7.4.08

no comments.


Mόνο επειδή γουστάρω να γραφω συνεχίζω εδω.
Εδω και ποοοοοοοοοοοολύ καιρό δεν συμμετέχω στα comments.
Eδώ και ποοοοοοοοοοοολύ καιρό ενας αρχίδης με εκβιάζει με τις φωτογραφίες που ποστάρω.
Εδώ και ποοοοοοοοοοολύ καιρό μου χαλάει τη διάθεση. Δεν θέλω με τίποτα να πάρω την ίδια απόφαση με την φίλη μου την Ψιλικατζού, ή άλλους κι άλλες που εκτιμούσα πολύ και σταμάτησαν να ποστάρουν.
Επειδή λοιπόν δεν γουστάρω να προσποιούμαι ότι δεν τρέχει τίποτα, ΚΛΕΙΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ τα comments.
Bρισθείτε και εκβιασθείτε (sic) αναμεταξύ σας.
Οσοι με αγαπούν και θέλουν να με διαβάζουν και να επικοινωνούν μαζί μου το mail μου πάντα θα τους περιμένει με ανυπομονησία.

TIP: Aν δεν σας σηκώνεται (όχι εσένα φίλε μου....του άλλου του παπάρα...εννοώ) μια μαλακία μπροστά στον καθρέφτη (ανά 2ωρο) βοηθά. Να τον σκουπίζετε όμως με καθαριστικό για τα τζάμια γιατί διαφορετικά θαμπώνει... και δεν λέει. Και προς Θεού μην το μάθει η μαμά σας....

Δεν υπάρχουν σχόλια: