15.11.06

it's a girl!!!






14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Ανώνυμος είπε...

αυτή τη θεωρείς γυναίκα τώρα, μπακουροκαράφλα?

Μαύρος Γάτος είπε...

Χουλαχούπ μάλλον έχεις καιρό να δεις γυναίκα και ξέχασες πώς είναι, φαντάρος στα Ίμια είσαι παιδάκι μου;

Μάνο κούκλα (κα οι φωτό τέλειες)
(για να ποστάρεις εσύ μάτια και όχι .... Σ;)))))))

Derek είπε...

πες μου ότι αυτή η τελευταία (η μωβ) βγαίνει και σε 1024Χ768 να την κάνω ταπετσαρία!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια σε εσένα.... και στην φίλη σου!

Ανώνυμος είπε...

Τι μουνί είναι αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Ελληνίς είναι Αντώναρε;
Πού είναι να πάω;

Ανώνυμος είπε...

!

Ανώνυμος είπε...

Eιλικρινης απορία:

Aν όντως είναι φίλη σου - και δεν πρόκειται για κάποια άλλη χαριτωμενιά που εμένα ο εγκέφαλος μου αδυνατεί να συλλάβει-, πώς ανέχεσαι να την εξευτελίζουν κάποιοι με τα σχόλια τους;

(Eίπαμε: Aν....και εφόσον...)

BAΣIΛHΣ

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ..ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ:ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΕΖΙΛΕΥΟΥΜΕ?ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΦΙΛΕ..
Υ.Γ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΝΟ..ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΕΣ,,

Ανώνυμος είπε...

Σαφώς και είναι οι μαλάκες που εξευτελίζονται, απο την άλλη όμως, δεν είναι και απο τα πιο ωραία πράγματα να σου " μαγαρίζουν " ( πρόσεξες τα εισαγωγικα, έ; ) κάτι πολυ όμορφο για σένα. Eίναι σαν να ρίχνεις "τα άγια τοις κυσί"...

Tώρα, αν δεν την ενοχλεί ούτε την κοπελιά, εγω πάω πάσο- δεν μου πέφτει λόγος. Tη γνώμη μου είπα, επειδη οι χοντράδες ( απο τους μαλάκες που λέγαμε), πάντοτε με αιφνιδιάζουν δυσάρεστα.

BAΣIΛHΣ.

manosantonaros είπε...

E, βέβαια, είχε δίκιο Ιουλιανέ μου...

Οσο για το τί να κάνω για τις παπαριές που γράφουνε οι άνθρωποι, δεν με νιάζει και δεν γίνεται τίποτα άλλωστε... Η φίλη μου χάρηκε και της άρεσαν οι φωτο... κι αυτο έχει σημασία...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ να φανταστείς, όχι μόνο την γνωρίζω, την έχω φίλη, αλλά την έχω και αδελφή κιόλας!!!!! Και γι΄ αυτό επιβεβαιώνω οτι δεν ειναι μόνο ομορφή, έξυπνη, φάτσα, αλλά και τρομερό πλάσμα, αξιολάτρευτο..... Φιλιά από τα πανέμορφα Ιωάννινα!!!!!!

o kairos είπε...

Σ ευχαριστω,εισαι πολυ συγκινητικος και για τη δισπορα.Αλλα εγω δεν ξερω ακομα καλα καλα την τυφλα μου.ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙς ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙς ΚΟΛΥΜΠΙ.