13.9.06

Βοηθημα...

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο να βρω κώλους για να έχω στοκ για εικονογράφηση, συνειδητοποίησα, βλέποντας τα πρόσωπα διαφόρων γυναικών, ότι δεν είχα ιδέα τί σκεφτόντουσαν αυτές οι γυναίκες.
Την παραμικρή ιδέα.
Ετσι σκέφτηκα ότι ίσως να μπορείτε να βοηθήσετε, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για τό τί (νομίζετε) ότι σκέφτονται οι κοπέλες στις φωτογραφίες. Δηλαδή τί σκέφτεται ένα θηλυκό, όταν έχει αυτη την έκφραση, αυτη τη στάση, κ.λ.π.

Οσες φορές προσπάθησα στη ζωή μου, να φαντασθώ τί σκέφτεται μια γυναίκα, έκανα ΠΑΝΤΑ λάθος. Και το χειρότερο: Ημουν σίγουρος ότι είχα καταλαβει εντελώς σωστά.

Αντε λοιπόν γλυκιές μου, για βοηθείστε έναν ... άσχετο.... πεινασμένο για γνώση.

Είκοσι φωτο, που μου έκαναν εντύπωση. Σημειώστε, ότι δεν τις βρήκα σε πορνο-sites,αλλά σε site με contest digital photos.

Οι αρσενικοί ας μην μπουν στον κόπο. Ενα αρχίδι ξέρουν.... όπως κι εγώ άλλωστε.

(Pascal, μην αρχίσεις τα nicknames, ΟΚ?)

























29 σχόλια:

Summertime είπε...

8, 12, 14 σκέφτονται εμένα.

Ανώνυμος είπε...

΄Αδικα σπάς το κεφάλι σου...

herinna/ είπε...

Ta xapia toys. i m back

trol είπε...

τελικά είμαστε από διαφορετικούς πλανήτες

συμφωνώ με argyrenia

Ανώνυμος είπε...

The good news : Σκέφτονται όλες το ίδιο.
The bad news : Σκέφτονται το εξής : "Τί γαμάτα που είναι να πληρώνεσαι άπειρα λεφτά για τον παίζουν τίποτε λιγούρια"

'μέρεεεεεες
:)

manosantonaros είπε...

Δεν σας βρίσκω σοβαρές.
Το θέμα είναι σχεδόν επιστημονικού ενδιαφέροντος.

argyrenia troi σταματείστε τις γενικούρες. Τί μου λέτε τώρα; το συμπέρασμα; Αυτο το ξέρω...

Κωσταντίνα, βρε δεν ντρέπεσαι;
Ολο το σεξ έχεις στο μυαλό σου, παντρεμένη γυναίκα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν σκέφτομαι το σεξ. Τα λεφτά σκέφτομαι. :)

admin είπε...

...to kanoun me ti fysikotita pou emeis paizoume podosfairo.
Opote mporeis na fantasteis oti skeftontai kati antistoixo.
Episis thimisou oti oso afthormito einai oi gynaikes na epideiknyoun to soma tous ...allo toso kati den paei kala me tous antres pou prospathoun na kanoun to idio.

An-Lu είπε...

1,2,9,17,18 σκέφτονται ασφαλώς αυτό που λέει η κωνσταντίνα...
για τις υπόλοιπες ανλυτικά σε λίγο...

Ανώνυμος είπε...

μου φαίνεται πως υπάρχουν 3 κατηγορίες
1 " ντρέπομαι είμαι χάλια ,χοντρή πως να φαίνομαι άραγε πως με βλέπει αν ρουφήξω την κοιλιά μου θα φαινομαι καλύτερα ,ναι ,ειμαι σιγουρη αυτο,τώρα την ρουφάω, ελπίζω να μη φαίνονται αυτά τα σημαδακια /ραγάδες/ κυτταρίτιδα"
2 "ειμαι μια θεα"
3 "ίσως αν με δω μετά θα νιώσω πολύ καλύτερα.Ισως αν με δει αυτός .Ισως αυτός που τώρα με κοιτάζει"
Και οι 3 κατηγορίες φτανουν στο ίδιο δρομάκι απο άλλους παράδρομους.Γυναικες που θέλουν να αρέσουν.Γενικά.Ειδικά

Ανώνυμος είπε...

η 13 σκέφτεται εμένα..μετά απο ερωτική επαφή με εμένα πάλι :P είδες γιατι βαράω κρίσεις στο blog μου? :)

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα η αλήθεια είναι οτι οι γυναίκες σπάααανια ξέρουμε τι θέλουμε. Όποτε οι σκέψεις μας είναι εντελώς random. Ούτε μια γυναίκα μπορεί να σου απαντήσει την ερώτηση σου. Αλλά η πείρα μου έχει διδάξει οτι καμμιά φορά όσο λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο.
Για τις φωτο έχω να πω μόνο οτι το 13 φαίνεται χαρούμενο. Ίσως γιατί έχει παρέα στη φωτο.

manosantonaros είπε...

H Μαργαρίτα είναι στον σωστό δρόμο.

Κωσταντίνα, οι κοπέλες είναι καλλιτέχνιδες. Θύματα φωτογράφων, που ψάχνουν το ταλέντο τους. Ειχα ελπίδα ότι εσύ τουλάχιστον θα ήσουν με την Τέχνη.

An Lu, δεν ξέρεις πώς το περιμένω. Εσείς μου λέτε για βυζιά και εγώ σας λεω για τό τί σκέφτονται... Για τα βυζιά έχω δικιά μου γνώμη.

amalia, βαρεθηκα να ξέρω λιγότερα. χαχαχα. εχεις δίκιο πάντως.

Το ξέρω ότι τελικά δεν θα μου πείτε. Αδυνατείτε να κάνετε το ψυχογράφημα. Βρε σεις...ανταγωνιστικές με τις φωτό;

Ανώνυμος είπε...

κερδιζω κάτι??
για να ξερω δηλαδή
Για να ολοκληρώσω την βαθυστοχαστη στιγμή,υποψιάζομαι ότι κάποιες απο αυτές τις φωτογραφίες ειναι ερασιτεχνικές ή τουλάχιστον ερασιτεχνίζουν ,πράγμα που με κάνει να φανταζομαι κάποιο σχετικό περιβάλλον οικειότητας, που σίγουρα χαριζει ακόμα πιο δυνατή δόση ανασφάλεια VS ματαιοδοξείας .
Αλλά για μένα αυτο που θέλουν πάντα οι γυναίκες με τον ή με τον άλλο τρόπο (υγιή ,ασχημο,διεστραμμένο κτλ) είναι να αρέσουν.Πάντα.Και περισσότερο απο όλες.Αν γίνεται.
Σε ενδιαμεσες στιγμές βέβαια μπορούμε να σκεφτόμαστε και παντελώς άσχετα πράγματα ,οπως τι θα ψωνίσουμε απο το σουπερμαρκετ,τι θα κάνουμε την άλλη εβδομαδα,αν θα πάρουμε μεταπτυχιακό , τι μαλάκας ειναι αυτος στη δουλειά και πάει λέγοντας.Και ίσως και κάποιοες απο τις κοπέλες να κάνουν αυτό.Παντως ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην σκέφτονται τιποτα.ΠΑΝΤΑ σκεφτομαστε κάτι.Αυτά

Ανώνυμος είπε...

"Ειχα ελπίδα ότι εσύ τουλάχιστον θα ήσουν με την Τέχνη".

Μαλώσαμε.

Ανώνυμος είπε...

Άβυσσος το μυαλό της γυναίκας, Μάνο.
Συχνά, ούτε και οι ίδιες ξέρουμε, τι ΑΚΡΙΒΩΣ σκεφτόμαστε.
Και γι'αυτό ακριβώς μας λατρεύετε!!
:-)

it is είπε...

@Darkness

"Άβυσσος το μυαλό της γυναίκας, Μάνο.
Συχνά, ούτε και οι ίδιες ξέρουμε, τι ΑΚΡΙΒΩΣ σκεφτόμαστε.
Και γι'αυτό ακριβώς μας λατρεύετε!!"

Όχι...γι'αυτό ακριβώς αφού εντυπωσιαστούμε και ξεεράσουμε την πρώτη έκπληξη και αφού πέσει και ο απαραίτητος έρωτας....γινόμαστε κώλος και είτε σας γράφουμε είτε πάμε για την επόμενη έκπληξη.....
BAM!

. είπε...

ε τι να σκέφτονται; αφού δεν είναι υθεντικά στιγμιότυπα, αλλά φωτογραφίες επαγγελματικές.

"εγώ τα παίρνω και σεις πλερώνετε κορόιδααα"

pascal είπε...

Eεεεεπ!!! Ρε, οι 2,4 και 8 είναι από πόλη της Θεσσαλίας και φιλενάδες μάλιστα. Θυμάμαι πέρυσι τα Χριστούγεννα, είχαν κάτσει στο διπλανό τραπεζάκι και τα έλεγαν. Μάνο, μπορώ να μεταφέρω το διάλογο γιατί ΔΕΝ γράφω τι σκέφτονται τη στιγμή της φωτογράφησης αλλά το τι είπαν πάνω- κάτω τότε.

2: Μαρί Μαριγώ, σι γκουντούπιασι ου Θανάς ή τσάμπα του καλσόν που αγόρασες ψες; Μίλα μαρί, απού ρουφάς τσι μπίρες σαν νιρομπλεμπλέκ’ αδέσπουτο;

4: Α, όλα κι’ όλα Ιλένιμ’. Δεν σι λιέου τίπουτις. Προψές που στα πα τα καθέκαστα μι τουν Γιώργ’ έγινα βούκινο σι όλου του χουριό. Μι μπλάβσι στου ξύλου η μάναμ’. Κι σήμερα που πήρα του αστικού να έρθω στην πόλ’ μι κοίταζαν λες κι’ είμαι η χαμένη φοράδα του Παναή. Ξερς, αυτή που την βρήκαν μετά από δυο βδομάδες γκαστρωμέν’.

8: Koυρίτσια κουρίτσια αυτός εκεί ο μιλαχρινός στου μπαρ μας τράει. Ουραίους είναι, α;

2: Ποιος μαρί; Ούλ’ μιλαχρινοί είναι; Για γίνι μορ σπεσίφικ.

8: Ικίνους μαρί χαζιά μι του άσπρου πουκάμισου κι του μαύρο πανταλόν’

4: Kαλά Δαφνούλαμ’ φίρανις ντιπ για ντιπ. Ουχτό παληκάρια άσπρού πουκάμισου κι μαύρο πανταλόν’ φοράν’.

8: Αυτός ντε που πιν πίνα κολάντα κι φουράει ρολόγ’ μπούλγκαρι. Τιράτε σας λέω!

2: Ουραίους ίνι. Ε Ιλέν; Ποιο ουραίους απ’ τουν Θανάσις κι’ απ’τον θκομ’ τουν ανιπρόκουπου.

4: Ναι, ναι. Του κάνου νόημα να ροβλίς’ κατά δω. Άιντε, χαρά στα σκέλια μας και σήμερα. Καλά να μας μπει ο χρόνος φιλινάδες.

2&8: Κι να’ νι κι μιγάλους!!!

Ανώνυμος είπε...

oti exeis poli kairo na gamisis

manosantonaros είπε...

Τί να κάνω!!! περίμενα μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση.
Π.χ. το Νο.9 σκέφτεται: Αφού με χαλάει το κρεμμύδι... τί το τρώω η μαλακισμένη;"

Η Νο.3 λέει: "Αντρέα, έλα ν' ακούσεις. Πάλι γαμιούνται οι απο κάτω!"


Η η Νο.15: Σαν πολύ δεν αργεί στο μπάνιο;

vatraxokoritso είπε...

τα λεφτα τα λεφτα!!!
ποιος την γαμαει την τεχνη?

aqua είπε...

Φωτό 1.-Πάρτα άρρωστε!!

Φωτό 2.-Τώρα πως με κόβεις κι απο πίσω?

Φωτό 3.-Οk -περιμένω μωρό μου ! (...τι κάνει ο μαλάκας τόση ώρα?)

Φωτό 4.-Ωωωωω!!!! megalicious!!!!!

Φωτό 5- Σκίσε με baby!!!

Φωτό 6.-Τι κάνω ρε γαμώτο για να βγάλω το ψωμί μου !

Φωτό 10.- Τι κοιτας καλέ.?

13.Γαμώτο ! ….Είναι τόσο μικρός που μόνο να με γαργαλήσει καταφέρνει!!!

Φωτό 14. – Ποιο κουμπί να είναι για τα χρωματιστά?

Γεωργία είπε...

Μα τώρα πραγματικά περιμένεις να βγάλεις άκρη με το τι σκέφτονται οι γυναίκες;! Και τα ίδια τα μοντέλα να ρωτούσες, πάλι απάντηση δεν θα έπαιρνες...;) Άβυσσος η ψυχή του .. μοντέλου!!

Sophia Choleva είπε...

Δεν σκέφτονται απολύτως τίποτα , απλώς στήνονται για να τις φωτογραφίσουν… Έχουν μάθει να στήνονται καλά για όλες τις περιστάσεις …Μόνο από το βλέμμα μπορείς να τα καταλάβεις όλα, μπορείς να δεις την ψυχή της , την ώρα που θα είναι χαμένη , την ώρα που απλά πρέπει να κάνει τη δουλεία της , δεν σκέφτονται τίποτα , δεν σου ζητάνε να καταλάβεις τις σκέψεις τους, εξάλλου είπαμε δεν υπάρχει καμία σκέψη , περιμένουν να καταλάβεις τις ίδιες , ξέρω δύσκολο αλλά θα καταλάβεις μόνο αν κοιτάξεις στα μάτια , μερικές βέβαια έχουν μάθει να καμουφλάρονται , για να προστατευθούνε και μπορεί να σε μπερδέψουν !

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Εγώ θέλω να πω ότι και μόνο που ζητάμε από γυναίκες να μας πουν ενδεικτικά τι μπορεί να σκέφτονται οι (έστω και άλλες) γυναίκες και περιμένουμε να μάθουμε από αυτό, δείχνει ότι όντως δεν έχουμε καταλάβει πώς σκέφτονται οι γυναίκες.

Φήμες λένε ότι οι γυναίκες αρνούνται να εξηγήσουν τη σκέψη τους σε άντρες ανίκανους να επηρεάσουν τη σκέψη τους, αλλά στο κάτω-κάτω τι ξέρω εγώ; Άντρας είμαι :-) Αν όμως ισχύουν οι φήμες, τότε το ηθικό δίδαγμα είναι ότι δεν έχει σημασία τι σκέφτονται οι γυναίκες. Ο νοών νοείτω (pun intentional).

Χαρυβδιςς είπε...

Αντώναρε είσαι ένας κουλτουροφαλοκράτης του κερατά
ΣΗΜ.Μην πλανάστε από τα αθώα ερωτήματα που θέτει και τις ακόμα πιό αθώες απορίες που διατυπώνει...

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Εγώ πάντα απορούσα με τη λέξη φαλλοκράτης και αν τελικά είναι βρισιά… μιλάμε για το κράτος του φαλλού ή για αυτόν που κρατάει το φαλλό; Αν και νομίζω ότι προσφωνήσεις "ρε φαλλοκράτη", "μα τι φαλλοκράτης που είσαι" και "καλά, τώρα λες φαλλοκρατίες" δεν πρόκειται να ευδοκιμήσουν.

€lisavet είπε...

1) Φωτογράφε τέλειωνε, θα σκάσω απ'το να ρουφάω την κοιλιά μου!

2)Δεν έχω απίστευτα λεπτή μέση; Τα μαλλιά μου πως να είναι άραγε;

3)Καλά άμα αργήσει κι άλλο, θα κοιμηθώ εδώ πέρα!

4) Σ'αυτή τη στάση μου χουν πει ότι μοιάζω με την Ιωάννα Λίλη!

5)Γιατί, τόσο χάλια είναι η φάτσα μου δηλαδη;

6)Μeeting εσύ; Καλλιτεχνική φωτογράφιση εγώ!

7)Θες και φωτογράφιση ματζίρη, αντί για διαμάντινο περιδέραιο, μου φερες την αλυσίδα του κυρ Τάκη!

8)Δεν είμαι πολύ γαμάτη; Τι δουλειά έχω εδώ μ'αυτά τα σκιάχτρα; Oh my God...

9)Sharon, φάε τη σκόνη μου!

10)Αχ τώρα είναι σωστό που βγαίνω έτσι; Εγώ κάποτε ήθελα να γίνω ηθοποιός. Είχα πρότυπο τη Βάσια Παναγοπούλου!

11)Κουλτούρα και πράσιν'άλογα, το τούλι μου'φερε φαγούρα!

12)Αν διανοηθείς να μη με βγάλεις θεά (που είμαι), χαιρέτα αυτό τον κόσμο. Πίου.

13) Αχ μήπως γίνεται να τον πάρω κι αυτόν φεύγοντας; Αχ καλέ τι ωραία που είναι εδώ, θα ξανάρθω!

to be continued...