15.7.08

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!


Χθες το βράδυ έχω βγει –ως συνήθως- στην βεράντα με το laptop μου και δουλεύω... Είναι σχετικά δροσερά... ενα air-condition βαράει σαν χαλασμένη βενζινομηχανή... βάζω τα ακουστικά ... πάει η χαλασμένη βενζινομηχανή... ακούω τη μουσική που γουστάρω και κλαπ-κλαπ-κλαπ γράφω.... σταματάω...μπαίνω στο zougla.gr να δω μπας και έχει γίνει η καταστροφή του κόσμου και εγω είμαι χαμένος στην φωνή της Aretha Franklin ...μπααα τίποτα τόσο πια σημαντικό... περνάω μια βόλτα από το Facebook για κανένα friendly request... τί παίζει κ.λ.π.

Ολοι κοιμούνται....

Εμ, πώς και να μην κοιμούνται.... 04.30 έχει πάει....

Πωπωπω σε λίγο θα ξημερ....

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Κοιτάζω το ρολόι μου μπας και κάνω λάθος... 04.32.... κοιτάζω το κινητό... 04.32... τον υπολογιστή... 04.32.44......

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Το ξέρω ότι ακούγεται εγωιστικό, αλλά αιφνιδιαστικά νιώθω πολύ περήφανος. 27 χρόνια είμαι σ’ αυτη τη δουλειά και έχω κάνει μερικά πράγματα, για τα οποία χαίρομαι πολύ... αυτό όμως είναι κάτι άλλο... Δεν είμαι ρεπόρτερ βλέπετε, για να έχω συνηθίσει σε τέτοιες νίκες...

Ομως δεν είναι ούτε αυτό... αυτό μετα από 27 χρόνια...πιστέψτε με διαρκεί λίγο... φευγαλέα λίγο.... είναι η Ακρόπολη... δεν είμαι ούτε ελληνολάτρης... ούτε αρχαιολάτρης...πιστεύω ακράδαντα στο οπου γης και πατρίς... αυτό το πράγμα όμως απέναντι από το σπίτι μου, μου’χει κλέψει την καρδιά....

Εχω ταξιδέψει –δόξα τω θεω- σε πολλά μέρη... τέτοιο πράγμα σαν την Ακρόπολη δεν έχω ξαναματαδεί not even close… αν το καλοσκεφτεί κανείς για ερείπια πρόκειται.... όμως συνεχίζει και είναι ...πώς να την πω τη λέξη!!!... θα χρησιμοποιήσω μια που σιχαίνομαι, αλλά στην προκειμένη περίπτωσην είναι ταμάμ: Η Ακρόπολη είναι θεά!

Για να είμαι απολύτως ειλικρινής είμαι σε περίεργο τριπάκι γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα...αυτο το περίεργο κλισέ «ενεργός πολίτης».

Είμαι πολύ περήφανος που έστω και στο τόσο αν έβαλα το δακτυλάκι μου, η Ακρόπολη είναι φωτισμένη.... τώρα που γράφω... 05.34 (!!!) συνεχίζει και είναι φωτισμένη...

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ!!!!!

Tελικά τα φώτα σβήσανε (πολύ σωστά) στις 06.00.

Πίεζα εδω και πολύ καιρό από το blog μου... και πίεσα πιο συστηματικά από το zougla.gr. Ηθελα πολύ καταρχήν να φωτισθεί η Ακρόπολη, αλλά ήθελα επίσης αυτο να επθτευχθεί από την πίεση του internet.

Πιθανότατα να μην δείτε ποτέ την Ακρόπολη 04.30 το πρωί φωτισμένη... ούτε καν αφώτιστη.... πολύ πθανόν να είστε στο Σικάγο, στον Πύργο, στη Λάρσα, στην Κρήτη, ή στο Πέραμα... δεν έχει καμμιά απολύτως σημασία...

Η Ακρόπολη είναι ορατή...ορατή....24ώρες το 24ωρο... είναι ίσως ο μοναδικός σταθερός φάρος που’χουμε σ’ αυτον τον πλανήτη ως Ελληνες... και αν δεν είναι αυτο πολιτική, τότε αναρωτιέμαι τί διάολο είναι πολιτική... διαχρονική, διακομματική, ελληνική, παγκόσμια....

Σας ευχαριστώ όλους κι όλες που ψηφίσατε στα polls... ξέρετε, έχει σημασία αυτό στις αποφάσεις... ευχαριστώ τον άνθρωπο που συγκινήθηκε από το θέμα και κίνησε την διαδικασία...

Οταν η ενημέρωση και όχι ο Μάκης,ο Μάνος, ο Γιάννης, η Ελένη καταφέρνει και πείθει την πολιτεία για το αυτονόητο... τότε είναι μεγάλη νικη για την ενημέρωση (δηλαδή τη δημοσιογραφία), αλλά βασικά ,βάλσαμο για τη ψυχή μας....

Αυτο το άρθρο το αφιερώνω στη μνήμη του πολεοδόμου, αρχιτέκτονα, καλλιτέχνη και φίλου μου, Γιάννη Καλαντίδη.

ΥΓ1. Καλό είναι να μη ξεχάσουμε ότι υπάρχουν κι αλλου μνημεία που χρειάζονται φωτισμό... π.χ. στο Ναύπλιο... εδω και καιρό άνθρωποι απο εκεί, που βοήθησαν στέλνοντας e-mail σε μένα για την Ακρόπολη, μου είπαν ότι και στο Ναύπλιο βασιλεύει το σκότος... Δεν μαρέσει να εγκαταλείπω τους φίλους μου στα μισά της διαδρομής... είναι αχαρίστια και αγένεια... όπως και το σκοτάδι στο Ανάπλι είναι αχαριστία και αγένεια στον Κολοκοτρώνη... Ε;

ΥΓ2. Σιχαίνομαι τα copy-paste, αλλά αυτο το κείμενο οφείλω το ίδιο να το βάλω και στο zougla.gr και στο blog μου.

11 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Τέλεια!!! :D Λες να το συνεχίσουν ή ήταν απλά ένα ..."λάθος"; Κρίμα να αποδειχθεί λάθος, πάντως, και να ξαναβυθιστεί στο σκοτάδι...
Καλημέρα! :D

Γ.Π. είπε...

Η Ακρόπολη είναι πάντα φωτισμένη...
Απλά εμείς είχαμε ξεχάσει να στρέψουμε το βλέμμα προς τα πάνω...

αθεόφοβος είπε...

Η Ακρόπολη είναι σαν μια ωραία γυναίκα,όσο και να την βλέπεις δεν την χορταίνει το μάτι σου !

Manthos είπε...

Μάνο συγχαρητήρια !

ήτανε αμαρτία ένα τέτοιο μνημείο, που μας θυμίζει ότι κάποτε είχαμε πολιτισμό στην Ελλάδα να "σβήνει"
και να χάνετε την νύχτα, όπως ξεχάστηκε ο πολιτισμός των Ελλήνων στο πέρασμα των χρόνων.

Άντε και στην επόμενη νίκη με καλό !

Olivia Gavrili είπε...

:) :D

Γιούπι για για!

Διατηρώντας και εγώ μια μικρή επιφύλαξη, όπως η Μαρία λίγο πιο πάνω (για το ενδεχόμενο κάποιου λάθους), σου στέλνω τα συγχαρίκια μου!

Κάνε ένα update σχετικά με το αποψινό βράδυ!

Και όπως πάντα, ένα τραγούδι για την περίσταση:

Congratulations
And jubilations
I want the world to know I'm happy as can be
I want the world to know
I'm happy as can be

SilentSoul είπε...

Χαρηκα πολυ τωρα.

Οταν το ειχες αναφέρει στην Ζουγκλα τζι αρ το κοπιαρα και στο δικο μου μπλογκ μαζι με το βιντεακι σου γιατι τα ειχα παρει στην κράνα..

Πωπω!!!

Μπραβο καμαρι μου :)

σμουτςςςς σμουυτςςς

lsim είπε...

Αν και δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο τελικά, πόσες ψήφοι είχαν μαζευτεί στο σχετικό poll στο zougla.gr;

Ανώνυμος είπε...

άντε και πύλη του βραδεμβούργου υπό τας φιλύρας! μπράβο πατριώτες τέτοιο εθνικιστικό παραλήρημα...εγώ προτείνω να τη βάψουν στο ορίτζιναλ και μετά να τη φωτίσουν.

Dora είπε...

Λές να την συμπεριλάβουν στα μέτρα εξηκονόμησης ενέργειας και να την σβύσουν. Δεν είναι απίθανο τώρα με την επιβράδυνση λήψης μιζών μπορεί να χρειαστούν λεφτά.!! Αλλά επειδή στην Ελλάδα για λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά, μάλλον γρήγορα θα αποκατασταθούν οι ροές χρημάτων και ελπίζω να την γλυτώσει η Ακρόπολη.

Ανώνυμος είπε...

Νιώθω την ανάγκη να σου πω ευχαριστώ!
Είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί της!

Kwlogria είπε...

Έτσι είμαστε εμείς εδώ. Σου κάνουμε τη χάρη για λίγο και μετά στην παίρνουμε πίσω. Δώσαμε μια μέρα φως και τέλος. Ξεφτίλες. Ντρέπομαι για ανθρώπους όπως εσύ που προσπαθούν τόσο, βλέπουν ότι πάει να γίνει κάτι, ω ναι ρε πούστη, γίνεται και μόλις πας να χαμογελάσεις, στο παίρνουν πίσω. Γι'αυτό θέλουν τόσες πολλές κλωτσιές μέχρι να βγαλουν τα παπάρια τους από το στόμα.