4.1.07

MothersAndDaughters




Αν είστε μητέρα και η κόρη σας είναι μετα την εφηβεία, μην πάρετε σοβαρά το post, γιατί δεν σας αφορά.
Αν είστε η κόρη, παλι δεν σας αφορά.
Αφορά μόνο τις μανάδες που έχουν κόρες μικρής ηλικίας (παιδάκια) ή είναι έγκυες σε κορίτσακι.

Κάθε 4-5 μήνες γράφω ένα κομμάτι για την σχέση μάνας-κόρης.
Κάθε φορά υποσχομαι στον εαυτό μου, ότι θα’ναι η τελευταία μου προσπάθεια, αλλά κάθε φορά κάτι καινούργιο εμφανίζεται και με αφήνει άναυδο.

-Κυρίες μαμάδες (μιλώ πάντα στις μέλλουσες ή στις ψιλο-άρτι), κόφτε το.
-Τί;
-Κο-φτε το!
-Ποιό πράγμα;
-Κο-φτε το, είπαμε.
-Δεν σε καταλαβαίνουμε…. Ποιό πράγμα να κόψουμε;

Δεν μπορώ πιά. Χρόοοοοοοονια ολόκληρα με τις φίλες μου αντιμετωπίζω το ίδιο πράγμα: “Η μαμά μου!”… Οταν οι ίδιες έγιναν μανάδες, οι κόρες τους είχαν πάλι το ίδιο πρόβλημα: Η μαμά μου!

Κυρίες μου, έλεος!
Είναι τόοοοοοσο δύσκολο να μην θέλετε οι κόρες σας να κάνουν αυτά που δεν κάνατε εσείς;
1ον στα αρχίδια μας που δεν προκάνατε να τα κάνετε.
2ον για να μην τα κάνατε, κάποιον λόγο θα’χατε.
3ον, πώς και δεν σας έχει περάσει από το μυαλό ότι οι κόρες σας μπορεί να μην θέλουν ΚΑΘΟΛΟΥ μα ΚΑΘΟΛΟΥ να κάνουν αυτά που ΔΕΝ κάνατε εσείς.

(μητέρες εν χορώ) Δεν καταλαβαίνουμε ρε Χριστιανέ μου, τί εννοείς!
-Δεν αμφέβαλα. Γι’ αυτο πάμε μερικά πρόσφατα παραδείγματα:

Ξέρω μια υπέροχη κοπέλα, όμορφη με προσόντα, που’χει μαράζι να κάνει παιδί.
Με όποιον να’ναι… αρκεί να κάνει παιδί.
Δεν μπορούσα να το καταλάβω.
Οποιος μαλάκας περνούσε γαμούσε….όχι για να μείνει έγκυος… αλλά με την ελπίδα ότι θα ήταν μαζί και μετα θά κάνανε παιδιά.
Γαμούσες και έμενες σώγαμπρος χωρίς να το καταλάβεις.

Δεν είμαι δα και γυναίκα για να καταλάβω… μήπως… το μητρικό φίλτρο… το ζητάει το κορμί της… η αποστολή της γυναίκας…. και άλλα τέτοια σοβαρά ή μπούρδες.
Διατηρούσα τις αμφιβολίες μου ρε παιδί μου….
Το’χα κουβεντιάσει πολλές φορές μαζί της τί στο διάολο ήταν αυτό που τόσο την πίεζε, αλλά πάντα ούρλιαζε, θύμωνε και βασικά το αμφισβητούσε…είπα κι εγώ… δεν γαμιέται… και δεν ξανα-ασχολήθηκα με το θέμα.
Επειδή ο κόσμος είναι μικρός μια φορά βρέθηκα με τη μαμά της.
-Πήγα χθες στην κόρη μου, που ήταν αρρωστούλα… μου είπε… και κοιμήθηκα στο δωμάτιο του παιδιού.
-Ποιό δωμάτιο;
-Του παιδιού…
-Ποιού παιδιού;
-Ε, έτσι της το λέω το δωμάτιο από τότε που πήρε το σπίτι… χαριτολογώντας μωρέ…

Καταλάβατε ή δεν καταλάβατε;
Η μήτηρ της την έχει ¨δώσει” την αποστολή πακέτο.
Πάρε να’χεις….
Πώς βιδώθηκε στο μυαλό της κόρης;
Α, δεν ξέρω… όλο και κάποιον φίλο ψυχίατρο θα’χετε.
Ρωτείστε τον.
Αποτέλεσμα: Η κόρη της την μισεί βαθειά και την ζηλεύει θανάσιμα... εκείνη ζηλεύει θανάσιμα την κόρη της… ο Φρόϋντ το’χει αναλύσει με λεπτομέρειες…κάτι σεξουαλικομπερδεμένο είναι… αν έχετε απορίες μπείτε στο γκούγκλ ή ρωτείστε την allimylife που της έλεγα την ιστορία και μου έκανε μια 5λεπτη παραπομπή στην σχετική βιβλιογραφία.
Δεν κατάλαβα λέξη, αλλά την πίστεψα, γιατί είναι γκουρού σ’ αυτά.

Πριν απο καιρό μια 30χρονη που’σπασε τα νεύρα.
Την “Ολέθρια σχέση” την ξέρετε;
Ε, κάτι τέτοιο.
Η γυναίκα δεν παιζότανε. Δοκίμασα τα πάντα… μέχρι που ειχα την έμπνευση (και θα την πραγματοποιούσα!): Σου δίνω τον λόγο της τιμής μου, ότι θα το πώ στη μητέρα σου.
Πάγωσε το σύμπαν.
Και τα σκυλιά δεμένα.
Το’κοψε!
Πώς το σκέφτηκα;
Μα ήταν 30 και έμενε ακόμα με τον μπαμπά την μαμά και τα αδέλφια.
Σχεδόν την δικαιολόγησα… όχι την Ολέθρια σχέση, τον Ρομποκοπ θα έπαιζε για να ξεφύγει… από τη μαμά.
Απλό;
Απλό! Μόνο που είναι απλό για σας που το διαβάζετε και για μένα που το’γραψα.
Για τις κόρες όμως;
Αμα τους το πεις…σε κοιτάνε σας χαζές…

Ρε φίλε, δεν πας να κοιτάξεις την καμπούρα σας.,,, έχεις ιδέα από σχέση μάνας γυιού;
Εγώ;
Ναι εσύ!
Φυσικά κι έχω… αλλά δεν μπορώ να γράψω εγώ γι’ αυτο… και όσες γυναίκες blogger γράφουν για μας τους Οιδιπο-μαλάκες… σπεύδω να το προοσυπογράψω…. Είναι το λιγώτερο που μπορώ να κάνω….
Παρ’ όλα αυτα… πάλι οι μαμάδες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Ντάξει;

Εγώ και η κόρη μου είμαστε φίλες!
Φαε ένα αρχίδι!
Πώς μου μιλάς έτσι; Είμαι μια κυρία.
Ρε, φάε ένα αρχίδι που σου λέωωωωω…

12 σχόλια:

Ανδρέας Κ είπε...

Καλημέρα!

Απογαλακτιστείτε!

Ας ιδρυθεί μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός, μη πατρικός και μητρικός οργανισμός που αποκλειστικός του σκοπός θα είναι ο απογαλακτισμός των 30άριδων!

Θα μπορούσε να το προτείνει ο Γιωργάκης μαζί με την συμμετοχική δημοκρατία στο προεκλογικό πρόγραμμα του, ε;

allmylife είπε...

φαντάσου και να μην συμμφωνούσες με τον alitovio στο αμέσως προηγούμενο ποστ σου......


"φάε ένα αρχίδι" ε;
μάλιστα.
Ο καημένος ο παππούς Σίγκμουντ...

Καλημέρα quick learner!

So_Far είπε...

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν από το πόσ θέλεις να γαμήσεις τις ζωές των άλλων. Αν οι άλλοι είναι τα παιδιά σου, τότε μιλάμε για τη μεγαλύτερη αλητεία ever, δεδομένου ότι στη σχέση αυτή πιάνουν όλοι οι συναισθηματικοί εκβιασμοί. Σταδιακά το παιδί-θύμα αισθάνεται ασφάλεια κοντά στο γονιό-θύτη και φυσικά αρχίζει ο δρόμος της κολάσεως για το θύμα. Ποτέ μου δεν κατάλαβα και δεν συμπόνεσα τους ανθρώπους που δεν απογαλακτίστηκαν υγειώς. Τους θεωρώ φύσει-θέση-δυνάμει δράστες που θα διαλύσουν τις ζωές όποιου βρεθεί στο δρόμο τους. Και φυσικά μιλώ με την πείρα του γονιού, δεδομένου ότι είμαι μάνα και έχω γιο στην εφηβεία. Είναι πολύ γλυκειά και εύκολη η εξουσία που μπορείς να ασκήσεις αν θέλεις, αν θεωρείς το παιδί σου οικόπεδό σου. Βλέπετε είναι θέμα ιδεολογίας και πολιτικής ( σοφός ο Αριστοτέλης ) !

Κωστής Γκορτζής είπε...

Με βρίσκεις αδιάβαστο στο θέμα. Και από τις κόρες των φωτογραφιών μόνον οι δύο από κάτω της σοκολατούχου χρήζουν απογαλακτισμού μετά βεβαιότητας. :)

Ανώνυμος είπε...

Σ Ω Σ Τ Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!

mako είπε...

χαχαχα :)

Δεν έχεις ιδέα απο τις σημερινές μαμάδες έτσι;

manosantonaros είπε...

Ψιτ, όλοι κι όλες σας.... για πηγαίνετε μια βόλτα από το blog της "χαζομαμάς". Είναι υπέροχο. Αντε ντε!

manosantonaros είπε...

Α, και βάλτε την στα links σας, γιατί έχω την αίσθηση ότι έχει πολλά να μας πει.

Hurricane Lily είπε...

Γειά σου, Μάνο, και Καλή μπλογκο-Χρονιά! Εγώ πάλι ήθελα πολύ να κάνω παιδάκι (το ξέρεις) αλλά όχι επειδή το έλεγε η μαμά μου (που το έλεγε, αλλά για δικούς της λόγους). Γιατί το ήθελα? Δεν ξέρω, νομίζω ότι κάποια στιγμή δουλεύει σκέτο το ένστικτο, δεν έχει να κάνει αυτό με υποδείξεις μαμάδων ή επιθυμίες τρίτων... Από κάποια στιγμή και μετά, με την αντισύλληψη κλπ. αισθανόμουν ότι διακόπτουμε μια φυσική διαδικασία, ότι η ολοκλήρωση του ζευγαριού είναι η τεκνοποιϊα, το σεξ χωρίς παιδιά μου φαινόταν πια τελείως μάταιο (σα να σταματάς πριν τον ... οργασμό ένα πράμα). Είδα και το σάιτ της "χαζομαμάς" και συγκινήθηκα!!! Αλλά τώρα γενικότερα: στέκει να λέμε για έναν ενήλικο άνθρωπο ότι στο τάδε ή στο δείνα ζήτημα "σε επηρέασε η μαμά σου"? Είναι σα να μην έχει δική του βούληση. Αν ασπάζεται τις απόψεις της μαμάς του/της, έχει κάνει την επιλογή του/της. Είναι δικές του πλέον απόψεις...

Hurricane Lily είπε...

Υ.Γ. ... όπως λένε καμμιά φορά οι γονείς, που ο γιόκας τους καπνίζει ή παίρνει ηρωϊνη ή κλέβει αυτοκίνητα: "τον παρέσυραν οι αλήτες οι φίλοι του, αυτός είναι καλό παιδί". Οχι, φίλε. Δεν τον παρέσυρε κανένας. Ήθελε να το κάνει και το 'κανε, κι αν δεν ήθελε δεν θα το είχε κάνει...

manosantonaros είπε...

hurricane lily... "τον παρέσυραν οι αλήτες οι φίλοι του, αυτός είναι ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ (τα κεφαλαία δικά μου)... ρε συ Λιλάκι, μόλις με επιβεβαιώσες... Εχεις δίκιο γενικά... αλλά παίζει κάποιο ρόλο, μικρή μου κι αυτο που λέω εγώ...

Kwlogria είπε...

Εγώ ξέρω ότι σας άφησα 10 μέρες κι έχετε πάθει όλοι μετάλλαξη! Άκου "φάε ένα αρχίδι"!! Τι λόγια είναι αυτά; Μάνο, εγώ ήθελα να κάνω παιδί και μάλιστα κόρη, όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί οι αγορομάνες είναι για πολλά μπουνίδια (συνήθως). Τώρα άλλαξα γνώμη και δε θα με χαλούσε καθόλου ένας γιος. Λέω πως θα είμαι καλή μάνα και στα 17 του(ς) θα τους πω να πάρουν τον πούλο απ'το σπίτι να κάνω τα δωμάτιά τους ΔΙΚΑ ΜΟΥ! (Μοναχοπαίδι:)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ το στανιό μου!!:)