16.9.06

Σουπριζ

Προχθές πήγα να συναντήσω για επαγγελματικούς λόγους έναν κύριο. Ηξερα από πριν ότι ήταν ένας σκληρός, τετράγωνος και έμπειρος manager.
Πάντα βρίσκομαι σε δύσκολη θέση, άμα συναντώ τέτοιους τύπους. Προσπαθώ να το αποφύγω με κάθε τρόπο. Αυτη τη φορά όμως έπρεπε να πάω.
Πήγα λοιπόν.
Ηταν όπως τον φανταζόμουν.
Τυπικά ευγενικός. Με κέρασε μια πορτοκαλάδα, φυσικά δεν τόλμησα να καπνίσω γιατί όλα φώναζαν ότι «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ» και αμέσως μπήκαμε στο θέμα.
Είχε μια άποψη και αυτό ήταν.
Τα υπόλοιπα ήταν μπούρδες.
Το αντιπαθώ αυτό.
Προσπάθησα να του πω τη δική μου άποψη.
Πολύ γρήγορα με διέκοψε με μια κίνηση του χεριού.
-Αυτό είναι πολύ προσωπικό. Δεν έχω τέτοιο ενδιαφέρον.
Η συζήτηση είχε τελειώσει. Μην φαντασθείτε ότι ήμουν θυμωμένος ή κάτι τέτοιο. Απλώς δεν συμφωνήσαμε. Κάθε μέρα συμβαίνει αυτό.
Σηκώθηκα και του άπλωσα το χέρι.
-Χάρηκα.
-Κι εγώ το ίδιο. Καλημέρα σας.
Με συνόδεψε μέχρι την πόρτα και λίγο πριν την ανοίξει έκανε κάτι που με έξέπληξε.
Με ακούμπησε φιλικά στην πλάτη.
-Ξέρετε, κι εγώ μιλάω ευκαλυπτιανά! μου είπε.
(Αναφερόταν για ένα post –πολύ προσωπικό- που είχα γράψει.)
-Χρειάζεται πολύ θάρρος για να γράψετε κάτι τόσο προσωπικό. Μπράβο.
-Ειστε και σεις blogger;
-Καλημέρα σας! μου είπε και άνοιξε την πόρτα.


* Πώς το’λέγε η γιαγιά μου; Α, ναι! Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ ακόμη να βρω προπονητή Ευρωπαίο, με μεγάλη πείρα και πολυάριθμες επιτυχίες, κι εσύ μου μιλάς για μπλόγκερ...

ΥΓ. Πάω να σνιφάρω καμία γραμμή κόκας να στανιάρω. Σταδιάλα με την πλέμπα που έμπλεξα..

Κωστής Γκορτζής είπε...

Τον Αλέφαντο ...μήπως;

Ρε Μάνο, τελικά δεν κατάλαβα, ποιός ήταν ο λαγός και ποιά η κουκουβάγια; Μας αποπροσανατολίζεις και με τις "πρυμάτσες" που μοστράρεις κι άντε να εστιάσουμε στα βαθύτερα νοήματα...:)

vatraxokoritso είπε...

μανο καταλαβες τωρα γιατι εχω ελπιδες να βρω γαμπρο μεσα απο το μπλογκινγκ....
ολοι μας διαβαζουν..
χαχαχαχαχα!

it is είπε...

Αναφορικά με την παροιμία στο τέλος:

"Μιλάς με γρίφους μάγε!" :P
Εξήγησέ μας να ΄καταλάβουμε ;)

Η φλαση που περιγράφεις πως βρέθηκες είναι πολύ άβολη ρε γμτ γιατί είναι έτσι μερικοί άνθρωποι?

ΥΓ Κύριε manager άμα διαβάζετε ξεκολλήστε λιγάκι :PPPP
Θα γεράσετε γρήγορα.....

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τελικα ειμαστε διασημοι εμεις οι bloggers!!!
Ειδες που πηγες και επεσες;

pascal είπε...

Εγώ είχα βγει με μια γκόμενα και με είχε αρχίσει στα περί ενεργειακών πεδίων, τάντρα, μάντρα και τέτοια. Της λέω: δεν κόβεις τις αμπελοφιλοσοφίες;
Και μου απάντησε: με τίποτα, είναι το αγαπημένο μου μπλογκ.


Φαντάσου...

€lisavet είπε...

Δε λένε, πόσο μικρός είναι ο κόσμος; Το internet τον κάνει ακόμη μικρότερο. Έχετε και τ'όνομά σας στο blog, ακόμη πιο εύκολο να το βρει κανείς ή να πέσει πάνω του τυχαία.

it is είπε...

Άσχετο αλλά θα το πω....Παίζει να ξεκωλλήσουμε με τους κώλους? Καλά ήτανε δλδ δε λέω αλλά αποπροσανατολίζει από την ουσία των post imo πάντα ....