26.9.06

Ε;

Τί κάνετε άμα σας έρθει στο μυαλό μια παλιά αγάπη;

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάω στο νεκροταφείο και αφήνω λουλούδια και ζητώ για μια ακόμα φορά συγγνώμη για τις πράξεις μου σε στιγμές πάθους...

Ανώνυμος είπε...

συνηθως τον μαλακα... οπως εκανα και με πολλη μεγαλη επιτυχια οσον καιρο δεν ηταν παλια η αγαπη...

manosantonaros είπε...

anonymous, δεν πιάνει... κάτι άλλο...
siegmund: χαχαχαχαχαχαχαχα εχεις τόοοσο δίκιο.

herinna/ είπε...

Μα καλά με κλέβεις; Διάβασε το ποστ μου το χθεσινό.

herinna/ είπε...

Και κοίτα, μιας και με κράτησες στις παλιές σου αγάπες, δεν φτιάχνεις και το λινκ σωστά; ετούτο εδώ που έχεις παραπλεύρως, δεν οδηγεί πια σε μένα. θενκς :)

Ανώνυμος είπε...

Αλλάζω πλευρό και μετρώ 69 προβατάκια - ένα κακό όνειρο ήταν.

it is είπε...

Χαϊδεύομαι!


Βασικά χαμογελάω γιατί θυμάμαι τις καλές στιγμές μόνο.... Μιλάμε για παλιέεεεες αγάπες όμως....Για τις πιο πρόσφατες "παλιές" κατεβάζω αγγέλους γιατί είναι όλες καριόλες!
Αχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

αν συνεχίζω και τον σκέφτομαι για πάνω απο 48 ώρες παίρνω τηλεφωνο.
κάτι θα θέλει να μου πει(αυτός,το σύμπαν, εγω, ολοι μαζί συγχρόνως;P)

manosantonaros είπε...

Σας βρίσκω όλους κι όλες πολύ συγκρατημένους και αποφασισμένους. Ρε σεις όλοι τόσο κακές αναμνήσεις έχετε; Ούτε ενα τόσο δα απωθημένο;
Μπράβο βρε...
Μπράβο.΄...

manosantonaros είπε...

Και κόφτε τη μαλακία. Αυτη η από πάνω μου που γράφει δεν είναι η π΄ρωην γυναίκα μου. Αλλούνου είναι. Γυναίκα όχι πρώην...

Ανώνυμος είπε...

NAI ΡΕ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΓΚΑΝΤΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ.

Ανώνυμος είπε...

Που την βρήκες την μαρία ???????
ΜΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΙΑ . ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

Matron Maya είπε...

για όλα φταίνε οι γκόμενες οι πρώην και οι επόμενες...

το τραγουδάκι γνωστό.
το θέμα ειναι τι κάνουμε όταν μας έρθει η καινούρια αγάπη...
τις παλιές πάνω κάτω τις ξέρουμε...

καλημέρα σας!

Sophia Choleva είπε...

Για όλα φταίνε οι γκόμενες , οι πρώην και οι επόμενες, επώνυμες και ανώνυμες , γενικώς ! Καλές, κακές αναμνήσεις , απωθημένα , όλα παίζουν ….

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Εγώ ξέρω ότι έρωτας είναι η αυταπάτη ότι η επόμενη γυναίκα θα διαφέρει από τις προηγούμενες και ευτυχία είναι κάτι που νομίζεις ότι θυμάσαι πως έζησες.