3.1.07

Εμεις οι μαλακες!















Οταν ξεκίνησα αυτο το blog, είχα διάθεση να κρατάω το μάγκνουμ στα χέρια. Η αλήθεια είναι, ότι πριν καταλάβω πώς λειτουργεί το σύστημα, σήκωσα και πυροβόλησα χωρίς να σκεφτώ.
Αμέσως μου τηλεφώνησε ένας άνθρωπος –του οποίου εκτιμώ πολύ τη γνώμη- (και δεν είναι blogger) και μου είπε χωρίς πολλές-πολλές φιοριτούρες.
-Μαλάκα. Κόφ΄το. Δεν είσαι εκεί για να αποκεφαλίζεις έτσι εύκολα ανθρώπους.
Ουπς! Είχε δίκιο.
(Ναι, ρε Νίκο, δίκιο έχεις!)

Από τότε “βάρεσα” 3 μόνο φορές αλλά ανοικτά και στα ίσα και χωρίς κτυπήματα κάτω απο τη ζώνη.
Μία όταν μου την έπεσαν χωρίς λόγο…. κι έπρεπε να σταματήσει η μαλακία.
Και άλλες δυο για να υπερασπισθώ φίλους. (οι οποίοι φυσικά με άφησαν (στο τέλος) απροστάτευτο! Και μου την ψιλο-είπαν κι απο πάνω!) Εγώ φταίω… ας πρόσεχα.

Αυτο είναι όλο κι όλο όμως.
Δεν φωτογραφίζω ανθρώπους γιατί το βρίσκω άνανδρο. Τσογλανιά μεγάλη.
Γράφω όμως για μερικούς κωδικά, ώστε να παίρνουν το μήνυμα μόνο οι ίδιοι, χωρίς να τους εκθέτω στην μπλογκόσφαιρα ή αλλού.

Οταν π.χ. γράψω τη λέξη “φου” σε μια φράση… η φίλη μου η Μαρία Π. που της στέλνω το μήνυμα, το παίρνει μια χαρά και οι υπόλοιποι, ούτε που καταλαβαίνετε τίποτα. Το βρίσκετε (ίσως) λάθος typing.

Σε όλους μας συμβαίνει.
Αυτό που διασκεδάζω πιο πολύ, είναι ότι αυτοί που παίρνουν το μήνυμα, θυμώνουν πάρα πολύ γιατί θεωρούν ότι μου΄χουν δέσει τα χέρια (είτε λόγω της αγωγής μου, της εχεμύθειάς μου, ή της τυχόν αδυναμίας μου)…
Και μένουν έκπληκτοι.

Με φτύνεις γιατί ξέρεις ότι δεν θα μιλήσω ή δεν θα διαμαρτυρηθώ;
Φάε και συ μια φτυσιά-χαρακτηρισμό (ορατό μόνο στους δυό μας) για να ‘χεις να πορεύεσαι και να μην περνιέσαι για μάγκας, γιατί είσαι τζάμπα-τζάμπα μάγκας.
Η self-picture είναι χειρότερος δικαστής. Αμα μάλιστα το frame έχει και ταμπέλα με επιθετικό προσδιορισμό, την έβαψες.
Xεχεχε, πού να πας τη ματιά σου;
Οχι, δεν σου κάνω comment, για να διεκδικείς το μίζερο άδικο δίκιο σου με φραστικά κολπάκια και μετρώντας φίλους κι εχθρούς.
Δημόσια συζήτηση για την πουστιά θες;
Χεχεχεχεχεχεχεχε! Η αλεπού και τα αλεπουδάκια.
Η ταμπέλα… μια χαρά είναι…. Σαν τατουάζ… τρίφτο όσο θες.


Με εκνευρίζουν αυτοί που ισοπεδώνουν φίλους και γνωστούς χωρίς φανερό λόγο και αιτία. Ετσι για μαγκιά ή πλάκα ή για να βρουν την διαταραγμένη δική τους ψυχική ισορροπία. Με εκνευρίζουν όσοι γράφουν σκαιότατα για τους άλλους και δεν κοιτάνε πρώτα τα μούτρα τους στον καθρέφτη.

Την ψιλο-βαρέθηκα την e-γειτονίτσα, όπου πολλοί και πολλές θέλουν να δείξουν έναν εαυτό, που ούτε κατα διάνοια μοιάζει με αυτον που (έχουν) είναι.
Ειλικρινά βα-ρέ-θη-κα.
Σιχάθηκα αυτούς που θέλουν να κάνουν καλή εντύπωση στον έξω κόσμο.
Ξέρω μια blogger που αμα της κάνεις σχόλιο που δεν είναι συμβατό με τη γνώμη της, στο…σβήνει.
Να πάει να γαμηθεί.
Ξέρω έναν άλλονε…. Κουλτούρα-αντιγραφή του κώλου, ο οποίος χτενίζει ποιά σχόλια θέλει και ποια δεν θέλει.
Να πάει επίσης να γαμηθεί.
Ξέρω έναν άλλονε που είναι μεγααααααααααααλος e-τσαμπουκάς. Τον έχω δει σε δημοσιογραφικά γραφεία, και είναι απίστευτη κότα. Ολοι οι serial-killers κότες είναι.
Φυσικά να πάει να γαμηθεί.
Ξέρω έναν, που παριστάνει μέσα από τα κείμενά του τον ελέυθερο άνθρωπο και στην πραγματικότητα είναι ένας νεο-φασίστας του κερατά.
Ξέρω καλούς που κάνουνε τους κακούς και κακούς που κάνουνε τους καλούς.
ΟΚ!
Αυτο είναι το net (στην σημερινή του μορφή)…
Αυτοί είναι οι κανόνες τους…
Ισως και εγώ στο φινάλε να είμαι κάποιος άλλος απ’ αυτό που νομίζω…. Σύμφωνοι!

Χωρίς καλά-καλά να το καταλάβω βρέθηκα εγκλωβισμένος σε έναν μικρόκοσμο, στον οποίο πρέπει να δίνω εξηγήσεις πού, πώς, γιατί, πότε και με ποιόν.
Μπάστα!
Μέχρις εδώ! Στη ζωή μου δεν έδωσα (κάκιστα) εξηγήσεις σε ανθρώπους, που τους έχω άγαλμα.
Μπήκα εδώ μέσα με την ελπίδα ότι θα είμαι ο Μάνος. Οποιος δεν γουστάρει, μπορεί να με βλέπει σαν manosantonaros. Tα ίδια γράφω…. Πιστέψτε με.

Βα-ρε-θη-κα!
Τί θα κάνω;
Τίποτα! Τί να κάνω;
Συνεχίζω να επικοινωνώ με ανθρωπους που εκτιμώ τον τρόπο και τον λόγο, που βαράνε τα πληκτρα στο keyboard.

Ρε συ Ημίαιμε, θα με πας εκείνη τη βόλτα με το ελικόπτερο να ξελεγράρω;

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καταρχην, καλημερα και καλη χρονια. Το πιο ωραιο απο ολα αυτα που γραφεις ειναι εκεινο το "Μπαστα!". Νομιζω οτι τα λες ολα με μια λεξη. Το net πραγματι ειναι ενας χωρος οπου "κανεις δεν ξερει αν εισαι σκυλος". Οι καλοι περνιουντε για κακοι και τουμπαλιν και μπλεκεται η πραγματικοτητα με την εικονικη πραγματικοτητα. Η ουσια ειναι οτι αν εσυ νιωθεις καλα με τον εαυτο σου, το καλυτερο ειναι να τους γραψεις ολους εκει που δεν πιανει μελανι, και να τους πεις ενα "Μπαστα!" ακομα.

allmylife είπε...

"μια θάλασσα μικρή"
Καλημέρα Μάνο.

herinna/ είπε...

"Αυτο είναι το net (στην σημερινή του μορφή)…
Αυτοί είναι οι κανόνες τους…
Ισως και εγώ στο φινάλε να είμαι κάποιος άλλος απ’ αυτό που νομίζω…. Σύμφωνοι!"
Μεγάλη κουβέντα. Όμως Μάνο μου ακριβώς επειδή είσαι υποψιασμένος, όπως και ο κάθε υποψιασμένος απέναντι στον εαυτό του, θα χτυπάς το μασκαρεμά του όποτε το αντιλαμβάνεσαι πως πάει να συμβεί, θυμάσαι τι έγραψα κάποτε εδώ μέσα; "φορές οι μάχες χάνονται..." και θα γίνεσαι καλύτερος κάθε που χάνεις τη μάχη. Κι εγώ τα ίδια αισθάνομαι, προχωράμε όμως έστω και σκουντουφλώντας, δεν είναι κακό να επιλέγεις το πως θέλεις να είσαι, κακό είναι να προσπαθείς να το κρύψεις όπως λες, αλλά το ξέρεις κι εσύ πως τελικά κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί. Τα μάτια πολλών έχουν εξασκηθεί να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές, συνέχισε εσύ να κάνεις αυτό που κάνεις, όπως το κάνεις, έτσι κι αλλιώς όταν η ιστορία θα μας κρίνει εμείς δεν θα είμαστε εδώ, άσε που είναι βαυκαλισμός να πιστεύει κανείς πως θα ασχοληθεί αυτή μαζί του.
Φιλάκια
:)

Ανώνυμος είπε...

καλημερα ειναι συμπαθητικο αυτο που γραφεις (αν και ξερεις πως με ξετρελαινουν οι επικεφαλιδες σου)αλλα το ενδεχομενο σε καποιους εκτος απο αυτες τις πιθανοτητες να αρεσει να μεταμφιεζονται γιατι το απορριπτεις?εμενα προσωπικα χειροτερη ταραχη με πιανει με καποια ατομα που προσπαθουν να ανασυρουν γνωσεις απο το διαδυκτιο που δεν εχουν(δες προηγουμενα σχολια στο μπλογκ σου..)αυτοι αυτες τελος παντων με τρομαζουν παρα πολυ...εξαλλου παιδικη χαρα ειμαστε...

vatraxokoritso είπε...

Εσύ περιμένεις να σε πάει βόλτα ο ημίαιμος με το ελικόπτερο και εμείς το «Μάκη τον σουγιά με το ψεκαστό» μέχρι την πλατεία Αριστοτέλους τρικάβαλο..
Έτσι για να καταλάβεις ποιοι είναι τα παιδιά του λαού –ρε!
(χιχιχιχι)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μάνο μου αν είχα ακόμα το ελικόπτερο, θα μ' έψαχνες καθημερινά στα σύννεφα... Αλλά, δεν χρειάζεσαι ελικόπτερο εσύ για να πας εκεί. Ούτε εγώ, ούτε αυτοί που σου κάνουμε και μας κάνεις παρέα!
Κι όποιος δεν γουστάρει να πετάει στα σύννεφα με μας, να πάει να γαμηθεί, όπως ευγενέστατα το θέτεις!

manosantonaros είπε...

Parisaktos… Φοβερή λέξη ε; Τη λες και ο αλλος καταλαβαίνει αμέσως τί εννοείς. Χρονια πολλά φίλε μου…

Allmylife… ΚαλημέραΕλένη… καλέ ποιά θάλασσα μικρή... για ωκεανό μιλάμε...

Herinna… γεια σου μικρή μου…. Για να με χαϊδευεις εσύ…μμμμμμ….. μάλλον έχω δίκιο. Τσίμπα ένα φιλί λοιπόν.

Λολίτα… δεν απορρίπτω τίποτα. Ο καθένας κάνει ο,τι γουστάρει… κι εγώ λέω τη γνώμη μου, εσύ τη δική σου, ο άλλος τη δική του… Το’χει θέσει ο Κλίντ Ιστγουντ σωστά το θέμα… με το θυρλικό ρητό περί κωλοτρυπίδας-γνώμης.

Βατραχάκι μου…. Μ’αρεσεις ΟΥΦΟ μου… μουλειψες βρε… τρομερά μπουτάκια…..στη φωτογραφία.

Ναύαρχε… να στο θέσω αλλιώς… αμα βρω ελικόπτερο… εσύ το πετάς;

Κωστής Γκορτζής είπε...

Είμαι ήδη στον αέρα!

Ανώνυμος είπε...

και στην περιπτωση αυτη κολαει το εξης:να λες οσα γνωριζεις αλλα γνωριζε οσα λες...thats my point manosantonaros

Απολλώνια είπε...

Cool καλέ...

Δεν μπορεί να παγαίνουμε πάντα σωστά και αλάθητα. Για μερικούς απο τους γύρω κάνουμε και λάθος. Οκ μερικές φορές πάμε και γυρεύοντας, αλλά και πάλι δικαίωμά μας είναι.
Ρίχνουμε ένα μπινελίκι (φανερό ή και μουλωχτό) και ίσια πάλι.

Δεν θυμάμαι καλά, αλλά νομίζω πως έτσι παίζεται το παιχνίδι.

Το μαύρο πεδιλάκι (4ο απο το τέλος) είναι όλα τα λεφτα...

Καλή χρονιά Μάνο!

Να είσαι καλά.

Fight Back είπε...

1.Καλη χρονια
2.Μεγαλη παγιδα, αυτο το "διαβαζω με προσοχη", ωρες ωρες κομπλαρω να σχολιασω
3.Μεσα κι εγω να πανε να γαμηθουν ολοι, αλλα ειναι θεμιτο νομιζω ο καθενας να πουλαει οτι εικονα θελει μεσα απο το μικρο μπλογκ του. Μη σκας.
4.Στην αναγκη fight back ρε συ
5.Συμπληρωμα στο ρητο του Κλιντ "..αλλα λιγοι ξερουν πως πραγματικα να τη χρησιμοποιησουν" χαχα

Ανδρέας Κ είπε...

Μάνο, μηπως αρχίζεις να παθαίνεις ότι και ο Ν. Δήμου; Για τα δικά μου μέτρα είναι σχεδόν αδιανόητο να μπορείς να γράφεις κάτι το ενδιαφέρον σχεδόν καθημερινά, να διηγείσαι κάτι το δικό σου και να δέχεσαι τον σχολιασμό με όποιο πρόσημο...
Κουράζεσαι... απλώς να επικοινωνείς και να φέρεις όλη την πίεση από τόσο κόσμο που δεν σε διαβάζει μόνο αλλά μιλάει και λέει πολλά. και όταν το κάνει αυτό ο Έλληνας ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει.....
Take a break, κάνε ενα reset στο μυαλό σου...

diastimata είπε...

manosantonaros said

Τί θα κάνω;
Τίποτα! Τί να κάνω;
Συνεχίζω να επικοινωνώ με ανθρωπους που εκτιμώ τον τρόπο και τον λόγο, που βαράνε τα πληκτρα στο keyboard.

Άλλωστε οι περισσότεροι αυτό δεν κάνουν; Ας είναι καλά η ανωνυμία του δικτύου...

SilentSoul είπε...

Καλη Χρονια μικιο μου!!Σμουατς!!
Μολις επεστρεψα απο εκδρομουλα απο
Ιεραπετρα Αγ.Νικολαο κλπ με τους συνηθεις υποπτους Χι και Καππα ,(φωτο θα δεις συντομα συν και καποιο αρ8ρο που θα δημοσιευσουμε στον τοπικο τυπο-καλο ε; χιχι) διαβασα στο καπακι και τα δυο ποστ που εγραψες οσο ελειπα.Θα σταθω στο τελευταιο.
Γουσταρω πολυ αυτα που εγραψες.Ετσι ειναι.Αυτα τα δηθεν την υποκρισια δεν τα μπορω ουτε εγω.
Γλυκιε μου Μανο,τα ηξερες ,τα ξερεις,θα δεις πολλα ακομα και 8α ακουσεις αλλα τοσα και βαλε..
Εσυ να εισαι καλα,γεματος υγεια ευτυχια,εμπνευση,να εισαι παντα ερωτικος,να εισαι παντα εσυ.
Εσυ!
Να εισαι αυτο που εισαι,αυτο που αγαπαμε και λατρευουμε,να τα χωνεις,να μελανχολεις,να θυμωνεις,να ερωτευεσαι,να ερεθιζεσαι,να "βλεπεις",να σχεδιαζεις....
Φιλουμπες :******

Leon / σουταχαπει είπε...

Μεγάλο θέμα τα γυναικεία πόδια ,πολύ "κρίσιμο" σημείο αναφοράς η πατούσα-έτσι τα "βλέπω" κιεγώ .Οσο για το κείμενο,"μέσα"!!!

Alitovios είπε...

Καλή χρονιά Αντώναρε

Μια φιλική συμβουλή. Γράψε γι αυτά που δεν σε εκνευρίζουν. Αλλιώς κινδυνεύεις να γίνεις άλλος ένα που φωνάζει σε μια χώρα που κανείς δεν ακούει.

manosantonaros είπε...

apollonia... Xρονια Πολλα και σε σένα. Ωραίο το πεδιλάκι ε?

Fight back. Σιγα μην fight back... έχεις δίκιο...ευχαριστώ για το συμπλήρωμα ήταν χρήσιμο.

ανδρεας...reset ε; Καλή ιδέα.

diastimata... δεν με πειράζει η ανωνυμία... Θα ήμουν εντελώς τρελλός... με πειράζει η μαλακία. Ολους μας νομίζω.

silentsoul....μικρή μου φιλούμπες και σε σένα... η αλήθεια είναι ότι και συ έγραψες περίπου ένα ανάλογο ποστό... και διαβάζοντας σε, σκέφτηκα το δικό μου....

leon....και μένα με ξετρελλαίνουν τα άκρα.

alitovios...φίλε δεν έχεις δίκιο... εχεις απόλυτο δίκιο... θα προσπαθήσω να ακούσω τη συμβουλή σου....thnx

So_Far είπε...

Γιατί χαλάτε τη ζαχαρένια σας; Υπάρχει για όλους εκείνη η σκοτεινή ώρα που βλέπουν τον εαυτό τους στον "καθρέφτη" και ξέρουν πολύ καλύτερα από όλους ποιοί είναι. Το αν το παραδέχονται ή όχι είναι ζήτημα προσωπικής λεβεντιάς που σπανίζει τόσο μα τόσο πολύ.