26.9.06

ΓΡΑΝΑΖΙΑ

Εγραφα στο post της φίλης μου της Σοφίας, που θέλει να γίνει δημοσιογράφα να ξεκινήσει από τα πολύ σύγχρονα πράγματα...και αφού το αγαπάει τόσο, να προσέχει να μην μπλέξει στα γρανάζια αυτης της δουλειάς.
Ετσι κι αλλιώς πιστεύω ότι δεν πρέπει να γίνεται κανείς γρανάζι.
Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω μερικά γρανάζια σε video.
Mπορεί και να σας αρέσουνε...
Το αφιερώνω πάντως στη Σοφία.

Υποθέτω ότι δεν πρέπει να διευκρινήσω ότι πρέπει να πατήσετε το βελάκι ΣΤΟ βιντεάκι που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ από κάτω. Οχι κάτω από το πληκτρολόγιο... αλλά κάτω από το κείμενο που διαβάζετε αυτη τη στιγμή.
Και να φαντασθείτε ότι χρόνια ολόκληρα έβριζα τους Αμερικάνους στα manual: Plug it in. Τέλος πάντων! Μην το μπερδεύουμε... (σφάλμα μου)... εσείς δεν έχετε τίποτε να plug in... απλώς πατήστε το γαμημένο βελάκι.
Ουφ!

Ααααα, και εξκιούζμι για τα αγγλικά, αλλά το είδα λιγάκι ιντερνάσιοναλ.
Μην αρχίσετε -ι μπέγκ γιου- όλοι εσείς οι ελληνολάτρεις να μου την πέφτετε. Μια αλλη φορά θα κάνω ένα βίντεο με καθαρεύουσα.
Ασχετο: Θέλω να πάρω μια συνέντευξη από τη Μιμή Ντενίση. Με βρίσκετε πολύ σιχαμένονα;

12 σχόλια:

NinaC είπε...

"Θέλω να πάρω μια συνέντευξη από τη Μιμή Ντενίση"

Καλά, είσαι πολύυυ βιτσιόζος και κίνκυ, λέμε!

:pppppppp

Θεριό Ανήμερο είπε...

Δεν το έχεις κάνει ακόμη; Ε μα τσάμπα δημοσιογράφος είσαι αδερφέ μου, άμα δεν έχεις συνεντευξιάσει τη Μιμή
...

A.F.Marx είπε...

Να πάρεις την συνέντευξη από την Ντενίση.
Αλλά βάλτης στο μυαλό - πλαγίως, εμμέσως και εντέχνως- την ιδέα να μπλογκάρει. Πές της ότι πολλές συναδέφισσες της στο Χόλυγουντ και στο Μπόλυγουντ έχουν μπλογκ και ότι είναι πολύ ιν.
Αυτό που λείπει από τα ελληνικά blog είναι λίγη από την λάμψη της Μιμής. Κι αν έρθει η Μιμή μετά θα έρθουν όλοι. Λαζόπουλος, Κούγιας, Βαλιανάτος...
Μια μεγάλη αλυσίδα από μπλόγκερ με γκλάμουρ.
;-p

manosantonaros είπε...

Eσείς είστε πιο σιχαμένοι κι απο μένανε. Βρε σεις... εννοώ να της πάρω μια συνέντευξη για το blog.
e-Mimi.. οχι αστεία!

Ανώνυμος είπε...

Αν θεωρείς ότι έχει κάτι να πει κάντο. Αλλά σε προειδοποιώ ότι ο Λαζόπουλος και ατάκες τύπου "το τραίνο έπαιξε καλύτερα από την Μιμή" είναι στρουμφοαθώες μπροστά σε αυτά που θ΄ακούσει αμοντάριστα αν πει πάλι καμμιά κουρμούτσα για ταλέντα και θέατρο.

Εγώ υπόσχομαι να είμαι κυρία. :PPPP

manosantonaros είπε...

Λοιπόν είστε εντελως ποπ. Σας περίμενα πολύ πιο ροκ. Βρε την Μιμή Ντεν΄πιση σας λέω, να σκάσει το χειλάκι σας... να με βρίζετε στα comments μέχρι να ζητήσω έλεος.
Ποιαν θέλετε μωρέ; Την Καριοφυλιά Καραμπέτη; Το τρένο μήπως;

Ανώνυμος είπε...

Ψηφίζω το τρένο.-

(και δεν είμαστε ροκ. μέταλ είμαστε)
:P

Sophia Choleva είπε...

Πολύ καλό το βιντεάκι σου Μάνο και ειδικά εκεί προς το τέλος !!! Σ’ ευχαριστώ που μου το αφιερώνεις ! Θα προσέχω , εξάλλου συμφωνώ κι εγώ , πως δεν πρέπει κανείς να γίνεται γρανάζι ! Να την πάρεις την συνέντευξή από την Μιμή , αρκεί να μην είναι σαν αυτή που είχε πάρει η Στάη , από την Δημητρίου !

Υ.Σ Αυτό με το έλεος μ’αρεσε –μ’αρεσε !

Χαρυβδιςς είπε...

η τηλεοραση στο γραφειο ειναι ανοιχτη τα απογευματα για κανα εκτακτο χωρις ηχο...σημερα το βραδυ συνειδητοποιησα οτι τις τελευταιες μερες περνα απο μπροστα μου συνεχως η Αντζελα Δημητριου...Σας παρακαλω πειτε μου γιατι? Τι εχω χασει?(εκτος απο το μυαλο μου ...) Μια συνενετευξη με την Αντζελα σας παρακαλω Μάνε να αναπληρωσω τις γνωσεις που εχασα...αλλωστε εχετε εργαστει στον ΑΝΤ1 και σιγουρα εχετε διασυνδέσεις....

An-Lu είπε...

Σύρα 2 βότκες ΠΡΙΝ την συνέντευξη διότι μετά θα είσαι γκολ!








από τη βαρεμάρα.....

Dark_Maiden είπε...

Επειδή δεν κατάλαβα, πού είπες ότι πατάμε?
Στο βελάκι, πάνω ή κάτω?
Δίπλα μήπως?
Γαμώτο.. Με μπερδεύεις ;-)

Ανώνυμος είπε...

maaanooo!
teleio! mpravoooo