25.2.08

δεν είμαι blogger ... είμαι Ψιλικατζού-ερ!








H φίλη μου η Κωσταντίνα Δελημήτρου, η αγαπημένη μας Ψιλικατζού, σταμάτησε να γράφει στο blog της.

-Βαρέθηκα να με βρίζουνε... ρε βλαμένο... μου είπε όταν της τηλεφώνησα προλίγου. Μάζεψα όλα όσα είχα της πω... καθώς σκέφτηκα ότι οι αποφάσεις των άλλων είναι σεβαστές.... ομως δεν θα είχα γνώμη για το προηγούμενο post μου, αν δεν υπήρχε η Ψιλικατζού... τα κείμενα της με έκαναν να σκεφτώ: θέλω να κάνω κι εγω ενα post... και όταν το έκανα... ακριβώς 2 χρόνια πριν... ήταν η πρώτη (ίσως και η μοναδική) που με στήριξε και (πραγματικά) με αγκάλιασε...

Δεν οφείλουμε τίποτε στους press-gr και στους παπάρες που γράφουν με τα πόδια... οφείλουμε όμως πολλά στην Ντίνα... αν δεν ήταν ο Πιτσιρίκος, ο Νίκος Δήμου , η Ψιλικατζού που ανάγκασαν τα αναλογικά media να στρέψουν την προσοχή τους στο blogging, οι περισσότεροι απο μας δεν θα είμαστε εδώ... Και όμως σήμερα η e-επικαιρότητα είναι το press-gr και όχι η απόφαση της κ. Δελημήτρου να σταματήσει να γράφει στο blog της. Κάτι δεν πάει καλά εδώ, παιδιά... Χωρίς να το καταλάβετε το σύστημα (που υποτίθεται ότι βαράτε) σας έχει ρουφήξει κα-νο-νι-κά… και σας το λέω εγώ που είμαι μολυσμένος εδώ και χρόνια.

Τέλος η Ψιλικατζού!

Ξαφνικά νιώθω e-μόνος!