7.9.06

Kωλο-Ακροπολη

Οπως σας έχω ξαναπεί ζω την μεγάλη ευτυχία: η βεράντα μου να είναι απέναντι από την Ακρόπολη. Το ονειρεύμουν απο παιδί και έτυχε… πραγματικά έτυχε… μια βόλτα…ενα ενοικιαστήριο… μια καταπληκτική κυρία που έζησε έναν μεγάλο έρωτα σ’ αυτο το διαμέρισμα,… τα κείμενά μου που της άρεσαν… και νάτο… Ούτε ακριβό…ούτε φτηνό…
Πόσο κοστίζει άλλωστε αυτό που βλέπω;
Αν ήταν οποιοδήποτε άλλο σπιτι θα είχα φύγει μετα τον χωρισμό. Αυτό είναι άλλωστε και το σωστό: Οταν χωρίζεις, αλλάζεις χτένισμα (πράγμα δύσκολο για μένα) περιβάλλον, κ.λ.π.
Το σκεφτόμουν, όταν είδα τον Παρθενώνα να μου δίνει μια στιγμιαία μούτζα.
.Μοιράστηκα τις σκέψεις μου με τη φίλη μου την Αννα!!
-Θες να φύγεις από δω;
-Μάλιστα!
-Είσαι ψυχικά διαταραγμένος;
-Μάλιστα!
-Είσαι πνευματικά καθυστερημένος;
-Μάλιστα!
-Και θα πα να μείνεις σε ένα σπίτι που θα βλέπεις τον απέναντι τοίχο ή στην καλύτερη περίπτωση κάποιο θλιβε πάρκο;
-Μάλιστα!
-Συγκεντρώσου στο χέρι μου!
-Μάλιστα!
-Πάρτα, μαλάκα!

Δυο μούτζες η μία από τον Παρθενώνα και η άλλη από μια φίλη, είναι πολύ.
Ετσι έμεινα.

Ρε παιδιά, το τί κάνουμε σ’ αυτην την Ακρόπολη δεν περιγράφεται.
Μου κάνει τρομερή εντύπωση , που δεν την έχουμε βομβαρδίσει ακόμα. Αλλωστε , ας μην ξεχνάμε ότι κανένας ξένος δεν τόλμησε να την πειράξει, πλήν ενός φιλ-έλληνα!
Θα σας πω ένα μόνο για να καταλάβετε:

Τέλη Ιουλίου… του φετινού… βγαίνω βραδάκι στο μπαλκόνι και το 1/3 του βράχου είναι σκοτεινό. Μαύρο σαν καλιακούδα. Τουλάχιστον για 20 ημέρες παράμενε …σκοτεινό. Θλιβερό.
Μίλησα με οποιον μπορείτε να φαντασθείτε.
Οι περισσότεροι με έγραψαν και αυτοί που ενδιαφέρθηκαν μου είπαν ψύχραιμα:
-Ελα μωρέ Αυγουστιάτικα τώρα! Πού να βρεις άνθρωπο τώρα;
Μένω μαλάκας.
Επειδή ακριβώς είναι ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ η Ακροπολη πρέπει να λάμπει. Αυγουστιάτικα είναι η εποχή που έρχονται οι τουρίστες, που όταν σκέφτονται Athens, αμέσως συμπληρώνουν Akropolis.
Tίποτα. Δεν γινόταν τίποτα σας λέω.

Ενα βράδυ μου τηλεφωνεί ο Γιάννης Μιχελάκης, δθιευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ1, φίλος μου από παλιά.
-Σου στέλνω τώρα ενα MMS του λέω.
-Τί είναι αυτό; με ρωτάει μόλις το παίρνει.
-Η Ακρόπολις, σκοτεινή. Ενα μήνα τώρα….στο μέσο της τουριστικής σεζόν. Ελεος μωρέ…. Και μετά κλαίγεστε ότι δεν έχετε θέματα το καλοκαίρι.
-Θα στείλω αυριο βράδυ ενα συνεργείο.
Την μεθεπόμενη –δεν ξέρω τί έγινε- αλλά το σκοτεινό μέρος φωτίστηκε.

Φαντασθείτε το Παρίσι με σκοτεινό τον Πύργο του Αιφελ… που ο συγκεκριμένος Πύργος είναι και μια παπαριά και μισή. Μάλλον θα είχαν θάψει κάτω απο παντεσπάνι τον τριαλαρούμ Δήμαρχό τους.
Εμας εδώ…στα αρχίδια μας.

Ετσι σκέφτηκα τους κώλους.
Δεν είχα σκοπό να βάζω κώλους στο blog.
Me προβληματιζε όμως πολύ το θέμα της εικονογράφησης.
Σκέφτηκα λοιπόν να το λύσω μια δια παντός βάζοντας μερικές ψιλο-σέξυ φωτο, που θα έβρισκα στο internet.
H χαρά μου να τις περιποιηθώ στο Photoshop ήταν μεγάλη.
Ετσι έφτιαξα τις πρώτες με έναν παχουλό, στητό, πολύ προκλητικό βραζιλιάνικο κώλο, που φορούσε ένα σκισμένο καλσόν….

Eγώ έγραφα διάφορα ψιλοστεναχωρεμένο-προβλήματισμένα για τον χρόνο που σταμάτησε και ξαφνικά με πλακώσανε στα e-mail για τους κώλους…
Mεγάλο σουξέ οι κώλοι.
Κωλο-κατάσταση, που λένε.

Ετσι σκέφτομαι να κάνω το blog του κώλου.
Να το κ(ω)λάσουμε λίγο το πράγμα.
Πρέπει να πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω απόπειρα δημοσίευσης κώλων. Οταν δούλευα πριν απο λίγα χρόνια στην “Αθλητική Ηχώ” πέρασα ένα στριπάκι, που λεγότανε “Οι κολασμένες” όπου πρωταγωνιστούσαν-σχολίαζαν την αθλητική επικαιρότητα 4 υπέροχοι κώλοι (η Γωγώ, η Μάγκι, η Νίκη και η Αλέκα)…
Εγινε χαμός.

Δεν έχω κανένα ιδιαίτερο κόλλημα με τους κώλους… ή μήπως έχω; …μπααααα, δεν έχω! ….μμμμμ… τί να σας πω πάλι!

Τρομερό shape πάντως. Ετσι;

Ενας άλλος λόγος που διάλεξα κώλους, είναι γιατί λατρεύω όλες αυτές τις ξέκολες, που φωτογραφίζονται με προτεταμένο τον κώλο. Μιλάμε ότι η Γωγώ έκανε μεγάλη καριέρα προβάλοντας την στάση: Πάω με τον κώλο. Η Γιολάντα επίσης. Η Ινα επίσης…αντιθέτως όχι η Βάνα, που την είδε πιο Μπουμπουλίνα.
Πάντα είχα την απορία, τί λέγανε οι μαμάδες τους όταν έβλεπαν δημοσιευμένες αυτές τις φωτογραφίες.
(Φυσικά δεν μπήκα στον κόπο να προβληματιστώ τί έλεγε ο μπαμπάς τους, ειδικά στους φίλους του που απολαμβάνανε τον κώλο της δικής του κόρης, στα καφενεία. Υποθέτω με σχόλια.)
Λοιπόν, όσο και να σας (μου) φαίνεται παράξενο: Δεν λένε τίποτε.
Αντιθέτως κουβαλάνε μαζί το περιοδικό(α) και το δείχνουνε με καμάρι στην πρώτη ευκαιρία:
-Αυτός ο κώλος είναι η κόρη μου!

Μερακλίδικος λαός.
Να πάω εγώ κόντρα στην λαϊκή θέληση;
Θα ρίξει κεραυνό ο Θεός να με κάψει.

To πιο δύσκολο είναι η επιλογή του καλύτερου κώλου.
Μεγάλο εθνικό πρόβλημα εδώ και αιώνες.
Πιο παλιό και από την Ακρόπολη.


PS. Φυσικά και είμαι Παναθηναϊκός; Βά-ζε-λος!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω ότι ανέβασες και ποστ και την πετάω την μαλακία στον Καλτσό "ρε! άντε στον μάνο έβγαλε ποστ με την Ακρόπολη". Καταλαβαίνεις φαντάζομαι. ΚΩΛΟ μας έκανες απόψε φιλαράκι!

:)

Ανώνυμος είπε...

Α, προλάβανε βλέπω οι ρουφιάνοι.

Γεια σου βαζέλαρα που 'χεις τούρλα την... Ακρόπολη.

Εκ των φίλων ολυμπιακών λαθραναγνωστών.

;))

Ανώνυμος είπε...

Ξεκωλόθκαμαν...

αθεόφοβος είπε...

Πολύ ωραία η θέα με την Ακρόκωλη !

nanakos είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έβαψες τις κυλόττες στο χρώμα του γκαζόν αντί να αφαιρέσεις την κυτταρίτιδα. Φίλους στον ΑΝΤ1 έχεις, στο DownTown δεν ξέρεις κανέναν να σε βοηθήσει με το φώτοσοπ? Όχι τίποτε άλλο, θα σου κάνουν και μήνυση!

pascal είπε...

Άμα δεν έχει λίγη κυταρρίτιδα δεν έχει νοστιμάδα ο κώλος νανάκο μου.
Τα σέβη μου Μάνο.

it is είπε...

Ok αυτό ήτανε...παιδιά πρέπει να βάλουμε μπροστά να βρούμε έναν καλό κώλο στον Μάνο να τον παίρνει in real life να ξεδίνει γιατί θα του γίνει εμμονή! Άσε που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να διαβάζεις τα post του στη δουλειά!
Όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά πως πας να μιλήσεις στο διευθυντή για το τάδε θέμα με παντιέρα το καυλί σου?
Ήδη οι γυναίκες του γραφείου όταν με βλέπουν πιάνουν τοίχο και χαμογελάνε αμήχανα και φοβισμένα....
Χειραψίες έχουν κοπεί κτλ....
Γι'αυτό σας λέω να του βρούμε έναν χειροπιαστό κώλο να γουστάρει, να του βάλει και λίγο χέρι να σταματήσει να βαζει κώλους στα ποστ! :ppp
Πάντως το ποστ αυτό καθ'αυτό είχε για άλλη μια φορά πολύ γέλιο :)

YO!Reeka's είπε...

ρεζίλι με έκανες, άνοιξα αμέριμνος στο βλογ σου στη δουλειά και τατάαααν! άρχισαν οι γκιόσες που κάθονται από πίσω μου να φωνάζουν αν βλέπω τσόντες στο κομπιούτερ!

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα.
Όμορφοι κώλοι -ποιός κοιτά την κυταρρίτιδα-με κακόγουστη φτηνιάρικη των (πολύ)10 ευρώ ζώνη!
Φτήνιες.

MainMenu είπε...

ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΩΛΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ -

δινω μανο βαθος στην εικονογραφηση σου

Ανώνυμος είπε...

Μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις ωραίο το πέρασμα από την Ακρόπολη στους κώλους. Χα!

Καλώς όρισα λοιπόν

Μαύρος Γάτος είπε...

Δεν ξέρω ποιό Μεγαλείο είναι πιό Μεγαλειώδες, την Ακρόπολης ή του Κώλου. Πάντως προτιμώ εκείνον τον ολοστρόγγυλο του προηγούμενού σου άρθρου!

Τέλος πάντων τώρα που θα βγώ Δήμαρχος τέρμα τα γκρεμισμένα μάρμαρα. ¨Εταξα στον Κρις μιαν ολοκάινουργια Αγιασοφιά πάνω στον Ιερό Βράχο.

Θα μάς στηρίξεις, ε Μάνο; Σού υπόσχομαι να τα κάνουμε όλα Κώλο....

Σ:)

An-Lu είπε...

?-)

Ανώνυμος είπε...

ΜάνοΑντώναρε έγραψες! Ρωτάς αν έχεις κόλλημα με τους κώλους. Και βέβαια έχεις, και πολύ καλά κάνεις. Κάθε νορμάλ αρσενικός έχει κόλλημα με τους (γυναικείους) κώλους. Ακόμη κι εγώ που άλλο σημείο λατρεύω και προσκυνώ στο Βλογ μου, με το που είδα την εικονογράφηση του ποστακίου σου έλυωσα ως ελβετική γραβιέρα στον φούρνο! Με το κουταλάκι με μάζευε η δικιά μου να με πάει στην κρεβατοκάμαρα για τα ...περαιτέρω! Σ' ευχαριστούμε αμφότεροι.

Χαμένο κορμί είπε...

Ο τρίτος απο το τελος ειναι εμπνευση.
Εχω αρχισει επιδρομή στα αρχεια σας και βεβαια, απο τα τοσα πολλα που εχετε πει, εγω προτιμησα να σχολιασω τον κωλο... χαμενο κορμι ειμαι αλλωστε και φαινομαι!