13.11.07

οπτικοί τύποι

Τρομερό πράγμα το περιβάλλον.

Δηλαδή το οικογενειακό μας... Οποιο και να’ναι αυτο.

Πριν απο χρόνια είχα βγει με μια παρέα... οπτικών. Θυμάμαι ότι όλο το βράδυ το αγαπημένο τους θέμα, ήταν τα ...γυιαλιά μου. Από τις βίδες τους, μέχρι τους φακούς...



Εμένα το αγαπημένο μου θέμα ήταν η Κρίστα, που ήταν κόρη οπτικού. Θα’ταν τότε γύρω στα 35. Μου άρεσε παρα πολύ και ήταν η μόνη που ασχολιόταν με τα μάτια μου και όχι με τα γυιαλιά μου.

Συναντηθήκαμε. Βγήκαμε... φάγαμε... τα είπαμε.... ξαναβγήκαμε... ξαναφαγαμε.... τα ξαναείπαμε... και την τρίτη φορά αποφασίσαμε να προσθέσουμε και το πηδημα.









Πήγαμε σπίτι, την κέρασα ενα ποτάκι, βάλαμε μουσικούλα και αρχίσαμε να δοκιμάζουμε τον καναπέ και σε άλλες στάσεις εκτός του «καθόμαι».

Στην κρίσιμη στιγμή μου λέει:

-Δεν θα βγάλεις τα γυιαλιά σου;

-Οχι, γιατί;

-Και αμα σπάσουν;

-Εχω ανταλλακτικά.

-Κάτσε μισό λεπτό.... και κραπ μου τα βγάζει....

Σημειώστε ότι έχω 7 βαθμούς μυωπία από την Α’ Δημοτικού (και συγκεκριμένα από το μάθημα «η Λεμονίτσα»)... Οοοοοοοοοοοοολα αυτα τα χρόνια τα γυιαλιά μου τα βγάζω μόνο για να τα καθαρίσω και μόνο πριν κοιμηθώ....

Γιατί;

Επειδή απλούστατα χωρίς αυτα δεν βλέπω Χριστό.

Πάει να τα ακουμπήσει στο τραπεζάκι. Ενα τσακ πριν τα ακουμπήσει, τα ξαναφέρνει κοντά της:

-Απαπαπαπαπαπα μόνο εμένανε δεν έχουν πάνω τους .... δεν έχεις ειδικό καθαριστικό;

-Ναι το Τ-shirt μου....

-Κάτσε (είχα βαρεθεί να κάθομαι) νομίζω ότι έχω εγώ στην τσάντα μου....

Σηκώνεται....

Αν είχε ωραίο κορμί;

Τί να σας πω!!! Κρατούσε μαζί της τα γυιαλιά μου.... σαν σκιά καλή μου φάνηκε...





Τα’φερε πίσω, μαζί με εμβαπτισμένο πανάκι.... τα έκανε χου-χου.... τα καθαρισε προσεκτικά.... και μου’ταβαλε...

-Είδες το φως το αληθινόν;

-Μμμμμ.... ναι, μωρό μου.....

Και ... και μου τα βγάζει....

-Τωρα που τα καθαρίσαμε...δεν χρειάζεται να τα ξαναλερώσουμε χαζούλη... είπε και τα ακούμπησε στο τραπεζάκι....

-Δεν μου λες, εσύ γιατί δεν έγινες οπτικός σας τον μπαμπά σου;

-Δεν μ’αρεσε.... σε πειράζει να σβήσουμε το φως....

-Το ίδιο μου κάνει... έτσι κι αλλιώς δεν είμαι οπτικός τύπος.

16 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι το έκανε τυχαία???
Φυσικά και στα έβγαλε επίτηδες... μη την δεις, φοβηθείς και ξενερώσεις... την ακολουθούν πολλές γυναίκες την τακτική αυτή.

Milena είπε...

Νομίζω πως η δεσποινίς Κρίστα αποτελεί σοβαρό λόγο για εγχείριση μυωπίας!!!

(Το post αυτό -όμως όμως- αποτέλεσε σοβαρό λόγο ηχηρού γέλιου εν ώρα εργασίας)
:-)

Μαρία είπε...

Η κατάρα του μύωπα... να πρέπει να σου βγάλουν τα γυαλιά για να σε φιλήσουν, να σε χαϊδέψουν, να σε... τέλος πάντων. Μα άστα ρε παιδί μου, θέλω να σε δω και λίγο! Τελικά εμάς τους μύωπες κανείς δεν μας καταλαβαίνει...

An-Lu είπε...

Εντελώς ντεκαβλέ η φάση....


ΥΓ Το γεγονός ότι ως καλή ρατσίστρια, όταν πρωτοσυναντώ διοπτροφόρο άτομο, δεν μπορώ να μην το συμπαθήσω, που το αποδίδεις!;

;-)

a_liki είπε...

A!Πολύ επιμορφωτικό το σημερινό post!Δηλαδή όσοι φορούν γυαλιά δεν τα βγάζουν στο sex? Ή τα βγάζουν αλλά δεν θέλουν να τα βγάζουν για να απολαμβάνουν το θέμα? A...μπερδεύτηκα! Και γιατί δεν φορούν φακούς για να ληθεί το πρόβλημα? Πάντως, πλάκα, πλάκα, αν παχύνω θα τα φτιάξω με κάποιον που έχει πολύ μυωπία και που θα βγάζει τα γυαλιά στο sex!!!xa!xa!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μα υπάρχουν και οι φακοί επαφής! Εγώ κάνω παρέα μαζί τους εδώ και 13 χρόνια...
Τα βλέπω όλα πεντακάθαρα και στις κανονικές στους διαστάσεις...με τα χρωματάκια τους, τις αποχρώσεις τους κλπ. διότι χωρίς φακούς μόνο τα μεγάλα κόκκινα αντικείμενα ξεχωρίζω...

Valisia είπε...

Αφού δεν ήταν κανένας γόνος ουρολόγου να λες κι ευχαριστώ.Διότι το δαχτυλάκι δεν θα το γλίτωνες, Μάνο μου.
Κι εν πάσει περιπτώσει δεν κάνεις μια εγχείρηση laser να δεις το φως σου κι εσύ σαν άνθρωπος.οug!

michelan είπε...

Αφού το οπτικό δεν σε πολυ-ενδιαφέρει,
θα είσαι καλός στην αφή...

SilentSoul είπε...

Απο εμπειρια που εχω απο τον καλο μου που και εκεινος φοραει γυαλια μπορω να πω πως ειτε του τα βγαζω εγω ειτε τα βγαζει απο μονος του.
Οχι γιατι δεν θελω να με βλεπει κλπ, απλα γιατι προτειμω να βλεπω τα ματια του, χωρια που ισως κατα την διαρκεια των παιχνιδιων ισως σπασουν,ειναι και ακριβα.
Αλλωστε την ωρα του σεξ ακομα και εμεις που δεν φοραμε γυαλια "βλεπουμε" με αλλα ματια.Ψεματα;

drowsy george είπε...

to thema einai an sou evale ta gualia kai oxi an sou ta evgale

kai ta matia ... sou ta evgale ta matia???

shmera sou stelno filakia pou forane gualakia

drowsy george είπε...

mou arese polu to paixnidi pou eixes valei sto pano deksio meros ths o8onhs kai eixa trelathei na paizo...

ade re ksanavalto... exo pathei steritiko

f i l a k i a

skoinovatis είπε...

Αδελφέ πολύ δυνατό.
Τόσο που λέω να βάλω γυαλιά

Ανώνυμος είπε...

Τζούλιους έχει μυωπία. STOP. Εγώ υπερμετρωπία. STOP. Χέσε μέσα δηλαδή.



Ι

Λυκαων ο Αναμοχλευτής είπε...

Οι Γάλλοι που έχουν εντρυφήσει στο ερωτικό θέμα χρόνια πολλά πριν ακοστάρη και στην Ελλάδα ο διαφωτισμός, είχαν ήδη αποφανθή με το ακόλουθο ρητό "Femme à lunettes, femme à quequetes!", το οποίο για ευνόητους λόγους αφήνω αμετάφραστο.

Στα καθ' ημάς υπάρχει και το αντίστοιχο: «Για γυναίκα με γυαλιά, οι γκόμενοι κάνουν ουρά»...

aqua είπε...

Τι να τα κανει μωρε κανείς τα γιαλιά στο sex?
Ετσι κι αλλιώς εκεί
βρίσκει το φως του !!

ceralex είπε...

Μ' έκανες και γέλασα πολύ!!
Φάντάσου να είχε κι αυτή 7 βαθμούς μυωπία!
Θα ήταν το καλύτερο ραντεβού στα τυφλά!