22.6.07

is it true?

Μπορεί η αλήθεια να είναι ψέμα;

Αποκλείεται!

Κι όμως μπορεί….

Τα λόγια αγάπης. Είναι πάντα αλήθεια μόνο που σχεδόν πάντα είναι ψέμα.

-Είσαι ο άνδρας (η γυναίκα) της ζωής μου! την ώρα που το λέει, το εννοεί, είναι η αλήθεια της (του) … μόνο που είναι ψέμα. Μην μου πείτε ότι δεν το'χετε ζήσει ποτέ το παράδειγμα.

-Θα'μια δίπλα σου, ο,τι και να γίνει.
(Να κατουρηθώ τώρα από τα γέλια ή μήπως δεν είναι e-πρέπον!)

-Εκλεισα ως γυναίκα (εκ των πολιτικών δηλώσεων)

Αχα-χου-χου-χου-χα-χα.

Τα μυστικά γίνονται τραπουλόχαρτα.

Οι εξομολογήσεις, λέξεις.

Τα όνειρα, ληγμένα προϊοντα.


Κάθομαι στο παγκάκι και φωτογραφίζω….

Στο διπλανό παγκάκι…ενάμιση μέτρο παραπέρα…ένα ζευγαράκι.

Κρατιούνται από το χέρι. Τα κορμιά τους ταιριάζουν σαν παζλ. Όμως δεν εκπέμπουν χαρά…


Ο δεξίς δείκτης μου κλικάρει στην κάμερα, προς άλλη κατεύθυνση.

Το αριστερό αυτί όμως έχει γίνει ραντάρ.

Χωρίσανε.

Την περασμένη εβδομάδα και βρεθήκανε εδώ να τα πούνε.

Εκείνος με την ελπίδα. Εκείνη αποφασισμένη (έχω δει και το ανάποδο).

Της θυμίζει τα λόγια αγάπης.

Εκείνη έχει μια ψυχρή απάντηση.

Της θυμίζει τις υποσχέσεις…

-Πάνε αυτά.

Της θυμίζει τις δυσκολίες.

-Μα γιατί μου τα λες όλα αυτά;

Ο νεαρός θυμώνει. Ξεσπάει. Δίνει μια κλωτσιά σε ένα αδειο μπουκάλι νερού που είναι αφημένο μπροστά στα πόδια του. Εκείνη θυμώνει, που θύμωσε.

Εκείνος μετανιώνει που θύμωσε.

Εκείνη θυμάται τα νεύρα του.

Εκείνος τις αγκαλιές τους…

-Μου΄λεγες ψέμματα.

-Τι σημασία έχει πιά;

-Μου΄λεγες ψέμματα.

-Φεύγω. Εχω αργήσει.


Πριν αποχωριστούν φεύγω εγώ.

Εχει πέσει ο ήλιος…και δεν μ'άρεσουν οι φωτο με φλας.




14 σχόλια:

Pan είπε...

Ξέρεις, φαντάζομαι, ότι χωρίς αυτά η προσέγγιση θα ήταν απείρως δυσκολότερη.

Ανώνυμος είπε...

"Εχει πέσει ο ήλιος…και δεν μ'άρεσουν οι φωτο με φλας.."
Έγραψε!!!!!

koulpa είπε...

"Το λάγνο ψέμα της που τα'κανε όλα ωραία.." ευτυχία είναι να το πιστευης καί όταν τελειώσει να σπέυδεις στο επόμενο.. αν μπορείς.. αν δε μπορείς όπως βολεύεται ο καθένας.

triantara είπε...

πολύ γουστάρω τα φωτοποστάκια που ανεβάζεις τώρα τελευταία.
όσο για τα ψεύτικα λόγια, έρχεται κάποια στιγμή που απλά δεν τα λες πλέον. ούτε θες να τα ακούς. και τότε αρχίζεις να τα ζεις. (ουφ, μ'έπιασε πάλι η μαλακία μου. :)

υ.γ. γύρισα :)

sophie_jamaica είπε...

Αύριο ξημερώματα θα λύσω τη σιωπή μου
να δεις τι επιτρέπεται σε μια καρδιά που ντρέπεται
να ζει σαν τη δική μου
Αύριο ξημερώματα θα βρω τον εαυτό μου
κι ας λες εσύ πως σφράγισες τα χρόνια που μου ράγισες
δήθεν για το καλό μου

Επιφυλάσσομαι για κάθε μου δικαίωμα
Για το δικαίωμα να πω πως μετανιώνω
Για το δικαίωμα να πω πως ήταν ψέματα
όταν σου είπα πως για σένα υπάρχω μόνο

Αύριο ξημερώματα θα κόψω το σκοινί μας
να δεις πως δεν συγχώρεσες και μόνο αδιαφόρησες
τα λάθη της ζωής μας
Αύριο ξημερώματα, θέλω να με ξεχάσεις
και μου λες πως σφράγισες τα χρόνια που μου ράγισες
δήθεν να μη με χασεις


Δεν έχω σπίτι πίσω για να ρθω
ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ
δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά
να περπατήσω μια Πρωτομαγιά

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα
είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
και στο παζάρι με πήρες γύφτισα μαϊμού
Ελλάδα Ελλάδα μάνα του καημού

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
και στις αρενες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς

maria είπε...

Ela re Mano! wrea ein ola afta...
ki i arxi, kai to telos...
mou thimizei ekeino to palio kommati tis efiveias mou otan klwtsousa mpoukalia egw "ki egw pou zw gia panta edw ki olo fevgw to telos prin na dw.."

mi mou peis oti de s'aresoun...

afou gelas...

papet είπε...

"Εχει πέσει ο ήλιος…και δεν μ'άρεσουν οι φωτο με φλας"

Αλήθεια ή ψέμα;
is it true?
Ή απλά η αλήθεια σου; (και μου και του και της και...)

May the Force b with u...
papet

Μαριλένα είπε...

Πως μ' αρέσει να βλέπω στο δρόμο ζευγάρια αγκαλιά ή χέρι χέρι ή να φιλιούνται..

Κι εκείνη τη στιγμή, και βέβαια είναι αληθεια τα λόγια.
Φρέσκα κι αληθινά, οπως κι η ηλικία αυτών που τα λενε :)

vatraxokoritso είπε...

Μάνο μου τι θα ήταν η ζωή χωρίς την ψευδαίσθηση του έρωτα?
Βαρετή χωρίς εκπλήξεις χωρίς ενδιαφέρον, σκέψου.

michelan είπε...

Για να (καρδιο)κατακτήσουν:
-τα πουλιά έχουν φανταχτερά φτερά
-οι άνθρωποι έχουν φανταχτερά λόγια

Τα επιδεικνύουν, κατακτάνε και μετά τα κρύβουν μέχρι την επόμενη μάχη.
Άν οι εμπλεκόμενοι (αλληλο)ανταποκρίνονται σε ικανό(;) αριθμό προδιαγραφών/ονείρων συνεχίζουν.
Αλλιώς: πάμε γι'άλλα...

Αυτός που φεύγει, βλέπει αλήθειες...
Αυτός που θέλει να μείνει, βλέπει ψέματα...

-Δεν νομίζω οτι θέλεις να ανταλλάξουν την πείρα της ηλικίας, με τον ενθουσιασμό της νιότης...

Τώρα μαθαίνουν να ερωτεύονται,
αργότερα θα μάθουν να αγαπάνε...ίσως...

idimon είπε...

E oxi ρε πουστη μου καλα το ειχα καταλαβει τοσο καιρο. ΜΙα τα περιεργα τηλεφωνα στο σπιτι, μια οι ξενες ανδρικες μυρωδιες στο κορμι της, την αλλη ο περιεργος λεκες στο καινουργιο της φορεμα ε μου ειχαν μπει υποψιες. Η γυναικα μου με απαταει, ειναι σιγουρο πια. Για οποιον δεν καταλαβε η γυναικα μου εινια η κυρια στην δευτερη φωτο και εγω σιγουρα οχι ο νεαρος ανδρας που την φιλα παθιασμενα.Δε μπορει μονο αυτη εχει τετοια κακογουστη μαυροασπρη τσαντα με λουλουδακια. Μανο ευχαριστω χαρις σε σενα το διαζυγιο θα βγει υπερ μου.

Συνεχισε να φωτογραφιζεις. Ρε εσυ σωζεις κοσμο.

God save Mano antonaro

Xexe!

Ανώνυμος είπε...

Kyrie Mano, giati pote den bloggareis savatokyriako?????
Georgie

Dodos είπε...

κύριε μάνο, πολύ όμορφο αυτό το ποστ.
πολύ αληθινό.
να είστε καλά.

Luccia είπε...

-Έχει η αλήθεια ημερομηνία λήξης;
-Γινεται να πάρχει η αλήθεια "μου", η αλήθεια "σου" κλπ;
-κι αν όχι...υπάρχει μια κοινή αλήθεια ή πολλές;

Και τα ερωτήματα μπορούν να ξετυλίγονται για ώρα.
blah-blah-blah...

Πρώτη φορά αφήνω σχόλιο εδώ. Γιατί μ'έκανε να σκεφτώ πόσο τυχερή είμαι που δεν άκουσα ενα βιαστικό "σ'αγαπάω βρε" απο αγαπημένα χείλη...

Να 'στε καλά, υπέροχη η ιδέα σας.