11.1.07

No comments


Λυπαμαι και ντρέπομαι, που από σήμερα αναγκάζομαι να κλείσω τα comments μου.
Αρνούμαι όμως να με βρίζουνε στα μούτρα μου, όλοι αυτοί που καβλώνουνε να γράφουνε ασχήμιες και πουστιές.
Εχω την βεβαιότητα , ότι πρόκειται περί των ιδίων που θίγονται από κάτι που έγραψα.
Λατρεύω να κινούμαι στα blogs.
Oμως μερικοί και μερικές δεν κατάλαβαν, ότι στη ζωή μου, ποτέ δεν με φυλάκισε κάτι που προς στιγμή λάτρεψα. Μπορώ να περνάω μια χαρά γράφοντας και επικοινωνόντας με τους φίλους μου μεσω e-mail.

Oύτε επιλογή comments πρόκειται να κάνω, ούτε τίποτε άλλο απαράδεκτο. Απλώς αφαιρώ από τον εαυτό μου την απόλαυση να επικοινωνώ αμφίδρομα και αμεσα με τους ανθρώπους.
Αν κάποιοι απο σας στεναχωριέστε βρείτε μια λύση και γαμήστε τους.
Εγώ έχω και με άλλα πράγματα να ασχοληθώ στη ζωή μου.

Κόβω ένα κομμάτι από την ελευθερία μου για να απολαύσω το υπολοιπο. Ακριβώς όπως η σαύρα που κόβει ένα μέλος της για να γλυτώσει από το φίδι.

Οσο γι’ αυτούς που με αναγκάζουν να κλείσω τα comments, πρέπει να πω ότι τους θεωρώ εξαιρετικά ηλίθιους (ή μάλλον ηλίθιες) και αναποτελεσματικές. (για ανοργασμικές ούτε που το κουβεντιάζω)
Τωρα χωρίς comment οι mirandolines (συγγνώμη γλυκειά μου, δεν εννοώ εσένα υποχρεωτικά) θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την γνωμη μου στωικά…. και αμίλητα... όπως θα΄ρχεται… χωρίς το φρένο της διαφορετικής άποψης.
Ολα τα πράγματα έχουν ένα κόστος στη ζωή.
Φασίστας εσύ... σου γαμώ το σπίτι για να καταλάβεις.

Τωρα αν θέλετε, μπορείτε να παλουκώσετε τον monitor.
Nα λιθοβολήσετε τον Μαλακόπουλο!
Να ξεφτιλίσετε την mirandolina (γλυκειά μου, πάλι μόνο ως παράδειγμα σε φέρνω!)
Κάντε ο,τι σας γουστάρει.
Στα παπάρια μου!

Αttachment1. Το ξανασκέφτηκα και πολύ στεναχωρέθηκα για τους ανθρώπους που θέλουνε να μου πούνε την άποψή τους. Πιο πολύ στεναχωρέθηκα που δεν θα βλέπω εγώ την αποψή τους για αυτά που σκέφτομαι. Από την άλλη δεν γουστάρω να υποκύπτω στους μαλάκες.
Εστιψα το μυαλό μου.
Το Βα-τρα-χο-κό-ρι-τσο!
Αυτη είναι η λύση. Η Κατερίνα.
Την πήρα τηλέφωνο και την ρώτησα αν μπορεί ο κόσμος να στέλνει τα comments του στο δικό της blog.
http://vatraxokoritso.blogspot.com/ (επειδή στον Mac δεν μπορώ να περάσω το link της, μπείτε στον κόπο να την κλικάρετε στα link μου!)
Δέχτηκε με χαρά.
Οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη.
Οσοι λοιπόν θέλετε να commentιαστούμε στο Βατραχοκόριτσο...
Εκεί γράψε ότι παπαριά θέλεις μαλάκα ή μαλακισμένη.
Σαν καλαμιά στον κάμπο θα'σαι...

Με φιλοξενεί το Βατραχοκόριτσο.
Και με τη σειρά μου θα την φιλοξενήσω στην Αθήνα με την κολλητή της την Αλεξάνδρα.
Να'ταν η ζήλεια ψώρα...παπάρα...

Attachment2. Η φωτό είναι συγκινητική προσφορά της Βατραχίνας.