21.2.07

H Κωλόγρια

Κύριοι του θεάτρου!
Κύριοι της τηλεόρασης!
Κύριοι των εφημερίδων!
Κύριοι των περιοδικών!

Ψάχνετε, λέει ανθρώπους να γράφουν.
Κείμενα μωρέ…
Ε, διαβάστε την Κωλόγρια!
Σήμερα, που γράφει για τους δυο κολλητούς.
Το γράφει μια γυναίκα…
Και ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν το παίρνεις πρέφα ότι αυτό το πράγμα το έγραψε γυναίκα.
Αυτό είναι με απλά λόγια: «έχω ταλέντο συγγραφέα!»

Εχω την τύχη να την γνωρίζω.
Μόλις την είδα την έκανα φιλαράκι μου.
Ο Καιρός (μέγας γραφιάς) μου συνέστησε να την πρωτοδιαβάσω. Θυμάμαι, ένα βράδι σπίτι κάτσαμε ο Γιώργος κι εγώ μπροστά στον υπολογιστή.
-Διαβάζεις Κωλόγρια; με ρώτησε…
Εγώ δεν κατάλαβα. Νόμιζα ότι με ρώτησε:
-Διαβάζεις, κωλόγρια; (τα συνηθίζει αυτά τα αστεία ο φίλος μου)
-Ναι…
-Σ’αρέσει;
-Το διάβασμα;
-Η Kwlogria μωρέ!.... και τσαπ με πήγε στο link της…
(Πω ρε πούστη μου….κείμενο-σεντόνι (όπως τα δικά μου)… και χωρίς φωτογραφίες…. και δεν φτάνει αυτό… ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το διαβάσω… με τον «Καιρό» δίπλα μου…
Το μισώ αυτό!
Τι να κάνω;
Διάβαζα βρίζοντας (και τα δυο από μέσα μου)… και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι πεθαίνω στα γέλια.
Ο άλλος δίπλα μου είναι πνιγμένος στον ποταμό της τύπας.
Μονολόγους, διαλόγους, ανάσες, πλαααααααααααααακα φοβερή, ρυθμό, ξέρει πού το πάει …
Οι λέξεις (και βασικά) οι εικόνες έρχονται η μία μετά την άλλη.
Ελεος!
Κάθε μέρα και από ένα… και υποθέτω ότι δεν προλαβαίνει κι άλλο γιατί έχει και… δουλειές να κάνει.

-Πού στο διάλο ψάχνουν, αυτοί που ψάχνουν;
-Δεν ξέρεις;
- Ε, ούτε εγώ… ελπίζω να μην την ανακαλύψει κανένας και να μεγαλουργήσει σε τούτο δω το μέσον…

Keep on writing, ρε!

Για σήμερα τα comments σας Σ'ΑΥΤΗΝ!