29.9.06

Any idea?

5 σχόλια:

it is είπε...

Δυστυχώς καμία ιδέα Μάνο :(

Derek είπε...

κάτι έχουν πάθει τα Ελληνικά podcasts... δεν εξηγείτε διαφορετικά γιατί κανείς δεν ασχολείται με τις ειδήσεις*!


*ειδήσεις όπως λέμε επικαιρότητα όχι όπως λέμε τηλεόραση

Ανώνυμος είπε...

και γιατί δεν κάνουμε εμείς την επικαιρότητα.. εκλογές έρχονται .. κλιπάκια έχουμε .. πληκτρολόγιο έχουμε..
και διάθεση για fun έχουμε

Sophia Choleva είπε...

Ιδέα δεν έχω που λέμε ! Καλά έκανες και μου την είπες … Αλλά τελικά παραλίγο να βριστώ με τον Ανδρέα , που έχει το βιντεάκι , του είπα τώρα-τώρα –τώρα θα έρθω σπίτι σου να το ανεβάσουμε και μου λέει άσε με δεν έχω όρεξη ! Κοίτα να δεις του λέω , δεν θα μου τι λέει εμένα ο Αντώναρος για την συνέπεια μου κι εσένα δεν θα σου ιδρώνει το αυτί :Ρ Τελικά αύριο το μεσημέρι , θα έχω το βιντεάκι στα χέρια μου , όποτε μέχρι να φύγει η Κυριακή θα το έχω ανεβάσει !Όχι ότι είναι και τίποτα το ιδιαίτερο , αλλά μου την έδωσε τώρα !!!!! Εσύ γιατί ξύπνησες ανάποδα σήμερα;

An-Lu είπε...

Καλό μήνα, έστω και με καθυστέρηση...θα έρθουν και οι ιδέες.....