19.3.07

Βόλτα1 στην ΑΘΗΝΑ!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ μου αρεσε η βολτα αυτη μιας και δεν εχω την ευκαιρια να την κανω εγω, επειδη μενω σε χωριο της μακεδονιας, 8α χαρω να δω και αλλες και μερα , φιλια.

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ για τη βραδυνή βόλτα Μάνο. Και η μουσικούλα τέλεια!
Μου έχει λείψει η Αθήνα.
Κάνε πιό συχνά τέτοια βιντεάκια αν μπορείς!

o kairos είπε...

Στην αριστερη με τετοια ταχυτητα μονο γκομενα μπορει να οδηγουσε...)))

Ανώνυμος είπε...

Ston Kwtsovolo de3ia kai vgaineis sto spiti mou!xaxa!
Gurisa apo Nigeria, grafw ena journal me photos kai 8a to dhmosieusw.Na eisai se etoimothta.
Epishs erxomai Ellada se 10 meres.
Filakia
Valisia

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη για την ανωνυμία μου, αλλά δεν ασχολούμαι με τη συγγραφή μπλογκς.
Μάνο μου, η βόλτα ήταν υπέροχη!
Να μας πάρεις κι άλλες!!!

γιωργος είπε...

Αν το δεί ο sofo λες να σου ζητήσει η επόμενη βόλτα να είναι σε live strip show? :) Ή μήπως θα μας βολτάρεις σε κανα καλό μπαράκι;

Ανώνυμος είπε...

Αν βολέψει η διαδρομή δες μήπως περνάει ο δρόμος σου και από εδώ!

Ανώνυμος είπε...

ψιλοζαλίστηκα με τη βόλτα σας. τουλάχιστον ήταν ευχάριστη η μουσική
(κάτι που εξουδετέρωσε την ατμόσφαιρα θρίλερ των σκηνοθεσιών σας, για να μη ξεχνιόμαστε ;) )