπόν ένα βίντεο και χώστα στον θείο Μίμη.
-Μα αμα του πω αυτά΄που θέλω θα μου κάνει μήνυση.
-Ε,τόσα χρόνια στην τηλεόραση είσαι… κάτι θα βρείς… να κάνεις με το βίντεο…
-Και θα το πάρει ο θείος Μίμης το μήνυμα;
-Χαρτί και καλαμάρι… αρκεί να είναι σαφές το video.
-Θα είναι…

Αυτό το κόλπο μου το’χε μάθει ένας τύπος από την Φωκίωνος Νέγρη.
Μια μέρα καθώς διάβαζε Γκάτσο μου’πε:
« Όταν είσαι θυμωμένος με κάποιον, σκιτσάρισέ τον, γράψε ένα γράμμα, γράψε με σπρέι στον τοίχο… ένα μεγάλο μέρος του θυμού σου θα διοχευθεί εκεί… και αν ο τοίχος που θα γράψεις με σπρέι είναι απέναντι από το σπίτι αυτού του κάποιου, τότε πρόσεχε να’ναι σαφές το μήνυμα.»
Πριν πολλά χρόνια ένας παπάρας TVstar με φώναξε σε μια δουλειά… εγω σαν πιο παπάρας παραιτήθηκα από την δουλειά μου… και όταν πήγα στο ραντεβού, μου είπε ότι κάτι…στράβωσε… με αποτέλεσμα να μείνω 2 χρόνια άνεργος…
Γυρισα σπίτι θολωμένος… και δεν ξέρω πως… έφτιαξα το πρώτο μου βίντεο… έβαλα να τον γαμάνε μαύροι (συγγνώμη για το ψιλο-ρατσιστικό, αλλά εκείνη τη στιγμή της δημιουργίας δεν στεκόμουν σε λεπτομέρειες)…να τον μαστιγώνουν πειρατές… να τον βασανίζουν Ναζί…
Αχ…δεν ξέρετε πόσο ψυχο-αγχολυτικό είναι…
Δοκιμάστε το με τον κάθε μαλάκα (μαλακισμένη) που σας σπάει τα νεύρα… Γυρίστε το κινητό στη φάτσα σας, πατείστε rec και χώστε του τα κανονικά… αν σας παίρνει στείλτε τα κιόλας… αν όχι… βάζετέ τα συχνά-πυκνά να απολαμβάνετε τα μπινελίκια και τις κατάρες…
Βοηθάει… σας λέω… Kάντε το…. Θα με θυμηθείτε…
Α, το αρχίδι… πια….

Με όλο το θάρρος, σας παραθέτω ένα παράδειγμα (sample)… αν δεν έχετε την τεχνική ευκολία, δανειστείτε το δικό μου… κάνει φιτ σε κάθε περίπτωση…
(Στην απίθανη περίπτωση, που ο ενδιαφερόμενος δεν πάρει το μήνυμα, τότε, με μεγάλη χαρά να σας δώσω και την version χωρίς τα ηχητικά εφέ.)




28 σχόλια:

Axtapos είπε...

Σπουδαίο...σπουδαίο...πολύ σπουδαίο σου λέω!! Ειδικά αυτό με τον κεραυνό...πολύ σπουδαίο...
Καλημέρα!

kwlogria είπε...

Επειδή δε βλέπω το βίντεο γιατί γαμιέται ο κώλος του αντμίν του παλιομαλάκα του κομπλεξικού γαμώ το σπίτι του, πες στο θείο σου το Μίμη πως ξέρεις μια τρελή που τα'χει μαζεμένα με τους αποπάνω της και ψάχνει θύματα να τους γαμήσει το που τους πέταγε. Άντε πρωί πρωί δεν έχω φάει και γλυκό.

Alitovios είπε...

Κατά μια άλλη εκδοχή οι άνθρωποι παντρεύονται για να έχουν κάποιον εύκαιρο να τσακώνονται.

nag είπε...

Πολύ καλό, παρα πολύ καλό!

Ανώνυμος είπε...

Ουά! Σέλω δώρο για τις γιολτές! Σέλω τη version χωρίς τα ηχητικά εφέεε!!!

Σοβαρά τώρα... Και μια που οι βρισιές να είναι στο αρσενικό γένος, για να έχω καλυφθεί για όλες τις περιπτώσεις.

Ακόμα πιο σοβαρά: Ποια κακιά σε πείραξε; Έχει σχέση με το ποστ "I am sad";

Anorganwtos είπε...

Αν μη τι άλλω, εμπνευσμένο!
Πολύ ωραίο Blog γενικότερα, μπράβο!

trelogiatros είπε...

χαχχαχαχαχα ωραίο.

στο 00:35 όπως φαίνεται να τρέχει το video σε πέρνουν και σένα τα γέλια,μάλλον σκεφτόμενος την επεξεργασία που θα έκανες μετά.

Herinna είπε...

Την καημένηηη :(
Καλά της έκανες.

Ο Θείος Μίμης είπε...

Ανηψιέ, η θεία σου η Μίμα θεώρησε ότι μιλάς γι αυτήν (μια και περνιέται για την πιό ευαίσθητη γυναίκα του κόσμου) κι από τη στεναχώρια της έφαγε όλα τα τσουρέκια που είχε φτιάξει για το Πάσχα και το μισό αρνί ωμό, κατευθείαν από την κατάψυξη- την έχω στο Νοσοκομείο. Εμένα ανέβηκε η πίεσή μου κι ακόμα την ψάχνω, ως και την ταράτσα έφτασα αλλά πουθενά. Άκου λέει ε΄γω απατεών. Εγώ που ποτέ δεν έβλαψα ούτε ελέφαντα (ούτε ιπποπόταμο, να μη σου πω).

Τώρα που το ξανασκέφτομαι λέω τελικά να μην σού γράψω εκείνη την πολυκατοικία στο Λυκαβηττό. Θα την γράψω στον Χριστόδουλο που ήταν και αντιστασιακός και θα γίνει μια μέρα και πορωθυπουργός, όταν μεγαλώσει. Παλιόπαιδο. Εσένα θα σού αφήσω τη βιντεοκάμερα για να γυρίζεις κι άλλα τετοια σπουδαία και απίθανα....

Σ;-)))))

Marilina.E είπε...

Αχαχαχαχαχααα να'σαι καλά και μ'έκανες και γέλασα με την ψυχή μου..Το είδα μία φορά με τα ηχητικά εφέ και μια στο ''κουφό''..'Επιασα πολλά απο τα μπινελίκια και καταλαβαίνω πόσο λυτρωτικό πρέπει να ήταν.. Παρόλο που είμαι γλωσσοκοπάνα και ανακουφίζομαι μόνο όταν τα χώνω κατάμουτρα λέω να αρχίσω να το εφαρμόζω.. Πάω για rec.. :)

Ημίαιμος-Imiaimos είπε...

Φτου κακά!!!

SilentSoul είπε...

Οι τελευταίες μπαλωθιες μου θυμισαν κρητικο γάμο (οτι θυμαμαι χαιρομαι η καψερη).
Δεν ειμαι και πολυ του βρισιματος (ουτε μαρεσει να βλεπω γυναικες να βριζουν) γιαυτο εστιασα στα ηχητικα εφε και στην τελευταια στιγμουλα.
Στα τελευταια δευτερολεπτα και στο χαμογελο σου.Να χαμογελας συχνοτερα Μανο μου,φωτίζεται το προσωπο σου.

Pan είπε...

Από το πολύ γ****ι της πετάχτηκε η σούφρα έξω.

Artanis είπε...

Μέχρι να πάρω κάμερα, μπορείς να μου στείλεις την version χωρίς τα εφέ;
Σε παρκαλώ, σε παρκαλώ, σε παρκαλώ, σε παρκαλώ, σε παρκαλώ, σε παρκαλώ, σε παρκαλώ...
Είναι επείγουσα ανάγκη!!!!

vatraxokoritso είπε...

Κοιμάμαι,ακόμη πτώμα είμαι από το ταξίδι δεν έχω απαντήσει στα σχόλια του blog μου αλλά πριν πάω να ξανασαπίσω θέλω να σε ρωτήσω: αυτό το μπινελίκι %$#%&&$%$#@@#@@***&^%$% το έχεις και σε μπλε?
Αχαχαχαχαχαχαχα!

Misirlou Oubliez είπε...

Καταρχας χρονια πολλα.
Κατα δευτερον, ο θειος μου ο Βακος μου ειχε πει μια φορα οτι σημασια δεν εχει τι σου συμβαινει αλλα πως το αντιμετωπιζεις. Και οταν πηγαμε να λυσουμε κατι κτηματικες διαφορες το αντιμετωπισε με δικανο γιατι δεν εχει blog. Απο τοτε δεν μιλαμε με τον θειο Βακο.

Fight Back είπε...

θειο μιμη?
σατανικο

Fight Back είπε...

δηλαδη εδω μιλαμε για μια ιδεα που ειναι ευφυεστατη

Σωστε τα δαση είπε...

ΟΧΙ!
ΟΧΙ!
ΟΧΙ!
ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΔΑΣΗ! ΜΗΝ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΓΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ Μ13 ΚΟΛΛΕΣ Α4 ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ! ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΟΥΝ!

Fight Back είπε...

α επισης καλο πασχα
ευχομαι οτι καλυτερο

papet είπε...

Αυτό μάλιστα! Αυτή είναι όντως "κατευναστική ψυχοθεραπεία".
Και σχετικά ακίνδυνη.
Την καλησπέρα μου.

May the Force b with u...
papet

ΥΓ. Το post και το σχόλιο αυτό θα μπορούσαν να είναι απάντηση/συμπλήρωμα στο αντίστοιχο σχόλιο που έκανα στη δημοσίευση με τίτλο "Ποιός φταίει;".

manosantonaros είπε...

Axtapos
Χαχαχαχαχαχα…μ’αρέσει η σπουδαιότητα των πραγμάτων.

Kwlogria
Ποιήτριά μου, παρακολουθώ τας σκέψεις σας μετα προσοχής.

Alitovios
Α, ναι… είναι χαχαχαχαχαχαχα μεγάλη ευκαιρία.

Nag
Γειά σου μικρή… καλά να περάσεις το Πάσχα. Δεν μου λες: Παντρεύτηκε η ακόμα;

Ανώνυμο1
Oσι μωρό μου…ζεν εχει καμμιά σχέση με το “I am sad» μάλλον με το “I am mad” έχει.

Anorganwtos
Δεν ξέρω αν είναι εμπνευσμένο. Το συστήνω πάντως με χίλια….

Trelogiatros
Ακριβώς… ακριβώς αυτό σκέφτηκα και γέλασα. Καλά κατάλαβες αχαχαχαχαχαχαχα…

Herinna
Σιγά, μην την άφηναααααααα….

Θείος Μίμης
Ασε μου και ένα pc θειούλη, για να το επεξεργάζομαι το πράγμα…

Marilina,
Xaxaxaxaxaxaxa… Είναι, όπως φαίνεται, πολύ-εργαλείο.

Ημίαιμος…
Ναύαρχε, υπόσχομαι ότι στο επόμενο θα τρώω κουταλιές πιπέρι.

Silent Soul…
Ευγενία μου, είσαι ότι πιο sweet εχω γνωρίσει εδώ μέσα.

Pan…
Βρε συ δεν ντρέπεσαι; Πού τα μα’θες εσύ αυτά τα πράγματα; Τστστστστστς και σε νόμιζα ανθρωπο του Θεού 

Artanis
Αν είναι επείγον δεν κάνει ούτε αυτή βερσιόν… στείλε μου χαχαχα λεπτομέρειες να σου φτιάξω ένα δικό σου…

Vatraxokoritso
Όχι, σε μπλε τέλειωσε… μήπως ενδιαφέρεσαι για ένα χωρίς μανίκια;

Misirlou
Χρόνια πολλά και σε σένα γλυκιά μου.
Μη σε νιάζει. Μαθαίνω ότι σε λίγους μήνες θα βγουν blogs με Magnum στα Links τους.

Fight Back
Mε κάνεις και ντρέπομαι… Μερσί anyway…μερσί… πάντα να’σαι καλά. Kαλή Ανάσταση!

Σωστε τα Δάση
ΟΧΙ
ΟΧΙ
ΟΧΙ
ΟΧΙ
Θα συνεργασθώ με την Κωλόγρια και τη Μ13….
Γιαν α μάθεις, εσύ και ο παλιο-Αμαζόνιός σου…

Papet
Aaaaaaaaaax, ωραία που ήταν!
Φχαριστήθηκα κάθε καρέ…
Το φχαριστέσαι περισσότερο την ώρα που το φτιάχνεις
Μα όλα τα ποστ, το ένα είναι συμπλήρωμα του άλλου….

dirty harry είπε...

Σπουδαία!
Με τη σειρά μου θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα αγάπης στη ΣΔΟΕ της περιοχής μου και ειδικότερα σε μια γλυκήτατη κυρία που εργάζεται εκεί.
'Γ...ι π....α που νομίζεις οτι επειδή κάθεσαι εκεί που κάθεσαι,μη σου πω που Άγιες μέρες,μπορείς να μας γ....ς. Αλλά δε φταις εσύ. Φταίει η κ....α η κυβέρνηση και όλοι οι μ....ς οι υπουργοί(sorry),βουλευτάδες και λοιπά μ...π...α που ξύνουν τ'α....α τους όλη μέρα,αντι να σου δώσουν αυτό που σου αξίζει. Μια όρθια π...α. Που να σας καεί το VIDEO,το DVD,το I POD.
Eπίσης μου έχουν σπάσει τα νεύρα απο χθες,γιατί η γ....η σύνδεση τη μια μου κάθεται και την άλλη με γράφει στην αλλήθωρη μ....α της. Γ...ω τη VIVODI σας γ...ω. Που να σας καουν οι φλάτζες και τα μπουζοκαλώδια.
Τώρα νιώθω την πραότητα(@!#%^%),την γαλήνη(#@$%$)των Αγιων ημερών που διανύουμε.
Να είσαι καλά Μάνο.Σπουδαίο

An-Lu είπε...

Ψυχοκαθαρτήριο είναι!
Θα το δοκιμάσω!

Dark_Maiden είπε...

Χαχαχααααααχα!
Α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-ο-ς!
Με έκανες και γέλασα, να είσαι καλά :)

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

κοκκίνησα...!

padrazo είπε...

Εγω θα το ηθελα πάντως και χωρις τα εφέ να το ευχαριστηθώ.

Χρίστος είπε...

έγω θεωρώ ψυχο-αγχολυτικό να γυρίσω την κάμερα πάνω του/της και να μπινελικώνω καταγράφοντας αντιδράσεις