29.1.07

τα καλύτερα κορίτσα...

Για έναν εντελώς περίεργο και ανεξήγητο λόγο οι περισσότερες φίλες-γκομενάρες που έχω, κυνηγάνε τους άνδρες.
Μιλάμε για τρομερό κυνηγητό.
-Παιδάκι μου, γιατί τους κυνηγάς και δεν αφήνεις να σε κυνηγήσουν; τις ρωτάω όταν έρχονται για κουβεντούλα στεναχωρεμένες, κουρασμένες, απηυδησμένες και πολλά άλλα σε –μένες.
Ούτε μία δεν μου’χει δώσει μια καλή απάντηση.
Ούτε μία δεν μου το’χει αρνηθεί.

Σε έναν κόσμο εντελώς ανδροκρατούμενο, ανδροφτιαγμένο εμφανίστηκαν ξαφνικά οι γυναίκες να κυνηγάνε τους άνδρες.
Και αντί να γαμηθούν … μιλάμε για τον αντικειμενικό σκοπό Νο.2. … γάμος Νο.1…γαμήθηκε το σύμπαν.
-Κάνουμε έρωτα μία φορά τον μήνα! μου λέει η Τζενούλα με το θεϊκό πόδι και τον κώλο μάρμαρο.
Όταν λένε «μία φορά τον μήνα» εννοούν «μία φορά το εξάμηνο»… δηλαδή ποτέ.
-Λες να μην είναι ερωτευμένος μαζί μου;
Λοιπόν υπάρχουν 2 εναλλακτικές:
-Ή εγώ γεννήθηκα χθες.
-Ή αυτές είναι εντελώς ηλίθιες.

Μιλάμε όλες τους λύσσα κακιά:
-Είσαι ερωτευμένος μαζί μου;
-Δεν μου λες ο Μιχάλης είναι ερωτευμένος μαζί μου;
-Είμαι ερωτευμένη.
-Αχ δες τους πόσο ερωτευμένοι είμαστε…

Για έναν άααααααλλο ανεξήγητο λόγο, θέλουν να είναι οι ίδιες ερωτευμένες, αλλά το πιο σημαντικό να είναι ο δικός τους ερωτευμένος με αυτές.
Ούτε μία δεν μου’χει πει και να γεμίσει ο στόμας της:
-Με αγαπάει ο Μιχάλης μου!
…αντιθέτως μου λένε: …. Ναι μωρέ με αγαπάει…δεν λέω… αλλά δεν είναι πια ερωτευμένος μαζί μου.
Ως γνωστόν ο έρως ζαλίζεται εύκολα, εξ’ ου και το «μου ζάλισες τον έρωτα!»

Ο έρωτας προϋποθέτει σεξ.
Αγριο σεξ, συνεχές σέξ, προστυχιές που μοιάζουν με τριαντάφυλλα ή τσουκνίδες,… προϋποθέτει «τι σου κάνω μάνα μου…» «λεβέντη μου…» να σε παίρνει στο meeting και να σου λέει ότι είναι στη δουλειά και δεν φοράει τίποτα κάτω από τη φούστα … να την παίρνεις και να της λές μπινελικο-προστυχόλογα την ώρα που αγοράζει μπανανόμηλα…. και εκείνη να γελάει κάνοντας μμμμμμμ …. ,μμμμμ…. σταματα μωρό μου..… μμμμμμμμμ… βεβαίως… βεβαίως…
Να μη της (του) κλείνεις το τηλέφωνο λέγοντας «δεν μπορώ τώρα έχω δουλειά…»… αλλά να το νιανιαρίζεις…σταματώντας το meeting ή το ζύγι…

SEX λοιπόν…
Το σεχ είναι 3D feeling… δεν είναι σαν την γεύση ή την όραση… είναι άλλο κόλπο… Δεν είμαι γυναίκα για να ξέρω, αλλά μου’χουν πει ότι ο οργασμός (και μάλιστα σε άγνωστα χωράφια) είναι σαν εσωτερική έκρηξη. (Το δικό μας είναι εξωτερική έκρηξη… άρα και λιγότερο ενδιαφέρουσα). Άλλο να σκάσει το πυροτέχνημα στον ουρανό και άλλο στο μυαλό σου…
Επειδή ακριβώς είναι 3D feeling, δεν αντέχει την επανάληψη.
Eιδικά σε εποχές που η προσφορά είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση.

Η γιαγιά μου κρατουσε τον παππού μου με τιρλιλί της…
Πού να βρει ο παππούς άλλο τιρλιλί στο 1930;
Αντε να βρισκε καμμιά παστρικιά και να τον πέρνανε με τα γιαούρτια…
Σήμερα η Μαιρούλα με την να τον κρατήσει;
Με το τιρλιλί της;
Μη λέμε ο,τι θέλουμε, γιατί πάλι μας διαφεύγει ότι ο κόσμος είναι ανδροφτιαγμένος και ανδροκρατούμενος.
Και μην μου το παίζετε έκπληκτοι… γιατί όλοι εμείς εδώ (οι blogo-πειραγμένοι) σε μια γειτονιά βολτάρουμε… σε μια μικρή γειτονιά…
Και αν το ενδιαφέρον σας στα blogs είναι μόνο για λογοτεχνική ή επιστημονική ενημέρωση ή κουβέντα για πορτοκαλί όστρακα του Ιονίου…τότε βάλτε 100 ευρώ στην τσέπη και ελάτε να σας παω μια βόλτα στην Καπνικαρέα στην Ερμού… Δεν χρειάστηκε πάνω από 2-3 μέρες φωτογράφηση για να αντιληφθώ ότι εκεί μαζευόνταν την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος, οι ίδιες 16αρες-18αρες Θεές από της Ανατολική Ευρώπη…οι οποίες πήγαιναν σε συγκεκριμένο προορισμό (ξενοδοχείο).
Χεχεχεχεχεχεχε…. Με τι είπαμε ότι θα κρατήσει η Μαιρούλα τον αγαπημένο της;
-Θα κάνει βραζιλιάνιο;
-Δεν πα να κάνει και περουβιανό…
Τι στο διάολο κάνουν κάθε βράδι τόσες γυναίκες (παρέες-παρέες) μόνες τους; Τι κάνουν στα νησιά τα καλόκαίρια; Αναλύουν την Ηλέκτρα ή μιλάνε για ανθοδετική;
Γιατί αυτή η κουκλάρα τον κοιτάει στα μάτια τον ηλίθιο που επί 25λεπτο της αναλύει από τι είναι φτιαγμένο το πεζοδρόμιο που πατάνε;
Είναι και αυτή ηλίθια;
Λάθος!
Μια χαρά κοπέλα είναι… την ξέρω….


Αυτην ακριβώς την εποχή οι γυναίκες αποφάσισαν να την πέσουν στους άνδρες.
Και φυσικά εκείνοι (εμείς δηλαδή) φοβήθηκαν.
Κλάσανε μέντες… αν θέλετε την γνώμη μου.
Μόνο που αυτός ο φόβος δεν είναι ήττα για τα (λέμε τώρα) αρσενικά… απλώς βόλευτηκαν καλύτερα στις πολυθρόνες τους…
Εγιναν ας πούμε, λιγώτερο κυνηγοί.

Όχι, η γεννιά μου αγάπη μου, που είμαστε πεινασμένοι.
Οι μικρότεροι σε ηλικία άνδρες…
Με τα στάνταρτ της δικής μου εποχής… καλέ αυτοί είναι εντελώς ασεξουέλ…
Γιατί;
Εμ, η επανάληψη που σας έλεγα…

Μου΄’λεγε μια γνωστή μου, ότι έχει …15 χρόνια να έρθει σε οργασμό. Μου το’πε με κλάμματα, με δυσκολία… αλλά στο τέλος το κραύγασε. Κάηκε η ψυχή μου…η Επίδαυρος στο σαλόνι μου…
Το λιγότερο σεξ… φέρνει και λιγότερο έρωτα…και ο λιγότερος έρωτας φέρνει λιγότερη αγάπη… η λιγότερη αγάπη όμως λέγεται στα απλά ελληνικά: αδιαφορία.

Διάβαζα το εξαιρετικό πόστ του καιρού για τους πολίτες του σύμπαντος και για την αυτοκαταστροφή του ανθρώπινου είδους. Φυσικά… αφού δεν αναπαραγόμαστε πιά.
Ο παππούς μου είχε 9 παιδιά, ο πατέρας μου 2 κι εγώ κανένα.
Πόσο μαθηματικός βλάκας πρέπει να’σαι πια για να το καταλάβεις ότι τέλος έρχεται…
Σιγά μην μας εξαφανίσει η τρύπα του όζοντος ή Βόμβα…

Πώς έρχονται τα παιδιά;
Με χάπι πάντως δεν έρχονται.

Ο ροζ ρινόκερος εξαφανίζεται…γιατί πεθαίνουν περισσότεροι από όσους γεννιούνται… τι σημασία έχει αν τους εξολόθρευσαν οι άνθρωποι ή τα μυρμήγκια ή οι παγετώνες… το αποτέλεσμα είναι το ίδιο…

Ζωντας με ζώα (τετράποδα) κατάλαβα κάτι.
Αν είσαι με την γυναίκα σου και τρως…θαρθουν με ενδιαφέρον.
Αν τσακώνεσαι, θα προσπαθήσουν να μπουν στην μέση ή θα κρυφτούν…
Αν είσαι άρρωστος θα σου συμπαρασταθούν…
Αν όμως κάνεις έρωτα θα σε γράψουν στα παλιά τους τα παπούτσια…. Παρατηρείστε το πείτε μου…
(Ναι αγάπη μου, πες του άνδρα σου να το κάνετε για ανθρωποκοινωνιολογικούς λόγους… ίσως να το δεί kinky).
- Όλα τα θηλαστικά (υποθέτω και τα ψάρια και τα έντομα και τα σκουλήκια) της οικουμένης αδιαφορούν…
-Όλα;Πλήν του ανθρώπου βέβαια…
- Πριτς! Του ανθρώπου συμπεριλαμβανομένου.

Απλώς επειδή κάποιοι μας το΄χωσανε ως ταμπού. Ταμπου-δάρα δηλαδή… του δώσαμε σημασία… Το ντύσαμε…το απαγορέψαμε.. το κάψαμε… το φυλακίσαμε… το βασανίσαμε.. εμ… να μην κινήσει την περίεργεια;
Αφού λοιπόν το σεξ το βγάλαμε φάτσα κάρτα στα περίπτερα, φυσικό είναι να το… ξεπεράσουμε…
Δηλαδή;
Να το κάνουμε (ή μάλλον να τείνουμε να το κάνουμε) όπως και τα υπόλοιπα θηλαστικά… για αναπαραγωγή κι όχι για ευχαρίστηση… και επειδή λόγω της οικονομικής συγκυρίας η αναπαραγωγή δεν προτείνεται… του γαμήσαμε την μάνα γενικώς…

Και μείνανε οι γυναίκες χωρίς τίποτα στο χέρι.
Αν οι άνδρες φοβήθηκαν μια… εκείνες τρομοκρατήθηκαν.
-Είμαι ερωτευμένη με τον Θανάση.
-Καλός στο κρεββάτι;
-Δεν ξέρω… δεν τον έχω δει ακόμα… μιλάμε στα κινητά…
Το καταλαβαίνετε;
Είναι ερωτευμένη πριν τον συναντήσει…
Όταν με το καλό συναντηθούν, θα τηλεφωνηθεί με μια φίλη της και θα της πεί μια ιστορία που θα’θελε να είναι αληθινή.
-Είμαι ερωτευμένη.

Εχω παίξει κι εγώ σ’αυτό το παιγνίδι της ανδρικής αδιαφορίας προς το ταίρι του. Είναι φρικτό για μια γυναίκα. Εμείς οι άνδρες έχουμε συνηθίσει να μας απορρίπτουν… όχι όμως και οι γυναίκες… η θηλυκότητά τους είναι το τελευταίο τους οχυρό… Η απόρριψη ξεκινάει πρώτα προς τα μέσα τους, τους τρώει τα σωθηκά…
Ειλκρινά λυπάμαι.
Ερχονται δύσκολα χρόνια για τις γυναίκες …μέχρι να μεταλλαχθεί η κοινωνία σ’ αυτό που ξεκίνησε: Μητριαρχία… και δεν φαντάζομαι να φαντάζεστε ότι η μητριαρχία βασίζεται στο σεξ… Τέτοιες γελοιότητες κάνουν μόνο κατώτερα όντα, που έχουν την εξουσία: Οι άνδρες.

Δεν είστε ερωτευμένες.
Είστε μόνες.

Δεν έχουμε ηγέτες πιά στην πολιτική.
Φυσικά: Πώς να έχουμε έναν Ελευθέριο Βενιζέλο που ήταν όραμα… έναν Κωνσταντίνο Καραμανλή που ήταν άγαλμα και έναν Ανδρέα Παπανδρέου που ήταν γητευτής….
Και οι 3 τους έκρυβαν (διοχέτευαν δηλαδή) ερωτισμό…
Οι άνθρωποι δεν τους ψήψισαν.. τους ερωτεύτηκαν ή τους μίσησαν…. Το ίδιο και το αυτό… σήμερα όλοι όμως τους αγαπούν…
Ένα όραμα… ένα άγαλμα και ένα γητευτής…
Τι άλλο θα ήθελε ο ελληνικός λαός για να ερωτευθεί;
Και τιμώντας την μνήμη και των τριών… θα’λεγα –ως κοπλιμέντο- ότι ο λαός κάβλωνε μαζί τους…

Η κάβλα δεν είναι έρωτας… αλλά δεν υπάρχει κι έρωτας χωρίς κάβλα. Το βασικό συαστατικό λοιπόν, δεν είναι ο έρωτας…


Τι προπτείνω;
Αστε τους «έρωτες» και τις αστειότητες που μοιάζουν με προσωπικά σωσίβια σε ναυάγιο.
Μην ερωτεύεστε… γιατί το ρήμα είναι άγιο και δεν κάνει να το φτύνετε…
Καψουρευθείτε όμως… Κα-ψου-ρευ-θεί-τε…
Αστε τις παλιές λογικές και κα-ψου-ρευ-θεί-τε…
Αμα πάλι σας λάχει ο έρωτας… ξεσκίστε τον… ξεχάστε το μέλλον και αλλάξτε του τον αδόξαστο…Ζείστε τη στιγμή του…
Κάντε το για να το διηγείστε στα εγγόνια σας και να σας κοιτάνε με ορθάνοικτα μάτια.

Πάντα θα’χουν αξία τα παραμύθια…. Όσο θα υπάρχουν άνθρωποι να τα λένε αναμεταξύ τους.
Πολύ αναμεταξύ τους…












VideoJug: How To Be The Perfect Girlfriend










τα comments ΕΔΩ!!!