11.3.07

Τί ιδέα!!!

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mano pleaseeeeeeeeee
δες το blog σου σε 1024 ανάλυση

Αθήναιος είπε...

Όνομα και τηλέφωνο του διαφημιστή που έγραψε το σενάριο, πληζ. :-)

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είπε ότι η διαφήμιση δεν είναι τέχνη;
Κρατούσα την αναπνοή μου, σαν να φοβήθηκα ότι θα επηρεάσω το σενάριο :) ...
Καταπληκτικό

manosantonaros είπε...

magica...διορθώθηκε τώρα;

Aθήναιος... τρελλάθηκα μόλις το είδα...

Παράφωνος... Απίστευτο. Το περιγράφεις καλά. Sorry ου δεν ήμουν στο gmail πριν

Ανώνυμος είπε...

Το κατάλαβα ότι δεν ήσουν μέσα :) , έχεις μια "πρόσκληση" :) ευκαιρία να μας πείς για τις αγαπημένες σου ταινίες...
http://parafoniades.wordpress.com/2007/03/11/my-best-movies/

Alitovios είπε...

Είναι λίγο παλιά η διαφήμιση.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Προσκυναω αρχικα για την ιδεα και μετα για την εκτελεση της.
Πολυ καλη!!!!

Haris είπε...

Ίσως, η καλύτερη διαφήμιση που έχω δει μέχρι τώρα...

Vsls είπε...

Παλιά αλλά κορυφαία διαφήμηση! Ένα τμήμα της έπαιζε και στην τηλεόραση!
Μάνο τελικά το πήρες απόφαση να μη μας ξαναγράψεις ε;

Dreamer on the Poof είπε...

Το έχουμε καταλάβει οτι είσαι παιχνιδιάρης
και αισιόδοξος όμως

γιατί το μαύρο ???

προς το παρόν σε σώζει το κόκκινο :)))

Dreamer on the Poof είπε...

Μου αρέσει ΠΟΛΥ το μπλε του καλοκαιριού...!!!
κάνει ωραία αντίθεση με το μαύρο...

κατά τα άλλα επιβεβαιωνόμεθα...χαχαχαχαχα!!!

An-Lu είπε...

Με γειά το τεμπλέτι!
Μου φαίνεται πως με συναγωνίζεσαι στις αλλαγές ;-)

Neraida είπε...

Καλημέρα. Σας διαβάζω εδώ και καιρό. Σας έχω κι εγώ μια πρόσκληση για ταινίες, όπως ο παράφωνος. Θα χαρώ, εάν μας κάνετε την τιμή.

Ανώνυμος είπε...

όλα μια χαρά τώρα mano, περνάς τις εξετάξεις ακόμα και στην 800x600 νομίζω
:)

Νίνα είπε...

Απίθανο!!! Απιστευτο!!!

φυσικα κι η διαφημιση ειναι τεχνη =)αχ ενθουσιαστηκα ειχε πολυ πλακα!