21.2.09

ermou street

Oταν στο blogaki μου έγραψε ότι έχουν μπει 1.000.000 φορές άνθρωποι να διαβάσουν τί έγραφα ή έδειχνα συγκινήθηκα πολύ. Ηταν η ώρα να σταματήσω να γράφω εδω και να πετάξω μαζί με τους φίλους μου στο www.allwe.tv. 
Εδω έβαζα καμμιά φωτογραφία, κανένα link...καμμιά αηδιούλα...βασικά για να μην"πεθάνει" το blogaki μου... και ξαφνικά είδα ότι περίπου 13.500 φορές οι άνθρωποι μπήκαν στο κοιμώμενο blog μου... 
Δεν ξέρω από στατιστικά και βασικά τα μισώ...
έχουν κάνει τη ζωή μας πέτρινη.
Δεν ξέρω αν είναι πολλοί η λίγοι... εμένα πάντως μου φτάνουν...ξέρω (ρούφηξα) επίσης ότι 13.500 φορές κάποιοι πέρασαν να δω τί κάνω... να μου πουν μια καλημέρα...
Είναι όμορφο συναίσθημα
Τhnxxxxx

4 σχόλια:

diastimata είπε...

Είναι δημιουργία -και- το blog, Μάνο. Δημιουργία κι επαφή --όχι κατ-αναγκαστική, όπως του Facebook.

anepidoti είπε...

μου αναλογούν καμμιά εκατοστή!καινούρια, γαρ...
ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΦΘΑΣΕΙΣ ΤΟ 1 ΔΙΣ ΜΑΝΟΥΛΗ ΜΟΥ!!

drowsy george

Eroviana είπε...

Είναι που περνάμε καλά εδώ, γι'αυτό ξαναγυρνάμε:)