7.1.07

H λαχανοντολμας






Οταν ξεκίνησε η ιδιωτική ραδσιοφωνία, ένας από τους πρώτους σοβαρούς επενδυτές που ήρθε ήταν ένας πολύ πλούσιος Ελληνας του εξωτερικού: ο Κουλουκουντής.
Εφτιαξε τότε (1988 αν δεν κάνω λάθος) ένα ραδιόφωνο, το οποίο μετά εξελίχθηκε στο (τότε) υπέροχο Seven-X.
Ηταν ακόμα μόνο ραδιόφωνο, όταν με φώναξε η κ. Μαρίνα Κουλουκουντή για να το αναλάβω. Εγώ τότε ήμουν στον 9,84 που έσκιζε και δεν το κουβέντιαζα το πράγμα. Η κ. Κουλουκουντή όμως ήταν πολύ ευγενική και ακόμα πιο πελαγωμένη από την ελληνική πραγματικότητα. Με είχε άλλωστε συστήσει μια πολύ αγαπημένη μου φίλη.
Προσπάθησα λοιπόν να την βοηθήσω δίνοντας της ιδέες και κάποιες λύσεις στα προβλήματά της… Προφανώς της άρεσαν γιατί άρχισε να με “πιέζει” ακόμα περισσότερο…. Στην προσπάθειά της αυτη μου είπε:
-Ελάτε να σας συστήσω σε αυτούς που ήδη προσέλαβα για να κάνουν εκπομπές.
Την ακουλούθησα σε μια αίθουσα… ανοίγει η πόρτα και τί να δω… όλοι οι δεινόσαυροι της ελληνικής ραδιοφωνίας (της τότε ΕΡΑ δηλαδή) μαζεμένοι… Ούτε μία απουσία.
Εμείς είχαμε δώσει μάχη για να ξεφύγουμε από τις δαγκάνες τους και τώρα τους εύρισκα όλους μπροστά μου, πανέτοιμους να αναλάβουν μια …νέα (!!!) προσπάθεια.
Επιστρέψαμε στο γραφείο της.
-Λοιπόν; μου είπε κοιτάζοντας με θριαμβευτικά.
Για πείτε μου τί να κάνω.
Ημουν στο επάγγελμα μερικά μόνο χρόνια, οι άλλοι ήταν δεινόσαυροι μπετοναρισμένοι με διασυνδέσεις , διαπλεκόμενα κ.λ.π. Θα με τρώγανε λάχανο στην πρώτη στροφή.
Περιφρουρείς όμως την δουλειά σου κάνοντας την πάπια;
Τον εαυτό σου ναι… τη δουλειά σου όχι…
Ετσι της είπα (όσο πιο ευγενικά και διπλωματικά μπορούσα) τη γνώμη μου.
Και έφυγα ήσυχος με τη συνείδησή μου.

Το θυμάστε το ραδιόφωνο;
Γιατί εγώ δεν θυμάμαι ούτε καν πώς το λένε….
Ξέρετε ποιό είναι το χειρότερο;
Ο,τι μετά απο λίγο διάστημα, ο Κουλουκουντής ώς σοβαρός επιχειρηματίας, μάζεψε την επένδυση του και την έκανε (από όσο ξέρω) για πάντα από τα ελληνικά media.
Δεν ξέρω τί θα μπορούσε να είχε γίνει…αν είχε μείνει. Ξέρω μόνο αυτ΄πο που έγινε: Πού είναι το Seven-X; Πουλάει ακόμα κατσαρόλες;

Δέκα μαλάκες-δεινόσαυροι, άχρηστοι, μέτριοι και κακόβουλοι άλλαξαν το τοπίο των media, σε μια πολύ κρίσιμη (για τα media) στιγμή τους. Και όλα αυτα επειδή ήταν εργολάβοι της μαλακίας.
Μην το ψάχνετε.
Ακόμα εδώ είναι περισσότεροι από δαύτους. Τους τρώτε στη μάπα καθημερινά και σας αρέσουν κιόλας (μιλάω γι’ αυτούς που τους συμβαίνει να τους αρέσουν ΟΚ:))

Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Επειδή διάβασα για το πρόβλημα του monitor.
Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες , γιατί οι πολλές λεπτομέρειες, τα comments, οι παρεούλες και οι λοιπές παπαριές (επί του θέματος) βιάζει το αυτονόητο και πάνω από όλα είναι: μια τρομερή βόμβα στα θεμέλια, όλων αυτων που γουστάρουμε εμείς οι blogger. Σε περίληψη: την ελευθερία μας να γράφουμε ο,τι γουστάρουμε.
Κάποιοι θεωρούν τους εαυτούς τους δεινόσαυρους του μέσου.
Τους το λέω ευθέως:
Να πάνε να κακο-γαμηθούν.

Προσωπικά τον κ. Monitor δεν τον ξέρω.
Δεν έβαλα καν το blog μου στη λίστα του.
Τον ευχαριστώ που με συμπερίελαβε και που μου έδωσε ένα ιντερνετίστικο εργαλείο.
Ακόμα και επιχειρηματικές βλέψεις να είχε από το monitor, δεν καταλαβαίνω, τί με κόφτει εμένανε. Αντιθέτως θα το επικροτούσα. Αλοίμονο στον μαλάκα, που πιστεύει ότι το internet είναι μόνο για να περνάει η ώρα μας.
Είναι ΚΑΙ για να περνάει η ώρα μας και γι’ αυτό είναι μαγικό.
Είμαι μαζί με τον monitor. Αν μάλιστα τα κείμενα΄μου είναι απαραίτητα για την προσπάθεια του, του δίνω το δικαίωμα να τα χρησιμοποιεί. (απλώς θα τον παρακαλούσα να με ενημερώσει).To γράφω εδώ και δεν θα το γράψω πουθενά αλλού, ούτε θα μπω σε κουβέντα γι’ αυτο. Με κανέναν.

Εχω τόσο δηλητήριο κάτω απο τη γλώσσα για τους αγάμητους που ως “επώνυμοι” είναι ακόμα πιο ανώνυμοι, από ο,τι όσο κρυβόντουσαν πίσω από το nickname τους, που δεν καταπίνω μπας και δηλητηριαστώ.

Του’χουμε γαμίσει τη μάνα του μέσου με τις κακίες και τις ζήλειες.
Ειδικά οι κωλο-δημοσιογράφοι.
Πριν απο 20 χρόνια φοβήθηκα ότι θα με φάνε λάχανο και την έκανα. Σοφά έπραξα.
Σήμερα όμως… απλώς λέω, ότι ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά είναι οι λαχανο-ντολμάδες.


Attachment: A, και ας σημειώσουν μερικοί ότι εγώ αρνούμαι από πεποίθηση να βάλω φίλτρα στα εισερχόμενα comments. Γνώμη για τη γνώμη μου μπορεί να έχουν και αυτοί που με συμπαθούν και αυτοί που με αντιπαθούν. Γι' αυτο έχω γνώμη και όχι ηχώ.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε χαίρομαι βρε Αντώναρε μόνο και μόνο επειδή είσαι ασυμβίβαστος και δεν εκμεταλλεύθηκες τη θέση του Ραν-ταν-πλαν αδελφού σου για να γίνεις διευθυντοσυμβουλάτορας με παχυλότατο μισθούλη, ομιχλώδη καθήκοντα & ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ωράριο*, στηριζόμενος σε ανύπαρκτα προσόντα & ελεεινή προυπηρεσία σε τσοντοφυλλάδες...
Αν δεν είναι αυτός ο ορισμός του δεινόσαυρου, τότε πες μου κι εμένα για να καταλάβω...
Πραγματικά σε χαίρομαι. Δακρύζω...

*Ο ελεύθερος χρόνος είναι πάντα απαραίτητος για τη διαδικτυακή συγγραφή χυδαιογραφημάτων και ψευδοαντισυστημικών μπουρδολογιών...

An-Lu είπε...

...κι εγώ νωρίς την έκανα!
...ευτυχώς.... ;-)

SilentSoul είπε...

Την καλησπέρα μου και ένα φιλάκι στο μαγουλάκι.
Το λοιπόν να ουμε Μάνο,κανω και γαμώ τους λαχανοντολμαδες,με κιμά η άνευ,οχι πως σε νοιάζει αλλά είπα να πω και κάτι καλό για μένα.Τς τς τι εγωίστρια και ψώνιο που είμαι χιχι.
Κατά δεύτερον,αυτό που παρατηρώ είναι πως δίνεις αξία εκεί που δεν πρέπει,ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.Είμαι σίγουρη για την λάσπη και τα κακόβουλα σχόλια ακόμα και για την κριτική που δέχεσαι.Χμ νιώθω λες και τα έχω ξαναπεί αυτα.
Τεεεσσσππαα ασχολούνται μαζί σου;Σχολιάζουν αρνητικά;Παααρααα πολύ ωραία.Εξαίσια.Ας το κάνουν.Χαμογελάμε και σφυρίζομε αδιάφορα φφφφφφφφφιφιφιφιφ!!!Τους έχω βαρεθεί και το διασκεδάζω.Καν το και εσύ.Ε ; Έτσι; Ζηλεια ψώρα και η ψώρα δημιουργεί φαγούρα και η φαγούρα ξύσιμο κλπ κλπ
Ασε τους να σε θαυμάζουν (ο θαυμασμός προκαλεί πολλές φορές ζηλεια) και να αναρωτιούνται τι είναι αυτό που μας κάνει να σε διαβάζουμε,τι είναι αυτό που μας ελκύει σε σένα,στο μπλογκ σου.
Συνήθως τα εύκολα πράγματα είναι και τα πιο δύσκολα,και επειδή με έπιασε η πολυλογία που σημαίνει πως ήρθε η ώρα να ανανεώσω την σελίδα μου ,την κάνω με ελαφρά πη δη μα τα κια.Μακια μουκια!!

Ανώνυμος είπε...

Ωχού, αλί αλί και τρισαλί

Βγάλαμε χολή στο καραφλό παιδί...

Μα για την ταμπακέρα κοκοκο και χιχιχι...

ornio είπε...

manos antonaros σε γουστάρω γιατί είσαι παιδί. Αυτό σαν γενικό σχόλιο.
Ο καημένος ο Βρυώνης ξέρει από ιντερνετ αλλά οχι από μουρμούρα.Καταλαβαίνεις τι εννοώ...
Διάβασα τα μέιλς που αντελάγησαν. Θεέ μου τι γλωσοκοπάνα.Τα είδε όλα ο Βρυώνης. Και αντί να χρησιμοποιήσει τη γνωστή προστασκτική γι' αυτές τις περιπτώσεις εθεσε το δίλημμα εσύ ή εγώ. Άπειρο το παιδί. Τον έφαγε για κολατσό η άλλη.
Ξυσ'τ' αρχ... σου με γκασμά!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρόβλημα.
Μπερδεύτηκα και από τις πολλές παραμέτρους που εμφανίζονται αυξητικά:
Θέμα κόστους; Θέμα Κόστους και χρόνου; Θέμα κόστους, χρόνου και τεχνικών δυσχερειών; Θέμα κόστους, χρόνου, τεχνικών δυσχερειών και αρχών;
Θέμα ιδεολογικής πολιτικοθρησκευτικής αντιπαράθεσης;
Ο χρόνος θα δείξει.

Αυτό που μ' έχει κουράσει αφάνταστα είναι ο τρόπος με τον οποίον στηρίζονται ή αντικρούονται τα επιχειρήματα, όχι από τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά από αυτούς που κάθονται στα ένθεν και ένθεν ...πέταλα.
Κρίμα!

vatraxokoritso είπε...

για όλα φταίει το φαινόμενο του θερμοκηπίου…

Fight Back είπε...

Προσωπικα αποφευγω τις ταμπακιερες, αλλα αυτο με την ηχώ και τη γνώμη πολύ καλο.

Alitovios είπε...

Τελικά η μπλογκόσφαιρα έχει αρχίσει να γίνεται πολύ βαρετή. Μια μικρογραφία της τηλεόρασης με όλους τους wannabe. Σε κάνα χρόνο το βλέπω να ξεφουσκώνει τελείως το παραμύθι και ζήσαμε εμείς καλά και οι άλλοι καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ... Βάζε καμιά καλή φωτογραφία από γκόμενίδια και λιγότερο κείμενο - λιγότερο κείμενο!! ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΝΟ!! ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ!

margarita είπε...

καλημέρα μάνο
εχω αρχίσει σοβαρά να σκέφτομαι αυτο που λέγαμε σε μια παρέα χθές βράδυ.
πρέπει να κόψουμε το ρημαδοιντερνετ σε οποιονδήποτε άνω των 35 που δεν έχει χιούμορ.
να κάνουμε ένα τεστ πρώτα τουλάχιστον.
Υ.Γ βατραχοκόριτσο γαμάτη φωτογραφία (χιχι)

herinna/ είπε...

τι λέτε κει ρε ρατσιστές του χρόνου; χαχαχαχα! εγώ μπορεί να μην έχω χιουμορ αλλά γελάω με το χιούμορ των άλλων γιατί να μου το κόψετε το ίντερνετ; Κακιασμένη νεολαία;

Μαύρος Γάτος είπε...

Εγώ πάλι λέω να μην κόψουμε τίποτα και ν αφήσουμε τα πράγματα να πάρουν το δρόμο τους... όσο για την ταμπακιέρα, είναι τσίγκινη.

Σ;)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ωραιος!!!
Το θεμα ειναι πως το Monitor ηταν σημειο αναφορας για τους περισσοτερους bloggers και αν δεν ανοιξει και παλι συντομα,τοτε θα εχουμε σοβαρο προβλημα...

alzap είπε...

Σωστά.
Και δυό φορές σωστά γιατί ξέρεις ότι για θέματα που "ενοχλούν" υπάρχουν πάντα οι στημένοι ανώνυμοι.
Και παρ' όλα αυτά ακούσαμε τη γνώμη σου και την ηχώ τους