22.11.06

kannst du deutsch?

Οποτε έγραψα σε γυναικεία περιοδικά είχα μεγάλο σουξέ.

Οποτε έγραψα σε ανδρικά περιοδικά με ψιλογράψανε στα αρχίδια τους.

Γιατί;

(Νομίζω) ότι η γνώμη που’ρχεται από την αντιπερα όχθη έχει πάντα ενδιαφέρον. Η φίλη μου η Hurricane Lily, έγραψε ένα φανταστικό ποστ. Μιλάει (κάνω το long story, short) για τα ζευγάρια που δείχνουν ευτυχισμένα και ξαφνικά χωρίζουν, ενώ τα άλλα που παίζουν δημοσίως μπουνιές, συνεχίζουν ευτυχισμένα και μαζί τη ζωή τους.

Το διάβασα και η πρώτη μου αντίδραση ήταν να εκνευριστώ.

Επειδή η φίλη μου η Lily, είναι άνθρωπος που πρέπει κανείς να μην τον παίρνει επιδερμικά, το ξαναδιάβασα μπαίνοντας στις γόβες της.

Είναι η γυναικεία της ματιά και έχει δίκιο.

Ή μάλλον μαλακίες.... έχει αντικειμενικά δίκιο.

Το οτι μπορεί να μην μ΄ αρέσει αυτο το πράγμα, είναι εντελώς διαφορετικό θέμα. Η (όχι λόγω blog) φίλη μου Hurricane Lily μιλάει πολύ καλά (και) γερμανικά. Η εμπειρία μου λέει, ότι για να μιλάς σωστά αυτη την γλώσσα, κατ’αρχάς πρέπει να ξέρεις ότι 1+1=2.... αλλιώς δεν την μιλάς... αλλά απλώς χρησιμοποιείς (λάθος) τις λέξεις.

Δεν είναι τυχαίο ότι το γερμανικό χιούμορ είναι βασικά ανύπαρκτο.

Μαγαλώνωντας έμαθα ότι σε μερικά θέματα, καλό είναι να ξέρεις ότι 1+1=2... κι όχι 1,99 ή 2,01. Σε άλλα, όπως π.χ. η γενναιοδωρία, η φιλοξενία...δεν κάνει καλό... καλύτερο είναι να νομίζεις ότι το 1+1=(sometimes) 3,5. Γι’ αυτο μην περιμένετε η γερμανίδα γκόμενα σας να είναι γενναιόδωρη, φιλόξενη ή να κατουριέστε μαζί της στα γέλια.

Δεν έμαθα ποτέ (κάτι καινούργιο) από άνδρα.

Τα’ξερα (ίσως όχι τόσο καλά) όλα όσα μου λέγανε.

Αντιθέτως έμαθα (αν έμαθα) πολλά από γυναίκες.

Σπάνια συνεργάζομαι με άνδρες, γιατί δεν έχει να μου δώσει πολλά πράγματα η ματιά τους. Η σκέψη της συναδέλφου μου είναι σχεδόν πάντα έκπληξη για μένα... Συχνά αντιδρώ... συχνά δεν μ’αρέσει... αλλά εμπεριέχει πάντα τη γοητεία του «ωχ, λες να είναι έτσι;».

Είναι μεγαλειώδης η στιγμή που λές μέσα σου: ΔΕΝ έχω δίκιο.

Είναι στο φινάλε, διαφορετικό.

Η διεκδίκηση του δίκιου (μας) είναι σχεδόν πασέ.

Η Hurricane Lily στο κείμενο της έχει απόλυτο δίκιο. Με τη σειρά μου (ως αναγνώστης) που το αυτο-διαπραγματεύομαι, γεννάω δεκάδες «ομως» + «αλλά»... το αίσθημα της αυτοσυντήρησης με τραβάει προς τον αφρό για να πάρω ανάσα.... αλλά ο,τι και να γίνει η φίλη μου συνεχίζει να έχει δίκιο...

Παρακολουθώ την triantara. Γράφει πολύ καλά. Μπορεί και πηδάει από το ένα θέμα στο άλλο για πλάκα. Παίζει ρόλους... και μετά τραβάει και μια αρχαία τραγωδία στο καπάκι για να συνέλθει... Είναι και αυτη (από ο,τι καταλαβαίνω) γερμανο-κτυπημένη.

Σε όλα της τα post στο φινάλε το 1+1 κάνει ΠΑΝΤΑ 2.

Γι’ αυτο και τη διαβάζω με προσοχή.

Αν μου την σπάει;

Συχνότατα.

Ε, και;

Οι γυναίκες σαν την Hurricane Lily ή την triantara λένε (ή μάλλον γράφουν) τη γνώμη τους χωρίς φιοριτούρες, λογοτεχνικές ντριμπλίτσες, ποιητικές διαδρομές, κούτσου-κούτσου κι άλλες παρόμοιες αρχιδιές. Την παίρνεις (γνώμη) τους στην μάπα και πορεύεσαι.

Δυστυχώς (για τις ίδιες) είναι παγιδευμένες στο 1+1=2 σε μια χώρα που το αυτονόητο είναι τουρίστας...

Πώς το ξέρω;

Ich kann auch deutsch , που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: γάματα!

Danke, Λιλάκι!

Εs hat gemundet... in case, που μιλάς την βαυβαρεζική.

18 σχόλια:

Αθήναιος είπε...

Χαχα! Πολύ καλό ποστ κι έτσι ακριβώς είναι. Πριν από λίγους μήνες γνωρισα κάποιον που για κάποιον λόγο που δεν κατάλαβα (αχέμ...) ήθελε να με πείσει ότι με τη γυναίκα του είναι απλοί συγκάτοικοι.

Σε κάποια συζήτηση μαριναρισμένη στο αλκοόλ μου είπε ότι με τη γυναίκα του παίζει μέχρι και "ξύλο". "Α, ωραία" του απάντησα," αυτό σημαίνει ότι μετά θα κάνετε παθιασμένα σεξ". Κατάπιε τη γλώσσα του. Χεχε.

Από αυτό τον κανόνα εξαιρούνται η Κωνσταντίνα και ο Καλτσό και κάτι άλλοι φίλοι που έχω, οι κουμπάροι μου για τους οποίους έγραψα τελευταίως, που καλά να'ναι τα παιδιά αλλά να μείνουν πάντα έτσι να τους έχουμε πηγή έμπνευσης και να τους καμαρώνουμε.

Αλλά ναι, στις σχέσεις 1+1 πρέπει να κάνει πάντα δύο, τα ποιητικά τα λεμε και μεταξύ μας στα μπλογκς. Οι δε Γερμανοί, μπορεί να μη γελάνε πολύ αλλά το σεξ το υπηρετούν όπως κι όλοι οι αγγλοσάξωνες δλδ γιαυτό και τους συγχωρούμε! :-Ρ

kira είπε...

πολύ με άγγιξε αυτό το ποστ, όλα αυτά με το 1 και 1...Είμαι τόσο 1+1=2 που υποφέρω γι'αυτό.

triantara είπε...

du hast sie nicht mehr alle....

:P

Ανώνυμος είπε...

Μάνο, είμαι υποστηρικτής του 1+1=2 ,αλλά έχω καταλάβει ότι στις μέρες μας είναι λίγο δύσκολο να το αποδείξεις...

Ανώνυμος είπε...

H hur.lili και η τριαντάρα γράφουν γαμάτα και πολύ άμεσα. Δεν έχω χρόνο να διαβάσω το εν λόγω κείμενο αλλά μου φαίνεται λάθος ο συλλογισμός σου 1+1=2 όταν φυσικά μιλάμε για ανθρώπους και σχέσεις. I mean τί καλύτερη εφαρμογή από την θεωρία του Χάους όταν μιλάμε για έναν άνθρωπο (και ειδικά όταν σχετίζεται με έναν άλλο άνθρωπο)!

Γιατί αν μιλάγαμε για άνθρωπο και γάτα, φαντάζεσαι ότι τα πράγματα είναι απλά. ;)

[αυτοί που δείχνουν ευτυχισμένοι και χωρίζουν και αυτοί που πλακώνονται και ζουν μαζί ευτυχισμένοι είναι both ανισόρροποι. Πάει και τελείωσε.]

:D

Alkyoni είπε...

lass doch diese Sprache und die Leute die sie sprechen in Ruhe.
Du kannst oder richtiger kennst nicht, wie ich sehen kann, deine eigene Muttersprache richtig...

An-Lu είπε...

Θα συμφωνήσω με τη Ντίνα...μα τόση ανισορροπία και έμφαση στο "φαίνεσθαι" πια;;;;;

Sophia Choleva είπε...

Χα, χα ! Προλαβαίνω να τα παρατήσω ! Αν μπορούσα να αντιληφθώ ότι 1+1=2 , θα είχα κάνει τη ζωή μου πολύ πιο εύκολη , αν μπορούσα πολλές φορές να μην μπερδεύω τις _ούτσες με τις βούρτσες , δεν θα υπήρχε αυτός ο μόνιμος αχταρμάς στη ζωή μου ! Εγώ είμαι από αυτούς που στις σχέσεις τους , φαινομενικά όλα είναι τέλεια και στο τέλος πάντα κάποιος παίρνει δρόμο , γι’ αυτό ακριβώς το λόγο , γιατί απλώς είναι «φαινομενικά»! Θα ήθελα πολύ κάποτε να πλακωθώ με κάποιον αγαπημένο μου , όχι γιατί με αυτό τον τρόπο θα τον κρατούσα κοντά μου περισσότερο , αλλά γιατί τελικά και η πολύ ανωτερότητα δεν είδα να οδηγεί πουθενά! Τώρα γιατί είπα στην αρχή ότι προλαβαίνω να τα παρατήσω . Εδώ και δυο μήνες έχω ξεκινήσει μαθήματα Γερμανικών( είχα έναν γκόμενο Γερμανόφιλο, που μου τραγουδούσε ,μου μιλούσε στα Γερμανικά επί δυο χρόνια , μπορεί και να με έβριζε , δεν καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς γι’ αυτό είπα να πάω κι εγώ να μάθω την ρημαδό γλώσσα, όταν το αποφάσισα χωρίσαμε !) δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσουν ιδιαίτερα ή ότι τα πάω καλά , ο λόγος είναι ίσως και το 1+1=2 που δεν μπορώ να αντιληφθώ , έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη έφεση στις γλώσσες . Καλύτερα ξέρω να μιλάω Πολωνικά στην τελική επειδή έχω έναν φίλο Πολωνό τον Martin και κάθε καλοκαίρι τα πίνουμε παρέα , παρά Αγγλικά που απλά κορνίζωσα τα πτυχία !

liodara είπε...

1+1=2? Opou kai na to pw auto sth shmerinh koinwnia, oso kai an einai vevaio oti einai to swsto, to sigouro einai oti 8a gelane mazi mou.....Se mia epoxh pou epikratoun ta hmimetra, ade na apodeixeis oti 1+1=2 kai oxi oti 1+1=1.....Symfwnw en merei oti me tis gynaikes kamia fora einai kalytero na synergazessi, omws , an kai ws gynaika me kolakeyei ayto, de 8a mporousa na paraleipsw oti uparxoun kai adres pou (sun)ergazontai teleia kai genikotera pisteyw oti einai perissotero 8ema an8rwpou kai xarakthra kai ligotero fylou....kaitoi tapeinh h apopsh mou, thn kata8etw.....!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΝΟ ΑΝΤΩΝΑΡΕ...

Hurricane Lily είπε...

Μάνο, χαίρομαι που το διάβασες, χαίρομαι που σ' άρεσε, που τέλοσπάντων "βρήκε στόχο", γιατί το συγκεκριμένο ποστ μιλούσε (το ομολογώ) και για σένα... Ξέρω βέβαια ότι το διαζύγιο είναι ζόρικη υπόθεση (ψυχικά), δεν το έχω περάσει αλλά από τους γύρω μου έχω δει ότι είναι ζόρικο... Γι αυτό εύχομαι ge?mi? olsun ("να είναι περαστικά όλα αυτά"), ξέρω βλέπεις και λίγα τούρκικα :-))

Alitovios είπε...

Θα περίμενα πως ένας άνθρωπος της δικής σου κουλτούρας θα είχε την ευφυία να μιλάει γι "ανθρώπους" αντί για "άντρες" και "γυναίκες".

allmylife είπε...

αυτήν η ψιλικατζού - πόσο - μα πόσο μου αρέσει!!!
κι' η 23 - 30άρα ;) πολύ !!!
Είδες τα νέα παιδιά;
Πάλι δίκηο είχες...
Πάω να γνωρίσω καλύτερα τη φίλη σου τη lily

Iannis Markatos είπε...

Χα χα!

Από σήμερα εσύ έχεις έναν ακόμη αναγνώστη και εγώ έναν λόγο να καθυστερώ να αρχίσω να δουλεύω το πρωι:)

Hurricane Lily είπε...

Μάνο, θενκς για την παραπομπή, τόσους αναγνώστες δεν είχε ποτέ το μπλογκ μου! Αλλά τώρα να το "χοντρύνω"; ... Πες μας και την απάντησή σου, γιατί άραγε υποκρίνονται τα ζευγάρια ότι "όλα πάνε καλά"; Γιατί αντί να πουν οτι έχουν οι ίδιοι προβλήματα, κάνουν υποδείξεις στην single φίλη (ναι, εδώ μου βγαίνει λίγη τσαντίλα για το πατρονάρισμα... "Δάσκαλε που δίδασκες ..."); Ξέρουν ότι έχουν προβλήματα και υποκρίνονται συνειδητά, ή μήπως παραμυθιάζονται και οι ίδιοι; Στρουθοκαμηλίζουν; Τι συμβαίνει; Για πες, αλήθεια θα ήθελα να μάθω. Νομίζω μας αφορά όλους.

liodara είπε...

pou eisai esy shmeraaaaaaaaa????????????

Γιωργος Μανουσακης είπε...

Ρε γαμώτο, γιατί εγώ νομίζω ότι συμβαίνει το ανάποδο;

Κατά τη γνώμη μου οι άντρες είναι οι πιο ορθολογιστές,
ενώ οι γυναίκες...

Άλλωστε το λέει και το άσμα:

"Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος,
πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος"!

Μαύρος Γάτος είπε...

Κι από πότε παρακαλώ ένα κι ένα κάνει δύο;;;;

Δεν θάμαστε καλά

Es is nicht moglich (προσέξτε τα ΚΑΚΑ μου γερμανικά ;))))