23.9.06

News Lover1

Mε ρωτούν διάφοροι γιατί δεν δημοσιογραφώ στο blog μου.
Και τους κοιτάω μαλάκας.
Δηλαδή όταν γράφω πικρά για όλες αυτές τις γυναικάρες που περιμένουνε τον «παντρεμένο» τους μπας και περάσει , τους ρίξει έναν και μετά φύγει... τί κάνω;
Δεν δημοσιογραφώ;
Κούνια που τους κούναγε....
Οι γυναίκες αυτές στεγνές παντού (ειδικά στην ψυχή) κάλλιστα μπορεί να είναι διευθύντριες στην εφορία της γειτονιάς σας, δάσκαλα του παιδιού σας... ή οτιδήποτε άλλο...
Υποθέτω ότι δεν θέλετε περαιτέρω διευκρινήσεις.

Αντιπαθώ αυτούς που μπαίνουν στα blog για να γράψουν αυτά που δεν μπορούν να γράψουν στις εφημερίδες και τα περιοδικά, όπου εργάζονται...
Ναι! Βγάζω τον εαυτό μου απ’ έξω. Διαχωρίζω σαφώς τη θέση μου. Οταν δούλευα σε εφημερίδες και περιοδικά έγραφα αυτά που γράφω και σήμερα στο blog μου.... απλώς προσπαθώ να τα γράψω blog-ένια.

Γιατί βάζεις κώλους... μου διαμαρτύρονται συνήθως με e-mail.
Βάζω κώλους γιατί όλα γύρω μου είναι κώλος.
Βάζω κώλους προσεκτικά...κώλους που δεν θα χαλάσουν την εύθραυστη αισθητική πολλών... βάζω κώλους γιατί είναι το πιο κομψό κομμάτι του κορμιού... εκτός πια αν θέλετε να βάζω μασχάλες.

Είναι προφανές ότι η υπερ-πληροφόρηση διέλυσε την πληροφόρηση.Δείτε το με τα σκάνδαλα στην τηλεόραση.... σου λέει ο άλλος ότι υπάρχουν ... κοινοβουλευτικές ομάδες με μισθολόγιο σε βιομηχανίες και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.
Φάε, έναν κώλο λοιπόν, μπας και πάρεις το μήνυμα.





Μια χώρα εντελώς φαλοκρατική (γειά σας αδέλφια) είναι φυσικό να είναι τίγκα στους αχόρταγους πασάδες και τις στεναχωρεμένες γυναίκες.
Γιατί έχουμε σκάνδαλα;
Μα γι’ αυτό... γιατί άλλο;
Ξέρετε εσείς κανέναν χορτασμένο να κάνει σκάνδαλα;
Πώς τους κόψατε αυτούς με τις χειροπέδες;
Τους κόψατε για χορτασμένους; Δεν εννοώ οικονομικά.
Πάρτε λοιπόν εναν υπέροχο κώλο με πορτακαλί στριγκάκι, που στο κάτω-κατω είναι real και όχι feak.

Ολοι αυτοί οι αγάμητοι και οι αγάμητες ισοπεδώνουν τα νέα παιδιά. Ακούς από το στόμα τους την λέξη «νεός» και την ακούς σαν βρισιά.
Βασικά τους μισούν γιατί είναι νέοι.
Φάε έναν κώλο προέκταση γόβας 18 εκατοστών, μπας και συνέλθεις παπάρα.

Δεν θυμάμαι καμμιά εφημερίδα ή κανένα κανάλι να αναφέρθηκε στην Ακρόπολη που ήταν στο ημίφως όλον τον Αυγουστο. Αν νομίζετε ότι δεν δημοσιογράφησα γράφοντας γι’ αυτό, κάνετε μεγάλο λάθος... εκτός κι αν νομίζετε ότι δημοσιογραφεί οι Τράγκας στα παράθυρα.
Ποιός έχει δίκιο;
Ο Τράγκας βέβαια... ποιός να’χει; Εγώ;
Μετριόφρων;
Αντε καλέ... αν αγάπες μου, η μετριοφροσύνη ήταν προτέρημα, να είστε σίγουροι ότι θα την είχα...
Ο Τράγκας έχει δίκιο...γιατί οι πιτσιρικάδες τον Τράγκα βλέπουνε, γιατί αυτον βλέπουν οι γονείς τους.... και γιατί αυτός είναι persona. (ΗΡΩΑ ΜΟΥ!!!!)
Να σας πω τί είναι αυτό που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο από όλα στον Τράγκα;
Σας ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ (τόχω δει με τα ματάκια μου) ότι υπάρχουν γυναίκες που μαλλιοτραβιούνται για το ποιά θα κερδίσει τον έρωτά του. Μιλάμε για μαλλιοτράβηγμα-μάδημα και θρήνο κανονικό.
Πώς το’χε πει ο «Καιρός» της «Ε»;
Ανάβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.

Φάε λοιπόν εναν κώλο στο ηλιοβασίλεμα για να πορευτείς εν ειρήνη.


Θέλω επίσης να πώ, ότι είμαι πολύ ευτυχισμένος. Είναι η πρώτη φορά μετά απο 19 χρόνια (από την εποχή του 9,84) που συνάντησα μονομιάς τόσο πολλούς ταλαντούχους ανθρώπους, εδώ στα blogs. Παιδιά με άποψη, με φρεσκάδα, με όραμα, με νέες ιδέες στην κωλότσεπη, που βλέπουν το μέλλον απρόσμενα ολοκάθαρα. Ο καθένας και η καθεμία εντελώς διαφορετικοί.
Σκοπεύουμε να κάνουμε πολλά.
Είμαι απίστευτα τυχερός, που στην ηλικία μου, με έχουν στην παρέα τους.
Σκοπεύουμε να κάνουμε πολλά.
Σας προειδοποιώ!
...με τη καλή έννοια του όρου.

16 σχόλια:

€lisavet είπε...

"Σας ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ (τόχω δει με τα ματάκια μου) ότι υπάρχουν γυναίκες που μαλλιοτραβιούνται για το ποιά θα κερδίσει τον έρωτά του. Μιλάμε για μαλλιοτράβηγμα-μάδημα και θρήνο κανονικό."

Μαλλιοτραβιούνται ε; Εμένα γιατί μου ακούγεται λίγο μαζό;
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια...

Ανώνυμος είπε...

Μου άρεσε πάλι το σχόλιο σου...πολύ..ειδικά αυτο..με τους χορτασμένους και τα σκάνδαλα...χορτασμένους στην ψυχή...στα βιώματα...στα λάθη..όσο για τον Τράγκα...η αισθητική μου...δεν μου επιτρέπει καν ..να τον σχολιάσω..

manosantonaros είπε...

Σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια, αλλα το βιντέακι παίζει στην αρχή. Παταμε κουμπάκι, βλέπουμε βιντεάκι.

Ανώνυμος είπε...

Μάνο καλημέρα

Υπάρχει λόγος να επικοινωνήσουμε, δεν έχω μαιλ σου.

Το δικό μου είναι abce_678@yahoo.gr

Σε αναμονή
Να είσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Μάνο μου...

μετακόμισα στις γειτονίες σας...τέρμα ..το...www.athensvoice.gr/paranoia έγινα ...http://cureofparanoic.blogspot.com/

Ανδρέας Κ είπε...

Καλά όλα αυτά, αλλά τους κώλους του έκοψες σιγα σιγα... ;-)

manosantonaros είπε...

Ελισάβετ, μαζό ξε-μαζό, εγώ λέω τί είδα.

Οιδιποδα, thnx.

Ανώνυμε, τα e-mail είναι στο profile.

Μ13, χαίρομαι που συμφωνείς... επειδή άλλες κάνουν ότι δεν κατάλαβαν.

Ανδρέα, εγώ έκοψα τους κώλους; Μάλλον δεν είδες το videaki.

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρες Μάνο ! Το πήραμε το μήνυμα,ελπίζω δηλαδή :)

herinna/ είπε...

Όσο κάθετα εχθρική είμαι με την ατιμία του κερατώματος, είμαι και με την άποψη ότι σαν πολυγαμικά όντα, έχουμε το άλλοθι να το κάνουμε. Ωστόσο αγαπητέ Μάνο δεν φαίνεσαι να κατέχεις το θέμα πλήρως, εκτός κι αν επιλεκτικά τσουβαλιάζεις τα θύματα στο σάκο με τους θύτες. Εκείνο που εγώ έχω παρατηρήσει στις συμπεριφορές των ανθρώπων, και πιστεψέ με τις έχω επιμελώς σπουδάσει, είναι πως οι άντρες σαν φαλοκρατικά όντα όπως το θέτεις έχουν άλλοθι για όλα, οι γυναίκες όμως, είτε πρόκειται για κορίτσια, είτε για ενήλικες, στην εποχή της υποτιθέμενης σεξουαλικής ελευθερίας, παραμένουν υπόλογες, είτε γαμιούνται είτε δεν γαμιούνται, είτε κάθονται στα αυγά τους κοιτάζοντας τη δουλειά τους, είτε έχουν τις κεραίες τους σηκωμένες, είτε είναι κερατωμένες είτε κερατώνουν αυτές. Δεν είμαι εξοργισμένη μαζί σου για το ότι έθιξες ένα ζήτημα που αγκαλιάζει μια μεγάλη πλειοψηφία παντρεμένων αντρών όπου θεωρούν την πιο μεγάλη μαγκιά το "απο δω η γυναίκα κι απο δω το αισθημά μου" μιας και έχεις τη ροπή προς σκυλε παραδείγματα, αλλά για το ότι εστιάζεις μονόπλευρα, και σαν εντύπωση αυτό δεν αλλάζει με την αναφορά στους με τις χειροπέδες. Δεν είμαι εξοργισμένη μαζί σου γιατί πυροβολείς τους αγάμητους, αλλά γιατί δεν πυροβολείς τους mother fuckers αυτού του κόσμου, μιλάς για στεγνές ψυχές και θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου αν είχες την παραμικρή ιδέα γιατί πράγμα μιλάς, αφού τις εντοπίζεις εκεί που υπάρχει δάκρυ, ταπείνωση, ντροπή και ευπειστία ενδεχομένως, διότι το έργο αυτό έχει παιχτεί πολλές φορές για αγνοεί κανείς τις παραμέτρους του και να πιάνουμε μόνο ότι μας βολεύει για χτίσουμε την αποτρόπαιη γυναίκα δασκάλα, την αποτρόπαιη γυναίκα αγάμητη και την αποτρόπαιη καψουριασμένη που το ρίχνει στα σκυλοτράγουδα. Από την άλλη μου θυμίζεις το ρητό, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια γιατί στη μέχρι τώρα σαραοχτάχρονη πορεία μου, δεν έχω συναντήσει αρσενικό που να είναι ευχαριστημένος με ότι έχει, αλλά τσούρμα ανοργασμικών ηδονοβλεψιών που καταφεύγουν στις τσοντες, ενώ ορκίζονται ότι έχουν βρει τη γυναίκα της ζωής τους και κόβουν φλέβες γι'αυτήν. Αυτά όλα αφορούν τους παντρεμένους, κι όταν λέμε πως ζούμε σε ανδροκρατική κοινωνίνα, εννοούμε πως η γυναίκα μέσα της, σε κάθε περίπτωση θα είναι αυτή που θα εισπράξει το ανάθεμα, είτε κάθεται στ΄ αυγά της είτε δεν κάθεται. Και δυστυχώς δεν το εισπράττει μόνο από τους άντρες, αλλά κι από τις μεταλαγμένες τσαμπουκαλούδες, που συναινούν, χειροκροτούν, και διασκεδάζουν βλέποντας την γυναικεία τους υπόσταση να κατακερματίζεται αναίσχυτα. Εύγε λοιπόν σε όλους αυτούς, που βρήκαν τη διαφθορά στη ρίζα της και τη χτυπούν, εύγε σ' αυτούς που έχουν στόμα και μιλάνε, εύγε και σ' αυτές που σαν χαμαιλέοντες βολεύονται σε όποια παράμετρο διαλέξεις να τους πετάξεις στα μούτρα, εύγε και σε σένα που από τότε που έμεινες μόνος, ανακάλυψες τις χάρες των στριπτιτζούδων, παραλείποντας πάλι επιλεκτικά να μας πεις ότι δεν έβαλες έγκαιρα το χέρι στην τσέπη να της κουνήσεις ένα εκατοευρώ κι έχασες το μανούλι. Έτσι όπως τα έχεις μπουρδουκλώσει με σένα και τους γύρω σου, δεν έχω καταλάβει για ποιο σεξ μιλάς μα την αλήθεια μου μιλώντας για σεξουαλική αυτάρκεια, που την εντοπίζεις. Φοβού λοιπόν τους αδιάφθορους και σπάθαν φέροντες είναι το ρητό που εγώ έχω υιοθετήσει στη ζωή μου, κι όσο για το σεξ, όπως μπορούμε βολευόμαστε, υπάρχει κάτι άλλο που κάνουν οι άνθρωποι διεθνώς; Λυπάμαι που στην επιστροφή μου βρήκα έναν Μάνο εξαγριωμένο κι επιθετικό προς πάσα κατεύθυνση, θα συμφωνούσα απόλυτα αν όλο αυτό, απέβλεπε σε κάτι πιο ουσιαστικό, αλλά δυστυχώς το βλέπω σαν παπαριές προς εκτόνωση. Ότι κάνει ο κάθε εξαγριωμένος σε ένα blog δηλαδή, λόγος που με έκανε να σταματήσω να γράφω σ' αυτά. Την ίδια ώρα ο Δυων Ανατέλλων, που έχει ορίσει διαφορετικά τον εαυτό του μέσα σ' αυτά, σταμάτησε να γράφει γιατί δεν έχει λέει κάτι να πει, και ξέρω καλά τι εννοεί, όλοι ξέρουν αλλά παριστάνουν τους χαζούς, κι ως προς αυτό του βγάζω το καπέλο, πάντα το έκανα άλλωστε. Διαβάστε το τελευταίο του ποστ, ίσως κουνηθούν μερικά κεφάλια λέω, ίσως.

manosantonaros είπε...

Sophie, σιγά που δεν θα παιρνες εσύ το μήνυμα.

Herinna, αγαπημένη μου καλως ήρθες. Herinna-0(η) Χείμαρος. Χαχαχαχα κλατι σε ακούμπησε λοιπόν. Καλωήρθες πίσω. Αααα, και ξέρεις όσοι (ες) επιστρέφουν , επιστρέφουν είτε σοφότεροι είτε ηττημένοι... ακόμα και ο εγκληματίας ρε παιδί μου... χαχαχαχαχα...παρ' όλα υτα σε πολλά έχεις δίκιο. Γράφω ότι νιώθω αγάπη μου....

manosantonaros είπε...

Ηerinna, Κάποτε ο Αλέκος Σακελάριος, μου είπε: "Γράφε ακόμα και όταν δεν έχεις τίποτα να γράψεις. Συνήθως αυτά είναι τα πιο σημαντικά." Θα μου επιτρέψεις μικρή μου, να τον εμπιστεύομαι. Το συστήνω άλλωστε με τη σειρά μου. Ασε που δεν έχεις ιδέα γιατί σταμάτησε(;) να γράφει ο Ανατέλλων.

Μου αρέσει που ερμηνεύεις τα κείμενα μου και ξέρεις εσύ καλύτερα από μένα τον ίδια τις ιστορίες μου.
Και αν θες τη γνώμη μου (δεν είναι υποχρεωτικό να τη θες) χρησιμοποιείς στο κείμενο σου τη λέξη "γαμιούνται" σαν βρισιά. Κάτι λέει αυτό... τουλ΄χιστον φωτίζει τον άκρτο θυμό σου.

Κατα τα άλλα: δεν γράφω, ξέρεις σημειώματα στον τοίχο, στο blog γράφω, που έχει την πολυτέλεια της στιγμής... του very moment που λένε. Μου έκανε εντύπωση στην ιστορία με την κοπέλα στο bar, που οι περισσότερες ΓΥΝΑΙΚΕΣ έβγαλαν εύκολα το συμπέρασμα ότι ήταν πουτάνα, παρ' όλο που διεκρίνησα ότι δεν ήταν. Το βρίσκω πικρό για τις γυναίκες. ή με βρίσκετε πολύ αφελή ή εσείς είστε αθεράπευτα σκληρές προς τις γύρω σας.

Λες ότι δεν έχω ιδέα τί σημαίνει μια στεγνή (ψυχικά) γυναίκα. Πρακτικά έχεις δίκιο, σε διαβεβαιώνω όμως ότι ξέρω να τις ξεχωρίζω και προσπαθώ να μαλακώσω τη στεναχώρια τους (δεν έχει σεξουαλικό υπονοούμενο αυτό!)

Ομως συγγνώμη που ρωτάω, αλλά γιατί μου την πέφτεις; Πού είδες ότι το είδα μονόπλευρα; Αν είσαι τόσο θυμωμένη που δεν μπόρεσες να διακρίνεις την ειρωνία μου για τους mother fuckers, τότε δεν φταίω εγώ... εκτός κι αν νόμιζες ότι είμαι τόσο blogo-νάρκισσος που θα έβγαζα τον ευατό μου, απ'έξω.

herinna/ είπε...

χαχαχα όπως και κάθε καθώς πρέπει υποψιασμένο προς τον κομπλεξισμό του άτομο, πράγματι ομολογώ ότι μου διέφυγαν πολλά μέσα στο θυμό μου. Δεν θύμωσα τυχαία όμως, όσο για τη σκληρότητα προς τις γύρω μου οφείλω να ομολογήσω ότι έχω πολύ καιρό που διάβασα αυτό το ποστ ωστόσο μου έμεινε η εικόνα σου και η εικόνα της αναφερομένης στο παιχνίδι, δεν έκρινα όμως την ίδια και είναι άσχετο με το τι η ίδια κάνει, εσένα έκρινα ως αρσενικό από τη μεριά του θηλυκού που θέλει δεν θέλει εισπράττει το βλέμμα και τη θέση του πρώτου, ανάλογα με την εκάστοτε ψυχική του διάθεση. Τώρα το
"γαμιούνται" έχει πολλές ερμηνείες για να μείνουμε στη μία, να το κάνει κανείς και να το φχαριστιέται πάει στο διάολο, δεν το είπα πάντως απαξιωτικά και φωτιά θα μας κάψει αν το έκανα. Γιατί στην πέφτω; Γιατί πως αλλιώς φαντάζεσαι ότι θα γύριζα; για να σε χαιδέψω; Γιατί περιμένω από σένα περισσότερα και γιατί ανέκαθεν αντιπαθούσα τις ανώδυνες σχέσεις. Άκου γιατί του την πέφτω! Όσο για τον Δύοντα, είπα αυτά που ο ίδιος δήλωσε στο ποστ του αναφέροντας γιατί δεν γράφει, δεν μπορώ να ξέρω τα περαιτέρω, κράτησα πάντως ότι είπε. Όλα τα κρατώ ιδίως από αυτούς που έχω μέσα στο συρφετό ξεχωρίσει, γι' αυτό και μου την δίνει όταν τους βλέπω να μου το ρίχνουν στην τρελή, ή δεν έχουν ξεκαθαρίσει ευθαρσώς τη θέση τους, όπως έκανες τώρα. Αισθάνομαι λίγο καλύτερα μετά απ' αυτό. Α, ο αγαπητός Δυων bye the way, δεν έχει εισπράξει λίγα από μένα πριν σταυρώσει έναν δημόσιο έπαινο στο προσωπό του, πάει να πει την πέφτω μόνο εκεί από όπου περιμένω...και δεν αφορά καν εμένα αυτό. Κι εγώ χαίρομαι που γύρισα, έστω και υπ' ατμόν. Φιλώ σε.

Ανώνυμος είπε...

Από χθες με έτρωγε. Σιγά μην περίμενα ως τη Δευτέρα, μετά την πρωινή ανάγνωση των Κυριακάτικων εφημερίδων (πόσο σουρεάλ είναι η "κυριακάτικη καθημερινή";) και ένα ζεστό καφέ, έφυγα σε ένα net cafe να δω το βιντεάκι.

Επεσα πρώτα σ'αυτό και έπεσα απ'τα γέλια :)
Τα σχόλια είναι απίθανα και (σου θυμίζω την κουβέντα μας) είναι αυτό που έπρεπε να κάνουν στο Channel 9.
Οσο για τις μουσικές επιλογές, γαμούν!
Συμβουλή: στο επόμενο βιντεάκι να τρως μακαρόνια ;)

Derek είπε...

εγώ πάλι θέλω να βγάλεις τους κώλος και να βάλεις βυζιά!

Ανώνυμος είπε...

και με βυζια και με κωλους...μια χαρα ειναι η μπλογκοδημοσιογραφια. τα βιντεα δεν τα ειδα... τρομαξα στην ιδεα του τραγκα. οχι τωρα που εκοψα την τηλεοραση να μου ερθει απο το "παραθυρο" !
εγω παντως θα ψηφισω τους κωλους!!!
:-)))

Ανώνυμος είπε...

maaanoooo!
mpavo
milame gia poly gelio