19.12.06

delirium1




Eίμαι φτιαγμένος να είμαι μόνος μου.
Με όλους και με λίγους, αλλά μόνος μου.
Προσπάθησα –σας δίνω τον λόγο της συνείδησής μου- ότι προσπάθησα να μοιρασθώ με άλλους…
Δεν γινόταν.
Τις αδίκησα τις γυναίκες μου…όλες μου τις γυναίκες… τις αγαάπησα, αλλά αυτο είναι δικό μου πρόβλημα… το θέμα είναι ότι τις αδίκησα… γιατί κανείς πουστης δεν ήρθε ποτέ να μου πει, ότι “φίλε, δεν κάνεις αγόρι μου… σε πυροβόλησαν στην γέννα!”
Θέλήσαν να με αλλάξουν, να με φροντίσουν, να με λογικέψουν, να με νταντέψουν, να με εκδικήθουν, να με πείσουν… αλλά κακό του κεφαλιού τους.
Από τον Παναθηναϊκό μέχρι τους συναδέλφους μου προσπάθησαν να με κρατήσουν κοντά τους…
Χαχαχαχαχαχαχαχα…
Δεν είμαι ούτε μάγκας, ούτε δυνατός… είμαι όμως εγώ.
Οχι εγωιστικά… Εγώ… από την εξωτερική μου επιδερμίδα, μέχρι τον τελευταίο μου ιστό (καλά το λέω;) μέσα μου… μια ταινία που παίζει από την ημέρα που γεννήθηκα και την βλέπω μόνο εγώ σε ιδιωτική προβολή… Οταν έχω κέφια (βλ. Blogging) δίνω στους άλλους μερικά καρέ…

Οταν πέθανε η γάτα μου η Μινού, πιστή μου (και πιστός της σύντροφος) επί 17 χρόνια, ένιωσα την μεγαλύτερη απώλεια της ζωής μου… Ντρέπομαι γι’ αυτό… αλλά είναι αλήθεια… είναι η Νο.1 best απώλεια της ζωής μου….

Προφανώς συναισθηματικά είμαι εντελώς μπούφος.
Εχω μερικά καλά, που είμαι περήφανος γι’ αυτά: Δεν πουλάω τους φίλους μου και δεν είμαι αγνώμων. Τα χρήματα είναι για τα αρχίδια μου… η καριέρα επίσης… δεν βάζω επαγγελματικές τρικλοποδιές, δίνω την θέση μου για πλάκα στους πιτσιρικάδες…φτύνω την πολιτική και δεν μασάω σε τζάμπα μάγκες και σταρ.
Κατα τα άλλα είμαι ένας μάλαξ και μισός (μια φορά το παραδέχτηκα δημοσίως (σε blog) kαι κέρδισα έναν άνθρωπο που πολύ αγαπάω και εκτιμώ το ταλέντο του, την Ντίνα την ψιλικατζού.
Θέλω ο Καλτσό να το πάρει σαν κοπλιμέντο, αλλά πολύ τον ζηλεύω για την γυναικάρα που έχει.

Τί λέγαμε;
Ενας άλλος Μάνος (πιο μέσα από μέσα μου) παθαίνει ντελίριο, μόλις κάτσεις δίπλα του πάνω από 48 ώρες.
Δεν είμαι μάλαξ;
Είμαι!
Μάλαξ ξε-μάλαξ όμως έτσι είναι…
Σας το επαναλαμβάνω: Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις. Ο γαμημένος ο Μάνος (o indoor) δεν καταλαβαίνει το τσογλάνι με τίποτα.
Τί κάνει;
Δεν ξέρω να σας πω ακριβώς…
Τί σημασία έχει άλλωστε;
Δεν μου το’αναλύσανε στα 20 μου… μου’το αναλύσανε δηλάδη, αλλά ποιός τους γαμούσε στα 20;…. Να μου το αναλύσουνε τώρα; Αντε και το κατάλαβα… Και;
Προτείνετε να το δουλεψω καμμιά 20ετία για να δω πρόοδο;

Το’χε πει στη μάνα μου η δασκάλα μου της Α’ Δημοτικού η κυρία Αριάδνη:
-Εξυπνο παιδί, αλλά δεν είναι εδώ… είναι αλλού… σαν να μην ήρθε ποτέ Γεωργία μου (ήταν φίλες βλέπετε)…
Το’λεγε η μάνα μου και γέλαγε.
Γέλαγα κι εγώ… όλοι γελάγανε…
Μόνο που η κυρία Αριάδνη είχε δίκιο.
Δεν ήρθα ποτέ.

Συνεχίζεται αργότερα...


(στις φωτό η φίλη μου και συνεργάτις μου Ράνια , που έχει την πιο όμορφη φάτσα, που'χω δει την τελευταία 10ετία. Η ίδια είνςι φοβερή "φάτσα"... και γυναίκα που είναι πραγματικά ΑΛΛΟΥ!.
Αφού δεν την σκότωσα με τσεκούρι (είπαμε: είναι αλλού!), την έκανα φίλη μου.
Παντρεύεται στις 30 Δεκεμβρίου και της εύχομαι να είναι ευτυχισμένη.)

20 σχόλια:

NinaC είπε...

Δηλαδή να μην περιμένουμε? Δεν θα έρθεις?

allmylife είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

allmylife, τριχοφόρο αγγείο; ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο;
Θα γράψω εγώ για ΤΡΙΧΟφόρα αγγεία; Είναι σαν να γράφεις εσύ για το κυνήγι της αλεπούς.

manosantonaros είπε...

γαμημένο μπέτα!

Γεωργία είπε...

Καλέ, ΝΑΙ! ΤΡΙΧΟφόρο αγγείο!! Με σύγχυσες πρωί πρωί, νόμιζα ότι ζαλίστηκα και τα έβλεπα πολλαπλά :P

:D

Πάντως, πιστεύω (ή μάλλον υποπτεύομαι) ότι δεν υπάρχουν "συναισθηματικά μαλάκες" αλλά μαλακισμένα (επίρ.) "συναισθηματικοί" και δήθεν "ευαίσθητοι".

"Ό,τι φαίνεται δεν είναι κι ο,τι είναι φαίνεται" ;)

Καλημέρες και χαμογελάστε (δυστυχώς δεν είναι μεταδοτικό, όσο και να χαμογελάω δε φτάνει :D)

allmylife είπε...

σου έδωσα εναλλακτική!

είμαι ή δεν είμαι η "ορολόγος" σου;

Kwlogria είπε...

Παίρνετε ναρκωτικά όλοι. Αλλά δεν έχω πρόβλημα. Στο θέμα μας: Δεν υπάρχει πρόβλημα που θες να είσαι μόνος σου. Γιατί σ'έχει πιάσει κρίση; Το ρίσκο το παίρνουν και οι δύο σε μία σχέση. Μη μου πεις ότι οι γυναίκες που είχες σχέση δεν πήραν ποτέ γραμμή ότι σου αρέσει τελικά η μοναξιά;

Ανώνυμος είπε...

να σου πω.
θα υπαρξει δηλαδή και delirium 2?
έλεος
επειδή υποψιάζομαι τι έχει συμβεί , και όσο συναισθηματικά μαλάκας να υποστηρίζεις ότι είσαι (που πιστεύω ότι έχει ψήγματα αλήθειας,αλλά θεωρώ οτι το πρόβλημα είναι ένα υπερ-εγώ που έχεις ανάπτύξει και λόγω ιδιαίτερου μυαλού έχει πάρει τρελη φορα) τέλοσπάντων το αυτομαστίγωμα που κάνεις ,δεν έχει κανένα όφελος.Δεν βοηθάει .Δεν απαλύνει.Και πάνω απο όλα δεν υπογραμμίζει τίποτα.
καλημέρα και σε σκεφτόμαστε πάντα, να το ξέρεις
μουτς και ματς

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Μάνο, (μου επιτρέπεις; )
ξέρεις πόσοι εκεί έξω, είναι συναισθηματικά ανάπηροι και δεν το παίρνουν είδηση όσο κι αν τους το τρίβει η ίδια τους η ζωή στη μούρη;

Τράβα το γκρι σου στην άκρη, εσένα εμποδίζει να δεις.
Οι υπόλοιποι που πλησιάζουμε είμαστε ενήμεροι, γουστάρουμε, επιλέγουμε....

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αν ειχα στη δουλεια μου τετοιες φατσουλες,δεν θα τις αφηνα να πεσουν κατω...!!!

Ανώνυμος είπε...

...κι εγώ τώρα νοιώθω τύψεις που σ΄έχω γραμμένο κανονικά εδώ και τόσες βδομάδες αλλά ξέρεις, η γαμημένη η σύμβαση είναι για κάθε μέρα. :)

Anyway, νομίζω ότι είσαι μια drama queen και μισή και φταίνε οι κωλογιορτές αλλά και (σόρι δηλαδή) όλες αυτές οι γκόμενες που τελικά δεν εκτίμησαν στάλα από αυτό που είσαι. Και δεν τα λέω για να τα λέω, έχω άποψη. Δεν είσαι ένα νίκνέιμ στο νετ απλά. Σε (ψιλο)ξέρω.
Επίσης, ούτε αλλού είσαι και κάνεις και σαν υστέρω με όλους σου τους φίλους (σκέψου μόνο πόσες φορές με ρώτησες για κείνο το ρημάδι το τσαγάκι και την σουπίτσα και για δεύτερο τσαγάκι και φαρμακάκια και ότι άλλη μαλακιούλα είχες στο σπίτι σου όταν ήμουν αρρωστούλα). Υστέρω σου λέω! Αυτά δεν τα κάνουν όλοι ρε συ. Κανείς δηλαδή.

Έλα, σύνελθε. Μην τον πιστεύετε ρε!


Hug. :D

Alitovios είπε...

Ανάθεμα κι αν κατάλαβα ποιο είναι το υποτιθέμενο πρόβλημα σου.

An-Lu είπε...

Πάλι το ρίχνουμε στις ασκήσεις αυτογνωσίας;;;
Μα τι θέλει να πει το ποιητή πιά
;-)

Ανώνυμος είπε...

Μικρός ο κόσμος Μάνο...ναι, η Ράνια παντρεύεται...τη θυμάμαι να χαιρετάει χαρακτηριστικά στο κλείσιμο, αν δεν κάνω λάθος εσύ της το είχες υποδείξει τον τρόπο. Αυτό το κορίτσι είναι πράγματι αλλού. Ελπίζω να βρει την ευτυχία στα παράξενα δρομάκια που την αποζητά.

manosantonaros είπε...

Μια και κάνουμε την αυτοκριτική μας.
Την ψιλικατζού να πιστεύετε... εγώ είμαι πώς και πού θα μου τη δώσει...
Και χαίρομαιιιιιιιιιι!
Βρε συ alitovios, ίσως να μην το έγραψα καλά, αλλά δεν προσπάθησα να περιγράψω πρόβλημα. Αρα καλά κάνεις και δεν το βλέπεις.
kvlogria μου, φυσικά και το πήρανε... μόνο που ήταν πολύ αργά για όλους.
Μαργαρίτα, τρελλαίνομαι για τις αναλύσεις σου. Αλήθεια το λέω... καλέ δεν αυτομαστιγώνομαι... τουλάχιστον δεν νιώθω έτσι.. απλώς μερικές φορές τα γράφω... ντελίριο είπαμε μωρέ... μετα την επόμενη μέρα (στιγμή) κάτι πάλι γίνεται και συνεχίζουμε (όλοι) σου σκάω ένα φιλί.
Απλώς είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου, που γράφω πραγματικά ο,τι μου αρέσει... και δεν ξέρω από πού να πρωταρχίσω ρε γαμώτο.
ΑnLou.. ελα ντε γλυκειά μου... κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι... και μου τη σπάειιιιιιιι η ποίηση!
σεξ+πυρ.. Υπέροχο παιδί η Ράνια. Φίλη μου-φίλη μου... Αν οι υπόλοιποι είμασταν σαν εκείνη ή θα είχαμε εξαφανισθεί ως είδος...ή θα είμασταν το πιο ευτυχισμένο είδος on earth. Πραγματικά εύχομαι να ευτυχήσει. ... είπαμε: αφού δεν την σκότωσα... χαχαχαχαχα