25.7.08

Δ-ε-ν θ-έ-λ-ω!!!!













Oταν πήγα στην Α’ Δημοτικού μου ζητάγανε (η δασκάλα) να κάθομαι ακίνητος στο θρανίο μου. Για αντίδραση δάγκωνα (ναι, δάγκωνα) τα μπουτάκια της συμμαθήτριας μου, της Βίκυς.

Αργότερα στο Ναυτικό μου ζητάγανε να ξυπνάω κάθε μέρα επί 32 μήνες στις 5 παρα τέταρτο το πρωί. Για αντίδραση έβαλα βίσμα εναν φίλο μου Ναύαρχο και πήρανε τα τέτοια μου.

Αργότερα στη δημοσιογραφία με πιέζανε να πηγαίνω στις συσκέψεις και να ακούω τις παπαριές που λέγανε... από πούρα Αβάνας μέχρι το τιρλιλί της συναδέλφου που μόλις βγήκε από την αίθουσα.... για αντίδραση τους έκανα την σύσκεψη μπουρδέλο, μέχρι που το πήρανε απόφαση και σταμάτησαν να με φωνάζουν.

Ολες μου οι γυναίκες θέλανε (και θέλουν) να μέ έχουνε αποκλειστικό. Κάτι σαν αποκλειστική είδηση που λένε στην τηλεόραση. Για αντίδραση έχω στο παλμαρέ μου δυο διαζύγια και μερικές που με μουτζώνουν στον δρόμο.

Ετσι πήγε κυρίες και κύριοι η ζωή μου:

Πάντα μου ζητούν αυτό που δεν θέλω να δώσω.

Εχεις... έχεις... αλλά δεν θες... μου λέγανε πάντα....

Ε, ναι δεν θέλω... όπως ενας άνθρωπος στην έρημο Σαχάρα δεν θέλει μια παστή σαρδέλα, έτσι κι εγώ δεν θέλω να μου λένε σε συσκέψεις για πούρα Αβάνας .

Αμα ο άλλος δεν θέλει...τί σημασία έχει αν έχει ή δεν έχει....

Είναι σαν τους Πακιστανούς στα φανάρια που του κάνεις απεγνωσμένα νόημα ότι ΔΕΝ θες να σου πλύνει τα τζάμια κι αυτός πλιιιιιιρπ σου πιτσιλάει το παρπριζ και μετα σου χαρίζει εκείνο το χαμόγελο, που δεν θέλω να το χαρακτηρίσω γιατί θα με πείτε ρατσιστή... και δεν είμαι ο φουκαράς....

Το θέμα δεν είναι αν έχεις μισό ευρώ... αλλά ότι ΔΕΝ ΘΕΣ γαμώ την πουτάνα μου να σου καθαρίσουν τα τζάμια... δικά μου δεν είναι ρε; Μπορεί να εμπνεόμαι από τις περιστεροκουτσουλιές... πού το ξέρεις εσύ; Είσαι μέσα στην ψυχοσύνθεση μου;

Απαγορεύεται σ’ αυτην την χώρα το ΔΕΝ ΘΕΛΩ.

Και γιατί δεν θες; αμέσως σε ρωτάνε....

Γιατί έτσι....

Οοοοοοχι... δεν έχει «γιατί έτσι»... θα σε κάνω εγώ να θες....

Για εναν περίεργο λόγο...ανα 5ετία οι άνθρωποι γύρω μου θέλουν να με αλλάξουνε... κανείς ποτέ δεν μου περιέγραψε τί ακριβώς θέλει να με κάνει... π.χ. δεν ήρθε ενας να μου πει...κύριε Αντώναρε θέλω να σας αλλάξω... θα σας κάνω ευτυχισμένο... πάρτε 23 εκατομμύρια ευρώ... οχι τέτοιοι δεν έρχονται... προφανώς δεν είμαι ελκυστικός για επενδύσεις.... όλο έρχονται κάτι τύποι (κατα προτίμηση γυναίκες) και θέλουν να με κάνουν (από ό,τι έχω καταλάβει) λιγώτερο Μάνο...για έναν επίσης ανεξήγητο λόγο όλοι αυτοί οι άνθρωποι επιμένουν ότι το «τελευταίο πράγμα που τους περνάει από το μυαλό είναι να με αλλάξουν...»... Υστερα από λίγο καιρό μου κουνάνε άσπρα μαντήλια λέγοντας μου: Εσύ δεν αλλάζεις με τίποτα....

Αυτό είναι –εκτός απο σουρεαλιστικό- και εντελώς άδικο:

1. Μέχρι τα 20 είχα μαλλιά μετα αλλάξα στο φαλακρό.

2. Μέχρι πέρισυ ήμουν 89 κιλά σήμερα είμαι 83.

3. Κάποτε δεν πότιζα τα λουλούδια μου...φέτος αγόρασα κανούργιο αυτόματο ποτιστικό και είναι κούκλες τα χρυσά μου.

4. Μέχρι τα 35 μου άρεσαν οι συνομηλίκες μου ίσως και οι ελαφρώς μεγαλύτερες μου ...μετα αλλαξα...άρχισαν να μου αρέσουν οι μικρότερες μου και οι ελαφρώς πολύ μικρότερές μου.

5. Μέχρι τα 40 μου άρεσαν οι μελαχροινές...μετα αλλαξα και μ αρέσουν όλες...

6. Μέχρι τα 18 μου δεν έτρωγα όσπρια...ξαφνικά ξετρελλαίνομαι....

Τί να σας λέω τώρα.... μέχρι αύριο μπορώ να σας γράψω τις τεράστιες αλλαγές που΄χω κάνει... κι όμως... ναι, κι όμως.... θέλουν να με αλλάξουν.

Θέλουν, αλλά δεν θέλω εγώ....

-Δεν μπορώ... λέω για να ξεφύγω...μπας και με λυπηθούν και με αφήσουν στον πλανήτη μου....

-Οοοοοοοχι!!!!! Δεν θές!

Στη ζωή δεν έχει καμμιά σημσία να κάνεις αυτά που θες... δεν λέω, ώραίο είναι... και δόξα τω θεώ, δεν έχω παράπονο...αλλά αυτα που θέλουμε και τα κάνουμε, γρήγορα τα βαριόμαστε ή παύουμε να τα θέλουμε τόσο πολύ.... συνήθως όταν τα κάνουμε ανακαλύπτουμε ότι βασικά θέλουμε παπαριές.... το κόλπο είναι να μην κάνεις αυτά που ΔΕΝ θες...

Κι αυτό θέλει προπόνηση....πιστέψτε με....

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάνο,μείνε όπως είσαι,μην αλλάξεις τίποτα..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δεν είναι θέμα προπόνησης... διότι κι' εγώ δεν θέλω να πληρώσω το χαράτσι που μου ήρθε από την Εφορία...
Κι' αν μου βρεις τρόπο... θα σε κάνω θεό....
;-)))

Μάνο ΜΑΣ καλό σου Σ/Κ!!!!

Φιλί και Γαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

SAFOS DEN YPARXEI TO DEN BORO... MONO TO DEN THELO.

AFTO POU DEN KATALAVA POTE EINAI GIATI ESEIS OI ANDRES DEN THELETE N'ALLAKSETE ME TIPOTA ALLA EXETE TIN APAITISH NA PIGAINOUN ME TA NERA SAS OI ALLOI

NA SAI KALA

Alitovios είπε...

@ανώνυμη
Η μόνη απαίτηση που έχουμε είναι να μην μας ζαλίζουν το παπάρι όσοι δεν μπορούν να πάνε με τα νερά μας.

Blogoulis είπε...

Εμ... χμ... ναι... Νομίζω μπορώ τώρα να κάνω καθαρά τη διάγνωση. Χρειάζεσαι άμεσα μια... αλλαγή! Πώς λέμε να αλλάξεις τόν αέρα σου; Καμιά σχέση. Να αλλάξεις ο ίδιος. Γίνε ας πούμε από αύριο Αντώνης Μάναρος! Ε; τι σου λέει η πρόταση; Να δω πια κουφάλα θα επιμένει να σε αλλάξει μετά... Φιλιά πολλά...
p.s. Τήν αμοιβή μου τη δέχομαι και σε δπλόπιτα σουβλάκια μετά ή και άνευ σοκολατίνας -πάλι τα σκόντα μου με πιάσανε)...

Γιώργος Μαργαρίτης είπε...

Είμαι σίγουρος πως ο Μάνος είναι σατανιστής. Σας δίνω τον λόγο μου πως παρατήρησα ανάμεσα στις φωτογραφίες να υπάρχουν λέξεις, ναι λέξεις, κοιτάξτε προσεκτικότερα δίπλα από τις εικόνες κάτι άσπρα γράμματα που αχνοφαίνονται, οι οποίες προσπαθούν να σου περάσουν υποσυνείδητα την σκέψη "να μην κάνεις αυτά που δεν θες".

(οι εικόνες μας αποπροσανατολίζουν από το κείμενο, και το κείμενο μας αποπροσανατολίζει από τις εικόνες. Ο λαός απαιτεί ξεχωριστά ποστ!

Φιλικά, ένας ψηφιακός ακόλουθος σου.)

michelan είπε...

ΘΘέλλειις ; ; ;

Αναμοχλευτής είπε...

Είσαι σίγουρος ότι τα μπουτάκια της Βίκυς τα δάγκωνες από αντίδραση κι όχι γιατί ήσουν εξ απαλών ονύχων ένας κολασμένος έκφυλος σεξομανής με κανιβαλικές τάσεις;

_________
Μην σπεύσης να απολογηθής, δεν είν' κακό.

kwlogria είπε...

Βρε καλά έκανες που έφυγες γιατί σε βλέπω, έχεις αγριέψει!! Ω ναι, αυτή η πόλη αγριεύει ακόμα και ήρεμους ανθρώπους σαν κι εσένα!! :)))))))))))

a_liki είπε...

Πες τα χρυσόστομε!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν θέλω ρε!!!!!!!!Δεν θέλω!!!!!!
Αμάν πια!!!!

είπε...

Μάνο μου,
Δε θέλω να σε κολακεύσω, γιατί δεν το συνηθίζω. Πρέπει να σου πς όμως πςσ γέλασα με το άρθρο σου για τα 'πρέπει' και πίστεψέ με έχω έρθει και γω στην ίδια δύσκολη θέση, και όχι μόνο στα φανάρια...παλεύοντας να μη καθαρίσουν το αυτοκίνητό μου! Αυτό κι αν είναι παραβίαση της ελευθερίας.
Τέλος πάντων, ελπίζω πως μαζεύεις τις αντιδράσεις των bloggers. Φτιάχνουν ένα διάλογο ή αρθρο μπόμπα...

George M είπε...

Άστα...και γω την πρώτη φορά που τόλμησα να πω "ΘΕΛΩ", άκουσα το "ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ" και κακώς κάνω που θέλω (Θέλω, άκου εκεί...). Και συνέχισα να θέλω αυτό που δεν θέλουν οι άλλοι. Και έγινε ο χαμός...Άστα...